Oud 22-04-2003, 19:08
blackfairy
blackfairy is offline
Ik vroeg het me zo af, in mijn omgeving draaien eigenlijk alleen maar jongens joints. Alle meisjes laten het doen omdat ze het niet kunnen of niet willen.

ik persoonlijk kan wel draaien, en krijg af en toe ook wel rare blikken of opmerkingen *kan t niet zo snel bedenken* van mensen die ik niet ken, als ik aan 't draaien ben...

draaien er in jou omgeving veel meisjes, of heb je zoiets van wat lul jij nou..iedereen draait hier..
Oud 22-04-2003, 19:12
Psychedelic
Psychedelic is offline
meisjes
ze hebben gewoon een fijnere motoriek dan mannen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:31
cha0s
cha0s is offline
de jongens vooral...
Oud 22-04-2003, 19:40
Muizzz
Muizzz is offline
ik draai ook joints en ik ben een meisje en ik kan zelfs binnenste buiten draaien en tulpen maken enzoo!!!
Oud 22-04-2003, 19:42
Verwijderd
ik draai wel gwoon, alleen meestal niet in company
meestal ben ik alleen of met een paar man...
verder niet echt opmerkingen over gehad ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 19:53
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 20:40:
ik draai ook joints en ik ben een meisje en ik kan zelfs binnenste buiten draaien en tulpen maken enzoo!!!

me2! Ik zie meer meisjes draaien omdat de jongens er geen zin in hebben en ook soms omdat ze zelf helemaal niet kan draaien
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:20
saint
saint is offline
een oud schoolgenoot van me zei een keer dat hij het vet vond om me draaien omdat ik het eerste meisje was dat hij ooit had zien draaien.

volgens mij zijn meisjes inderdaad in de minderheid maar ik heb er verder geen problemen mee te draaien
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:33
Verwijderd
de mijne worden meestal nog een beetje frommelig, maar ze zijn best te doen... en de jongens zijn idd gewoon vaak te lui
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:40
]{ing
]{ing is offline
wat me opvalt is dat de meisjes die kunnen draaien het meestal wel goed doen, het zijn vaak jongens die denken te kunnen draaien en een slechte joint draaien.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 20:43
kaaskont
kaaskont is offline
Ik gebruik bijna altijd puurpijp
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:02
saint
saint is offline
Citaat:
]{ing schreef op 22-04-2003 @ 21:40:
wat me opvalt is dat de meisjes die kunnen draaien het meestal wel goed doen, het zijn vaak jongens die denken te kunnen draaien en een slechte joint draaien.
dat is zo ongelofelijk waar
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:08
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
klopt. maar meisjes zijn toch altijd beter met hun vingers enzo..

ik kan wel jointjes draaien. al moest ik er wel voor oefenen nu kan ik het zeker wel.

en dat is niet arrogant bedoeld.
Oud 22-04-2003, 21:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 22:08:
klopt. maar meisjes zijn toch altijd beter met hun vingers enzo..

ik kan wel jointjes draaien. al moest ik er wel voor oefenen nu kan ik het zeker wel.

en dat is niet arrogant bedoeld.
over het algemeen wel, zeker niet altijd beter

nee. maar dat leid ik er ook niet uit af, want oefenen is de manier om het te leren
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 21:16
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
]{ing schreef op 22-04-2003 @ 22:14:
over het algemeen wel, zeker niet altijd beter

nee. maar dat leid ik er ook niet uit af, want oefenen is de manier om het te leren
ja .
Oud 22-04-2003, 22:02
Verwijderd
[QUOTE]]{ing schreef op 22-04-2003 @ 21:40:
wat me opvalt is dat de meisjes die kunnen draaien het meestal wel goed doen, het zijn vaak jongens die denken te kunnen draaien en een slechte joint draaien. [/QUOTEIk ken het gevoel van kleine ventjes die zeggen goed te kunnen draaien maar dan echt een bagger stick frunniken...
Ik was namelijk eens bij een concert van The Toasters in het Patronaat te Haarlem, ik was daar met een amerikaanse uitwisselings leerling uit mijn klas (een opzich goeie gast en hij heeft natuurlijk een kankerhekel aan Bush! ) en we zaten die dag ontzettend bekakt engels te lullen, een ventje hoorde ons en vroeg mij waar ik vandaan kwam, ik heb toen een heel verhaal op gehangen dat ik uit Londen kwam en hier voor het eerst was, het groentje had wel door hoe stoned ik was en dat de alcohol mijn joint draai technieken totaal had uitgeschakeld.
Hij zei in potjes-mavo-engels: "Hee men, sjel aai rool aa joint 4 joe? Wie dutsj piepol no hau toe rool goed joints!"
Dus ik denk, what de fuck waarom niet? kan ik meer zuipen!
Hij draait die joint en doet er serieus 25 minuten over, terwijl ik hem onder tussen hoor vertellen in het nederlands tegen zijn vrienden dat ik een zwaar lamme engelsman was die niet kon draaien en nog nooit geblowd had HAHA! Na 25 minuten zegt die Flep:"Kee, loek et det men, dets wan fet joint!" en houdt een joint omhoog die er uitzag alsof dat ding rechtstreeks uit de reet van een bunzing kwam. En ik zeg voor het eerst in het nederlands tegen hem:
"Kanker gast, jij draait echt de verrachtste joint die ik ooit gezien heb!" Ik scheur de joint open en hou binnen 3 minuten een strakke Freddie voor z'n harsens en zeg tegen die zwaar verbouwereerde gast:"kijk, en zo draai je nou een echte nederlandse joint"
Sorry ik moest het even kwijt... dit was niet arrogant bedoelt hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 22:10
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Leuk verhaal, Lompo.

.
Oud 22-04-2003, 23:32
Verwijderd
geen dank
ik doe het met plezjerf(dat is geen typfout maar een nieuw woord dat ik net bedenk )
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 00:20
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Das hetzelfde als dat je vraagt, wie kan er beter tekenen, jongens of meisjes.... ligt eraan welke jongen of welk meisje, er zijn meisjes die kutfakkels draaien maar netzogoed jongens...
Oud 23-04-2003, 00:27
MissEvil
MissEvil is offline
volgens mij meestal jongens hier die draaien..
Ik draai vaak wel zelf..
Ligt eraan met wie ik blow..
Oud 23-04-2003, 11:21
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 22-04-2003 @ 23:02:
verhaaltje...
hehe ..

zo zijn er veel mannetjes in mijn omgeving die denken de beste joints ever te draaie..mja.. dan stelt t nix voor.
ik ging laatst met een klasgenootje van me blowtje roken. Dus zij zegt joh zal ik 'naam' late draaie is een goeie vriend van me en die draait meesterlijk. ik ok sgoed.. bijmij is er nog wel een kans op verneuken.
Toen ie klaar was had die joint de lengte van halve joint, een te grote tip, was zwaar verkreukeld en niet echt lekker smakend.
dusja opscheppen doen er velen geloof ik ..

was ook wel weer een loos verhaal..
Oud 23-04-2003, 16:14
Verwijderd
Hier blowen er nieteens meisjes...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 16:51
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn beste vriendin kan dat heel goed
Oud 23-04-2003, 17:09
vixen
vixen is offline
ik kan dat niet, in ieder geval nog nooit geprobeerd. Ik ken wel meisjes die het kunnen.
Oud 23-04-2003, 17:18
Mark87
Mark87 is offline
Ik vind het zooooo geil als een meisje draait... dat ziet er zooo lekker uit, ik vind een meisje dan ook echt stoer als ze dat doet.

Wat maakt het uit wie er draait? En of ie heel goed gedraaid is, als ie maar beetje goed op te smoken is. En als je niet kunt draaien, is het toch geen probleem? Je kunt oefenen of een pijpje gebruiken/maken.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 18:32
Thought Alive
Thought Alive is offline
Ik ken eigenlijk niet zo heel veel meisjes die regelmatig zelf blowen, maar de meeste die het wel doen kunnen wel zelf rollen, maar niet abnormaal goed ofzo...
Oud 24-04-2003, 08:36
Verwijderd
Over het algemeen lijken het meer jongens maar ik denk dat als je naar de percentages kijkt (er zíjn ook gewoon meer jongens die blowen hier (denk ik )) , dat het niet zoveel uitmaakt. Zelf draai ik zelf, en de meisjes die ik ken die vaak blowen kunnen het en op een feest of sporttoernooi word me nog wel ns gevraagd of ik wil draaien door de gelegenheidsrokers
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:15
flipm0
flipm0 is offline
mijn beste vriendin draait heel vaak maar ik ben het nu aan het leren net ook eentje gedraaid (stoner!!!!!!)
Oud 24-04-2003, 10:18
ring
ring is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 22-04-2003 @ 20:31:
de jongens vooral...
ja toch wel voornamelijk jongens, maar ik ken wel wat meisje die verdomd strakke joints draaien. Een vriend van me met zijn grootspraak kan t absoluut niet, maar vind zelf (natuurlijk) van wel.... maarjah.
Oud 24-04-2003, 13:10
very drunk driver
very drunk driver is offline
meisjes kunnen het ook heel goed maar vaak vertikken ze het omdat ze gewoon geen zin hebben om te draaien alleen te hijsen
Oud 24-04-2003, 13:57
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
true, true

maar toch ken k meer jongens die blowen/draaien dan meisjes
Oud 24-04-2003, 15:12
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-04-2003 @ 14:57:
true, true

maar toch ken k meer jongens die blowen/draaien dan meisjes
dat zal best, lijkt me ook wel duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:55
Griller
Griller is offline
Ik ken maar 1 of 2 meisjes die kunnen draaien eigenlijk maar ik blow ook eigenlijk maar met een kleine hechte groep ...
Oud 25-04-2003, 16:05
Artemis
Artemis is offline
right, er wordt volgens mij gewoon meer door gozers geblowed, of die blowen iig vaker
in ene koffieshop hangen toch ook voornamelijk gasten, zijn denk ik in verhouding veel minder meisjes die zelf shag wiet vloei en tips op zak hebbe

maar denk dat meisjes die da wel hebben opzich net zo vaak en net zo goed kunnen draaien als jongens

(ik draai ook strakke petters na ook veeel oefening natuurlijk)
Oud 25-04-2003, 16:29
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 22-04-2003 @ 20:40:
jamaar jij bent dan ook de ideale vrouw..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 16:44
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
ik draai alles met mijn ogen dicht, heb immers in een shop gewerkt.

Overgens keek ik een beetje rond in dit topic, en volgens mij zitten er een paar 15-jarige heavy smokers tussen.... that's just bad
Oud 25-04-2003, 17:30
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 25-04-2003 @ 17:44:
ik draai alles met mijn ogen dicht, heb immers in een shop gewerkt.

Overgens keek ik een beetje rond in dit topic, en volgens mij zitten er een paar 15-jarige heavy smokers tussen.... that's just bad
stoer hoor.

mind your own business
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 18:41
MissCzechMeOut
Citaat:
]{ing schreef op 25-04-2003 @ 18:30:
stoer hoor.

mind your own business
tipische opmerking, ik zeg alleen wat ik vind, toegang is niet voor niks 18 jaar he?
Mijn eerste joint was wel toen ik 15 was, maar dat was ook eenmalig, op die leeftijd moet je gewoon lekker andere dingen doen, ik zeg niet dat het niet mag ofzo, tis je eigen zorg, maar toch, naja laat ook maar.
Oud 25-04-2003, 19:08
Spanker
Spanker is offline
[QUOTE]Tweety2k schreef op 25-04-2003 @ 19:41:
tipische opmerking, ik zeg alleen wat ik vind, toegang is niet voor niks 18 jaar he?
Mijn eerste joint was wel toen ik 15 was, maar dat was ook eenmalig, op die leeftijd moet je gewoon lekker andere dingen doen, ik zeg niet dat het niet mag ofzo, tis je eigen zorg, maar toch, naja laat ook maar.
[/QUOTE

Ja maar ik vind tdat het gewoon is dat jongeren blowen, volgens mij is het normaal, en ik ben ook 15 jaar.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 19:20
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 25-04-2003 @ 19:41:
Ik vind deze opmerking doordachter dan deze ---->
Citaat:
Ja maar ik vind tdat het gewoon is dat jongeren blowen, volgens mij is het normaal, en ik ben ook 15 jaar.
Oud 25-04-2003, 19:24
AtHell
AtHell is offline
Ik draai klote, ken maar weinig mensen die redelijk kunnen draaien.
Oud 25-04-2003, 20:35
MissCzechMeOut
[QUOTE]Spanker schreef op 25-04-2003 @ 20:08:
Citaat:
Ow, jij vind dat normaal?
Oud 25-04-2003, 20:41
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 25-04-2003 @ 21:35:
Ow, jij vind dat normaal?
Niet zo uit de hoogte doen, thats all.
Oud 25-04-2003, 21:06
zwaargaar
zwaargaar is offline
ik heb zelfs leren draaien van een meisje

(ben dus een jongetje)
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 13:22
nps
nps is offline
Ik kan het wel, maar de mijne worden altijd van die gigantische hoeretoeters (k ben dus een meisje)
Oud 26-04-2003, 14:00
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 26-04-2003 @ 14:22:
Ik kan het wel, maar de mijne worden altijd van die gigantische hoeretoeters (k ben dus een meisje)
ja, daar heb ik ook wel eens last van :/
maar ik maak gewoon de tip zo klein mogelijk en dan gaat het meestal wel vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 14:22
Die Happy
Die Happy is offline
laten doen is makkelijker*luiheid*...maar kan het opzig wel
Oud 26-04-2003, 14:37
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
AtHell schreef op 25-04-2003 @ 21:41:
Niet zo uit de hoogte doen, thats all.

doe ik ook niet, maar ik ken heel veel jongeren die blowen. Ik kan er tog ok niks aandoen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 15:38
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Spanker schreef op 26-04-2003 @ 15:37:
doe ik ook niet, maar ik ken heel veel jongeren die blowen. Ik kan er tog ok niks aandoen
Ik quote'te je niet lamlul, voel je maar niet aangesproken
Oud 27-04-2003, 00:16
gizmo
gizmo is offline
Ik kan het zelf niet en in mijn omgeving zijn het bijn allemaal jongens die draaien..
Wel ga ik het binnenkort een keer *leren*
Oud 27-04-2003, 02:53
ConnX
ConnX is offline
Kken niet zoveel meisjes die t fatsoenlijk kunnen....

En de meisjes die ik ken die draaien draaien waardeloze los uit mekaar hangende dooje vogeltjes....

pathetic.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten