Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wiliam? Klinkt niet eens Portugees...En hij woont hier toch? Heeft hij de Nederlandse nationaliteit? En hij spreekt Nederlands? Dan vind ik niet dat ie er moeilijk moet over doen hoor.
Leg gewoon je situatie uit... Het is tenslotten geen Siciliaan die met de maffia werkt he ![]() En je vader kan je niks doen nee, maar leuk is het niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hele verhalen had ie bij zich, maar het kwam er op neer dat mijn pa wil datik hem eerst beter leer kennenen dan pas met diej ongen verder moet gaan. Toen dacht ik ja te laat pa want ik ben al met hem. ( nu is het ook zo dat mijn pa en ik nog maar 2 maanden bij elkaar in huis wonen en dus elkaar nog meoten leren kennen) Maar ik heb gewoon ja en amen geknikt ik was allang blij dat hij niet begon te gillen... Misschien dat het alemaal wel meevalt dan, ikh oop het
|
heel herkenbaar
![]() mijn ouders zijn ook niet echt blij met dat me vriendje half iets anders is zegmaar ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hej Denyse, je hebt m'n posts al wel gelezen bij ''Wie kan er portugees....''
Ik heb ook een Angolese vriend *toevallig* en mijn moeder heeft er niet echt een probleem mee, ze schrok wel toen ik vertelde dat ik met een buitenlandse jongen oogcontact had op school..Nu hebben we 3,5 maanden en het gaat heel goed! M'n moeder vind um heel lief enzo en zijn pleegouders zijn ook heel leuk! Als joun vader ziet dat het goed tussen jullie gaat, draait hij vast wel bij, hoop ik! Zo niet, tjah dan issie gewoon bang denk ik... Sommige jongens op school doen er wel raar over... (http://forum.scholieren.com/showthre...nlandse+vriend) Succes ermee en trek je er niks van aan...Doe ik ook niet meer...
|
![]() |
Vandag is mijn vriendteruggekomen van vakantie en ben ik gewoon methem een film gaan kijken hier thuis, hij was bang voor mijn pa;'s reactie maar mijn pa ging gewoon boveneenandere film kijken en deed verder okonormaal
Ik sta er nog steeds verbaasd van!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboek Janne Margriet | 2 | 06-07-2003 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |