![]() |
|
Trailer
Hij gaat over een groep wetenschappers die naar het middelpunt van de aarde reizen(als ik het goed voor heb?)om de aarde te redden.(ofzoiets)De film lijkt me goed maar hij is uit de cinema's genomen in Amerika door het tragische ongeval met de astronauten.(mischien iets in de film met een space shuttle of ander ruimtetuig?)Denk dat hij pas later weer zal draaien in Amerika.Dus nog wel wachten voor hij hier uitkomt! ![]()
|
![]() |
|
Heb hem afgelopen maandag gezien, en ik vond het best een leuke film.
Het is wel het bekende verhaal, "de wereld vergaat", dit hebben we al gehad met Independace Day (Aliens), Armageddon (Meteoriet), Deep Impact, etc. Eigenlijk allemaal een beetje van hetzelfde. Het was dan ook vrij voorspelbaar, je weet eigenlijk al in het begin van de film wie er blijven leven en wie niet. Het is dus gewoon hersenloos vermaak, met lekkere special effecten. Zeker de eerste helft van de film is best boeiend, en zet je toch tot nadenken, daarna, als ze de planeet binnengaan, is het een beetje fantasie, want niemand weet hoe het binneste er uit ziet, maar al met al is het best goed gemaakt en verzonnen. Geen ijzersterk plot, wel leuk vermaak, en als je ID4 en Armageddon leuk vond, vind je deze film ook goed. ![]()
|
Ik heb The Core gisteren ook gezien. De film is inderdaad zeer voorspelbaar. Ik had vanaf het begin al het gevoel dat het tussen die Josh en Beck wel eens wat kon worden en dat gebeurde ook.......
![]() Vooral de manier waarop die ´Terranauten´ aan hun eind komen vind ik een beetje ongeloofwaardig. Vallen ze in de magma van een paar duizend graden en je ziet ze zomaar nog enkele seconden langsdobberen. Ik heb ook niet zoveel verstand van magma, maar moeten ze dan niet allang verbrand zijn?! ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
UEH-NET-001: Subverting the Core door Kerberos Verwijderd | 0 | 26-03-2009 13:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
America as the last man standing Love & Peace | 188 | 03-11-2008 12:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kernenergie lawallan | 244 | 13-09-2006 19:35 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
The defintion of life sublime | 8 | 04-10-2003 20:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuwe uitvinding,Motionless-Electromagnetic-Generator, zal dit de wereld veranderen Isa | 17 | 10-04-2002 15:17 |