Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ontbeet vroeger ook nooit, later met drinkontbijt van Hero of met milk en fruit maar een poosje terug kreeg ik steeds vroeger honger en nu eet ik 's ochtends altijd een boterham met appelstroop en een glas milk en fruit (light)
In het weekend dat ontbijt ik wat later en dan eet ik altijd cruesli met melk en thee erbij.
||
Citaat:
Verder snap ook ik niet dat mensen een goede prestatie kunnen leveren (of dat nou op school of werk is of dat je gewoon moet sporten of wat dan ook) zonder eerst ontbeten te hebben Ideeën voor een romantisch ontbijtje: een gekookt eitje, beschuit, croissantjes, jus d'orange, thee en een roos op het dienblad of op het bord maakt het echt helemaal af ![]()
|
Verwijderd
|
's Ochtends, als ik net wakker ben, en naar school moet, heb ik vaak geen zin om te eten, hoewel ik soms toch honger heb.
Ik sla dan m'n ontbijt over, maar wel een glas melk. Als ik wel ontbijt kan dat heel verschillend zijn, van een boterham met vlokken tot 2 broodjes met ei en een schaal vla. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Meestal eet ik s'ochtends een geroosterd broodje met kaas, en een bakje yogurt met banaan.
Een uurtje later eet ik dan nog 2 broodjes ofzo, als ik op school ben. Als ik nix eet voordat ik naar school ga, rommelt mn maag de hele tijd zo erg... ![]()
|
't Is maar waar ik zin in heb... soms een beschuit ofzo, een cracker, broodjes, krentenbollen... heb zelfs een keer om 9:00 s'ochtends patat op
![]()
|
@murwari: heerlijk die avatar
![]() ![]() ontopic: ik ontbijt het liefst met een heleboel fruit ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|