Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je weet nooit waar je aan toe bent in een relatie. Al lijkt het helemaal geweldig te gaan tussen 2 mensen, het kan ineens pats-boem over zijn, hoe lang je ook samen bent.
Ik wil niet bevooroordeeld overkomen, maar ik heb het idee dat het in dergelijke gevallen bijna altijd aan de vrouw ligt. |
![]() |
|
het klinkt prima tussen jullie!
Ik ben geen voorstander van het "het gaat ooit uit gevoel" ik heb een beetje etzelfte probleem als jij ben steeds bang dat mijn vriend genoeg van me heeft... Maar gelukkig weet ik van men vriend dat hij met etzelfte probleem zit ![]() Ik zou gewoon eens een keertje aan je vriendin vragen zoals: "zie jij ons nog samen over tien jaar" dan heb je haar mening ook meteen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is niet om je het leven zuur te maken of je nog meer te laten freaken, maar probeer gewoon niet zoveel vooruit te kijken, wat komt, zul je moeten nemen zoals het is. Geniet van het heden en maak je niet zo druk om de toekomst. |
![]() |
|
Ik zou ook zeggen: als je nu zo gelukkig met haar bent, geniet er dan van. Pieker niet te veel over die dingen. Als het ooit gebeurt, dan zie je het dan wel. Nu ben je gelukkig, dus nu moet je dat ook zo zien te houden. Geniet dus gewoon!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Liefde & Relatie |
In de knoop met mezelf? Verwijderd | 22 | 02-09-2005 17:29 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld maakt niet gelukkig.. Shadina | 54 | 30-12-2003 06:04 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen?????? M*Licious | 19 | 10-04-2003 09:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verbod op Chador bij ROC amsterdam Martian | 108 | 20-01-2003 21:28 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden blijven lukt precies niet :( -Meisje- | 44 | 26-08-2002 20:58 |