Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
idiote kuthoer. Wat denk je nu? Normale antwoorden, wat vervelend voor je. Flkker op, met je handtekeningtjes, wat geweldig of niet? Dat die vent zomaar wat op een blaadje krabbelt. Misschien als je je best doet vang je nog een x een flesje uitgelebberde spa van hem. WAt zul je dan blij zijn! Ik heb geen zin om te stoppen dus ik ga nog even door. Normale antwoorden zei je? En dan zo reageren, wat zei je vader toen je moeder thuiskwam met de nageboorte? Dat is een tijd geleden dat er iemand rondliep zo.... je bent zo dom dat je het volgens mij zelf niet weet hoe dom je bent. Shit for Brains dat je er rondloopt. klaar.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moest mijn frustraties kwijt. Jammer dat die lieve schat het is geworden waar ik het op gebotviert heb, nietwaar?
|
![]() |
whehe
moet ik nu een minderwaardigheidscomplex krijgen? of me rot voelen omdat een of andere gast die ik niet ken iets zegt over mij? die periode ben ik allang voorbij misschien is het tijd om wat volwassener te worden? en zoals ik al vaker gezegd heb ik wil gewoon weten wat de mensen van het concert vonden en van CoF in et echt dus als je daar een antwoord op hebt kom maar op.. en hou anders je gedachtes voor je.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
wat heb je met je foto?
jullie zijn echt een triest zooitje hier zeg... ik mag toch gewoon normaal vragen of er iemand ook naar de handtekeningensessie geweest is en zoja wat diegene daarvan vond en ik ben weg van de muziek van Cradle ja. dat moet ik toch zelf weten? als je dit een onzin topic vind zoek dan een topic waar je wel tevreden mee bent en laat mij gewoon met rust je kent me niet en ik ken jou niet. dat wil ik nieteens. maar stop met oordelen over mensen die je niet kent dan ben ik maar een domme troela of een pisvlek maar dat maakt je heus niet beter dan mij hoor stop eens met dat afzeiken en wordt volwassen misschien dat er dan nog wat van je terecht komt. ow en scholieren mogen zich als basisschool kinderen gedragen? misschien kan ik inderdaad dan een ander forum zoeken en ik negeerde je niet ik vroeg toch fotow? daarmee bedoelde ik wat je met een foto van mij moest en ik vroeg niet wat een foto was of wacht.. dat vroeg ik wel want ik ben toch maar een domme troela alleen weet je wie nog dommer is.. iedereen dit hele stuk tekst gelezen hebt.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2.Ik ben niet een of andere gast en Nerd ook niet. 3.Tijd om volwassen te worden? Aldus iemand waar WOEI bij het vocabulaire hoort. Oh ironie 4.Ik hou mijn gedchten niet voor me. Erger nog. Ik voel me nog steeds kut vandaag. Jij blijft de klos Ontzettend naieve irritante achterlijke ivbo hoer Ga prei planten in een volkstuin of ga koken.
||
![]() |
Citaat:
en dat schelgedoe van je is zeker geen ivbo niveau? |
![]() |
|
86dagreed, leuk dat je je klote voelt, maar wij kunnen daar niets mee. Als je je wil afreageren, doe dat dan even ergens anders, want eerlijk gezegd poets je zo je imago niet heel erg op hiero...
Met andere woorden: je bent lekker kinderachtig bezig, dus grow up, of ga weg...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|