Advertentie | |
|
![]() |
|
Onze school heeft wel een keer in de krant gestaan omdat een zwarte piet opgepakt was met een luchtdrukgeweer... Dat was voor het programma en hij deed er echt helemaal niets mee, het was voor de sier. Maar een eikelige gymleraar moest even de politie bellen om zijn haat te tonen...
![]() Wij hebben nog geen kolderdag gehad; tis vrijdag 9 mei. Ik denk niet dat t uit de hand gaat lopen.
|
Ach, de politie hoort toch ook te komen op de LSD? Bij ons standaard hoor. Iedereen zit dronken in het park...
Maar goed, wij hebben op 9 mei pas LSD, volgens mij wordt er geen leuke stunts gedaan, ik heb er tenminste nog niks van gehoord. We weten in iedergeval wel dat we geen water+meel of eieren op de auto's van de leraren mogen gooien. Flauw zeG! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij ons op school zijn we gewoon niet zo origineel, de eindexamenklassen moeten zelf maar zien of ze iets doen en wij zijn zo braaf dat het niet te grof wordt en dat het gewoon leuk blijft... (Leraar gijzelen, leraren vragen: 'Waar kunnen we u 's nachts voor wakkermaken?' , en vervolgens een paar dagen later op pad gaan met bijv. dat lekkere engelse ontbijt ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #67 rare kwast | 493 | 30-08-2006 22:19 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #65 Verwijderd | 498 | 06-08-2006 14:57 | |
Liefde & Relatie |
Welk druggebruik zou je tolereren van je partner? Warsocket | 114 | 08-08-2004 12:41 | |
Eindexamens 2004 |
LSD in STEIN Timmiej | 2 | 15-05-2004 23:07 | |
Eindexamens 2004 |
Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind? kleinedraak | 87 | 15-05-2004 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |