Oud 30-04-2003, 11:54
Verwijderd
Misschien ben ik een zeikerd, een watje en geen echte man maar ik heb soms problemen met een paar dingen:

Ik heb nu bijna een jaar een geweldige vriendin! We kunnen het uitstekend met elkaar vinden en elke dag is het weer een feest om haar te zien! Ik voel gewoon dat zij het voor mij is, en dan bedoel ik voor altijd! Ze maakt me vreselijk gelukkig en het gaat zo geweldig samen, wil niemand anders! Dat gevoel komt ook zo: We hebben al heel veel meegemaakt en we zijn zo close met beide families, vakanties alles eigenlijk.

Maar ik heb de laatste tijd echt een groot probleem: Je leest wel is van die verhalen: na 3 jaar was de vonk voorbij, en vond ik hem nog wel lief maar zocht ik wat anders ... of: Hij is nog wel leuk enzo, maar ik moet zelf door ... In iedergeval, dat soort verhalen!

Nu zit ik dus de laatste tijd echt met het gevoel van bang zijn om haar kwijt te raken, terwijl dat nergens voor nodig is want ze zegt constant hoe fijn ze het met mij vind en dat ze zonder mij geen raad weet, maar ja: zegt iedereen dat omdat ze van elkaar houden? Ik weet voor mezelf dat ik er echt anders over denk en dat ik met haar mijn leven wil delen!

Mannen zullen ook vast sneller tevreden zijn, althans ik wel! Ben echt gelukkig met haar en t is ook zo dat het nou klinkt dat ik twijfel aan haar liefde voor mij, maar dat is absoluut niet het geval! Maar je leest verdorrie allemaal van die verwarrende verhalen, en dat wil ik allemaal niet weten! Wil liefde, romantiek en altijd naast haar wakker worden!

Dus ja, als zij er niet meer zou zijn weet ik mij echt geen raad, weet zeker dat ik deze intiemiteit echt met niemand anders meer ooit zou kunnen hebben!

Maar jah, ik heb dus niet echt een vraag of probleem, althans niet eentje waar jullie mij direct mee kunnen helpen, maar wilde het gewoon wel kwijt, want zit er zelf best wel mee!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 12:00
Gwinnie
Gwinnie is offline
als ik de verhalen die ik lees moet geloven ben ik tot nu toe alleen maar gebruikt door jongens omdat ze geen gevoel hebben en weet ik veel wat nog meer...
-volgens my zit t helemaal prima met jullie... maar als jij je zo onzeker op gaat stellen kan ze zich daar wel aan gaan irriteren, terwyl dat volgens my nergens voor nodig is.
als ze je nie wou, had je dr al nie meer.

ik las mn sig en wou ff zeggen dat dat niet altyd waar is van die wisselende partners. haha
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-04-2003 @ 13:00:
als ik de verhalen die ik lees moet geloven ben ik tot nu toe alleen maar gebruikt door jongens omdat ze geen gevoel hebben en weet ik veel wat nog meer...
-volgens my zit t helemaal prima met jullie... maar als jij je zo onzeker op gaat stellen kan ze zich daar wel aan gaan irriteren, terwyl dat volgens my nergens voor nodig is.
als ze je nie wou, had je dr al nie meer.

ik las mn sig en wou ff zeggen dat dat niet altyd waar is van die wisselende partners. haha
Tis ook niet zo dat zij dat weet hoor, maar ik zit er zelf mee als ik niet bij haar ben!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
nou, dan zou ik t aan haar voorleggen.. wie kan jou beter overtuigen van MIJN gelijk dan zij?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 30-04-2003 @ 13:06:
nou, dan zou ik t aan haar voorleggen.. wie kan jou beter overtuigen van MIJN gelijk dan zij?
Heb ook wel is met haar over gepraat, en ze vind mij helemaal geweldig, maar in die verhalen die hoort en leest kan het zomaar weg zijn na een tijd bij vrouwen (althans in die verhalen) en ik heb dat dus echt niet! Zij is HET voor mij en ik hoef nooit meer iemand anders!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:17
Gwinnie
Gwinnie is offline
in verhalen die je hoort of leest....

als ik bij geschiedenis moet bepalen of een bron betrouwbaar of onbetrouwbaar is.... zou t bij deze onbetrouwbaar zijn....
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:29
Verwijderd
Het gaat uit. Ooit. Dat moet je niet verwachten, maar wel rekening mee houden.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 12:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-04-2003 @ 13:29:
Het gaat uit. Ooit. Dat moet je niet verwachten, maar wel rekening mee houden.
denk je zo ook over de relatie van je ouders?
Oud 30-04-2003, 13:04
Drizzt
Drizzt is offline
Je weet nooit waar je aan toe bent in een relatie. Al lijkt het helemaal geweldig te gaan tussen 2 mensen, het kan ineens pats-boem over zijn, hoe lang je ook samen bent.

Ik wil niet bevooroordeeld overkomen, maar ik heb het idee dat het in dergelijke gevallen bijna altijd aan de vrouw ligt.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:18
never mind
never mind is offline
het klinkt prima tussen jullie!

Ik ben geen voorstander van het "het gaat ooit uit gevoel" ik heb een beetje etzelfte probleem als jij ben steeds bang dat mijn vriend genoeg van me heeft... Maar gelukkig weet ik van men vriend dat hij met etzelfte probleem zit Dus het probleem is weer opgelost zegmaar...

Ik zou gewoon eens een keertje aan je vriendin vragen zoals: "zie jij ons nog samen over tien jaar" dan heb je haar mening ook meteen.
Oud 30-04-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 30-04-2003 @ 18:18:
het klinkt prima tussen jullie!

Ik ben geen voorstander van het "het gaat ooit uit gevoel" ik heb een beetje etzelfte probleem als jij ben steeds bang dat mijn vriend genoeg van me heeft... Maar gelukkig weet ik van men vriend dat hij met etzelfte probleem zit Dus het probleem is weer opgelost zegmaar...

Ik zou gewoon eens een keertje aan je vriendin vragen zoals: "zie jij ons nog samen over tien jaar" dan heb je haar mening ook meteen.
Heb ik ook gevraagd, en wie zien het samen al helemaal voor ons enzo! Dus, eigenlijk geen reden om bamg te zijn, maar toch ... Zal wel fase zijn, slijt hopelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:02
Gwinnie
Gwinnie is offline
vast wel!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:03
Thomas
Thomas is offline
Tuurlijk moet je er rekening mee houden, dat moet ook wel.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ikedea schreef op 30-04-2003 @ 13:09:
Heb ook wel is met haar over gepraat, en ze vind mij helemaal geweldig, maar in die verhalen die hoort en leest kan het zomaar weg zijn na een tijd bij vrouwen (althans in die verhalen) en ik heb dat dus echt niet! Zij is HET voor mij en ik hoef nooit meer iemand anders!
Dat hebben wij ook gedacht. We zijn op 3 weken na 4 jaar samen geweest. Dat valt gewoon niet te voorspellen, en dat geloof je niet op dit moment, maar het KAN gebeuren, ook al denk je van niet. Ik dacht ook dat ik nooit meer iemand anders zou willen...

En dat is niet om je het leven zuur te maken of je nog meer te laten freaken, maar probeer gewoon niet zoveel vooruit te kijken, wat komt, zul je moeten nemen zoals het is. Geniet van het heden en maak je niet zo druk om de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:09
Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou ook zeggen: als je nu zo gelukkig met haar bent, geniet er dan van. Pieker niet te veel over die dingen. Als het ooit gebeurt, dan zie je het dan wel. Nu ben je gelukkig, dus nu moet je dat ook zo zien te houden. Geniet dus gewoon!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten