![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste keer kan het idd pijn doen. Als je ontspannen bent, opgewonden bent en voorzichtig doet, is die pijn veel minder of helemaal weg. Eventueel kun je er nog glijmiddel bij gebruiken, dan schuurt het minder.
De tweede en derde keer kunnen ook nog wat pijn doen, maar altijd minder dan de eerste. Als het goed is doet het na een tijdje geen pijn meer, en is het alleen nog maar een fijn gevoel. Denk er wel heel goed en rationeel over na. Doe het alleen als je het echt heel erg graag wil, en zeker weet dat je nog minstens een paar maanden samen zult blijven met diegene. Laat je door niemand opjagen of overhalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die kans is niet ondenkbeeldig als je pas veertien bent en nog volop in de groei. Je kunt geluk hebben, en een vriendje met een klein pikkie treffen. Je kunt er ook een treffen met een knuppel waar een volwassen vrouw zich even bewust voor moet ontspannen om hem erin te laten. Misschien beter nog even wachten met neuken en eerst alle andere dingen doen. Waarom zou je al neuken als het voor jou toch nog niet lekker is? Voor de lol van die jongen? Lekker zo'n vriend, als het zo'n egoist is dat hij zijn genot belangrijker vindt dan jouw pijn!
||
Citaat:
Maar als ik jou was zou ik nog even wachten. Tenminste; met geslachtsgemeenschap. Sex kan wel ![]() Doe het als jij er aan toe bent, en niet eerder: dus niet als hij het perse wil... Denk er goed over na, doe het veilig en veel plezier! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
* nee, nee ik ben geen racist... t is echt een feit dat negers groter geschapen zijn * ik lees wel eens de viva * |
![]() |
|
![]() |
Hey,
dat is een vraag dat veel meisjes zich stellen denk ik! Ook ik was daar heeeeeeeel bang voor en al bij al viel het bij mij echt nog goed mee! De jongen met wie ik de eerste keer gevreëen heb, had al eens gevreëen. Maar hij stelde me op mijn gemak, en was heel lief en zacht voor mij. En ja, het deed bij mij wel een beetje pijn. Maar die pijn vergeet je snel. En die jongen vroeg of ik pijn had en als hij zag dat ik pijn had ... lette hij wel op wat hij deed. En dat vond ik wel goed van hem. Hij was echt heel attent. Wat ik wel denk bij veel jongens is, dat ze enkel bij het vrijen aan zichzelf denken, of enkel aan hun 'prestatie' denken. Maar dat kon ik van hem echt niet zeggen, hij wou het voor mij zo aangenaam mogelijk maken. En dat is ook één van de redenen waarom hij bij mij een speciaal plaatsje gekregen heeft in mijn hoofd en in mijn hart.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het duurt bij mij ook altijd behoorlijk lang. (en dat komt dat neit doordat ze het niet goed doet) ik kan het me voorstellen dat het de eerste paar keer erg lastig is om iemand die niet zo snel klaar komt te laten komen... en 14 is wel een beetje (erg) jong, maar als jullie er heel zeker van zijn wie zijn alle andere mensen dan om er een oordeel over te geven... |
![]() |
|
![]() |
Als hij niet klaar komt ...tja meid, dan zullen jullie net zo lang door moeten gaan totdat hij netjes wel klaar komt. Anders krijgen jullie namelijk geen toetje.
Hij moet en hij zal klaarkomen, al duurt het de hele nacht. Er staan namelijk strenge straffen op halverwege ophouden. En vooral de eerste keer als het pijn doet, dan MOET je het afmaken, anders telt het niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
No pain, no gain... |
![]() |
||
Citaat:
en verder over pijn: Ik kan niet met plezier verder gaan als ik zie dat mijn vriendin pijn aan het lijden is. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat zei ik ook tegen mezelf toen ik een ontstoken wortelpunt had in mijn onderkaak, maar er was op dat moment alleen nog maar een blinde vurige pijn, die niet alleen in mijn hoofd zat, maar die mij volledig in bezit nam. Het hielp dus niet. Ieder uur twee pllen hielp ook niet. Een fles whisky ook niet, toen was ik nog ziek ook. Het langste weekend van mijn leven, dat kan ik je wel vertellen.
||
![]() |
Citaat:
Waarom bekruipt mij toch het idee dat hier een undercoverforummer aan het werk is.
||
Citaat:
![]() Nee maar echt pijn is gewoon iets wat te verwachten valt de eerste ke(e)r(en). Probeer zo veel mogelijk to ontspannen, lang voorspel en doe niets wat niet lukt. Gewoon rustig aan doen!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Seksualiteit |
Neuken doet nog steeds erg veel pijn! Gehazi | 33 | 19-10-2006 13:46 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens het neuken? knakworstje | 22 | 02-02-2006 21:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar Silvia19 | 25 | 01-05-2004 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie de neuk ben ik Edwin uit Kaasstad | 1 | 03-12-2001 17:09 |