Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb hem toevallig 3 dagen geleden helemaal gepoetst en opgeruimd, want dat moest van mam
![]()
||
Citaat:
enne het ligt ook eraan hoeveel tijd ik heb om op te ruimen
|
ik heb 2 kamers en een badkamer waar de was van een week nog ligt
![]() me ene kamer was verbouwt maar tijdens de verbouwing heeft een klerekast het begeven en nu heb ik een klerekast minder waardoor me kleren over al liggen ![]() me andere kamer ligt nog van spullen die ik ergens moet dumpen hehe ![]() ik ben niet iemand van ik gebruik en leg het terug op zijn plaatst ik laat het dan gewoon liggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb mijn kamer net opgeruimt, daarvoor was het een ontiegelijke zooi. Meestal is het er wel redelijk netjes, maar als ik proefwerkweek heb (zoals afgelopen week), dan ligt er wel veel troep. Ik ruim mijn kamer wel vaak op, ik vind het irritant als er zo veel troep ligt en dan raak ik alles kwijt. |
![]() |
|
![]() |
mn kamer heeft best wel warme kleuren, en het behang is half gescheurd op veel plekken, daar hangen dan ook posters over.
tis een grote rommel, maarja, dat is altijd al zo geweest. ik ga het binnenkort veranderen, mn muren en kozijnen verven, vloerbedekking in plaats van een harde vloer enzo. en nieuwe posters, wat extra versierinkjes.. en ik wil veeeel plastic opbergboxen met wieltjes waar ik mn rommel in kan gooien en dan die dingen onder mn bed schuiven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn kamer is best wel netjes behalve m'n bureau...
Aan de muren hangen al me sjaals dus ik heb het gevoel dat ik mee doe in de clip van H.Kraayjr: Er zal er altijd eentje winnuh
|
![]() |
mn kamer is best wel heel erg netjes (heb opruim fobie..) maar goed, kleuren zijn geel/oranje vloekbedekking, oranje behand, 1 gele wand, en dan blauwe gordijnen en blauw dekbed, enneuh geen bureau, maar een zithoekje met wat kussensmet klamboe eromheen, en verder, wat van die grote nep zonnebloemen.
maw; heel gezellie dus!! lekker warm!! kus! hopefully |
![]() |
|
Hij is net verbouwd...de kast is er uit en nu kan daar mijn bed!
dat maakt het ook een stuk ruimer!!!! ![]() verder hanger er wat internet foto's van savage garden/darren hayes en mijn favo vampieren aan de muur....(angel/lestat/louis/Akasha/......) leuk is dat ik boven m'n bed ook een schuun plafon heb...als ik wakker wordt en op m'n rug lig kijk lestat me aan..en da's niet verkeerd om je dag mee te beginnen! ik probeer het wel regelmatig op te ruimen...staat beter en je krijgt meer zin om dingen te doen.....in je kamer...natuurlijk verder staat er een tv/video/cd speler, een bank....en bureau....en kast....klein maar fijn! gr. Vampire
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Réveille Verwijderd | 0 | 14-06-2006 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Is dit wat? Verwijderd | 17 | 16-04-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
*Een Pijnlijk bestaan* Met nieuw deel! Schrijfstertje | 19 | 03-06-2004 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuw verhaal: Een Pijnlijk Bestaan Schrijfstertje | 37 | 07-05-2004 22:05 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Lifestyle |
Invloed levensstijl op je kamer luckyleo | 58 | 17-11-2002 19:02 |