Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee. maar dat leid ik er ook niet uit af, want oefenen is de manier om het te leren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]]{ing schreef op 22-04-2003 @ 21:40:
wat me opvalt is dat de meisjes die kunnen draaien het meestal wel goed doen, het zijn vaak jongens die denken te kunnen draaien en een slechte joint draaien. [/QUOTEIk ken het gevoel van kleine ventjes die zeggen goed te kunnen draaien maar dan echt een bagger stick frunniken... Ik was namelijk eens bij een concert van The Toasters in het Patronaat te Haarlem, ik was daar met een amerikaanse uitwisselings leerling uit mijn klas (een opzich goeie gast en hij heeft natuurlijk een kankerhekel aan Bush! ![]() Hij zei in potjes-mavo-engels: "Hee men, sjel aai rool aa joint 4 joe? Wie dutsj piepol no hau toe rool goed joints!" Dus ik denk, what de fuck waarom niet? kan ik meer zuipen! Hij draait die joint en doet er serieus 25 minuten over, terwijl ik hem onder tussen hoor vertellen in het nederlands tegen zijn vrienden dat ik een zwaar lamme engelsman was die niet kon draaien en nog nooit geblowd had HAHA! Na 25 minuten zegt die Flep:"Kee, loek et det men, dets wan fet joint!" en houdt een joint omhoog die er uitzag alsof dat ding rechtstreeks uit de reet van een bunzing kwam. En ik zeg voor het eerst in het nederlands tegen hem: "Kanker gast, jij draait echt de verrachtste joint die ik ooit gezien heb!" Ik scheur de joint open en hou binnen 3 minuten een strakke Freddie voor z'n harsens en zeg tegen die zwaar verbouwereerde gast:"kijk, en zo draai je nou een echte nederlandse joint" Sorry ik moest het even kwijt... dit was niet arrogant bedoelt hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zo zijn er veel mannetjes in mijn omgeving die denken de beste joints ever te draaie..mja.. dan stelt t nix voor. ik ging laatst met een klasgenootje van me blowtje roken. Dus zij zegt joh zal ik 'naam' late draaie is een goeie vriend van me en die draait meesterlijk. ik ok sgoed.. bijmij is er nog wel een kans op verneuken. Toen ie klaar was had die joint de lengte van halve joint, een te grote tip, was zwaar verkreukeld en niet echt lekker smakend. dusja opscheppen doen er velen geloof ik .. was ook wel weer een loos verhaal..
|
![]() |
Ik vind het zooooo geil als een meisje draait... dat ziet er zooo lekker uit, ik vind een meisje dan ook echt stoer als ze dat doet.
![]() Wat maakt het uit wie er draait? En of ie heel goed gedraaid is, als ie maar beetje goed op te smoken is. En als je niet kunt draaien, is het toch geen probleem? Je kunt oefenen of een pijpje gebruiken/maken. |
![]() |
|
![]() |
Ik ken eigenlijk niet zo heel veel meisjes die regelmatig zelf blowen, maar de meeste die het wel doen kunnen wel zelf rollen, maar niet abnormaal goed ofzo...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Over het algemeen lijken het meer jongens maar ik denk dat als je naar de percentages kijkt (er zíjn ook gewoon meer jongens die blowen hier (denk ik
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
maar toch ken k meer jongens die blowen/draaien dan meisjes
|
right, er wordt volgens mij gewoon meer door gozers geblowed, of die blowen iig vaker
in ene koffieshop hangen toch ook voornamelijk gasten, zijn denk ik in verhouding veel minder meisjes die zelf shag wiet vloei en tips op zak hebbe maar denk dat meisjes die da wel hebben opzich net zo vaak en net zo goed kunnen draaien als jongens (ik draai ook strakke petters ![]()
||
Citaat:
mind your own business |
![]() |
||
Citaat:
Mijn eerste joint was wel toen ik 15 was, maar dat was ook eenmalig, op die leeftijd moet je gewoon lekker andere dingen doen, ik zeg niet dat het niet mag ofzo, tis je eigen zorg, maar toch, naja laat ook maar.
|
![]() |
[QUOTE]Tweety2k schreef op 25-04-2003 @ 19:41:
tipische opmerking, ik zeg alleen wat ik vind, toegang is niet voor niks 18 jaar he? Mijn eerste joint was wel toen ik 15 was, maar dat was ook eenmalig, op die leeftijd moet je gewoon lekker andere dingen doen, ik zeg niet dat het niet mag ofzo, tis je eigen zorg, maar toch, naja laat ook maar. [/QUOTE Ja maar ik vind tdat het gewoon is dat jongeren blowen, volgens mij is het normaal, en ik ben ook 15 jaar. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|