Oud 13-06-2003, 12:57
tuttebel
tuttebel is offline
kijk het zit zo..
Ik ken een hele leuke jongen, hij woont stuk of 40 km van me vandaan.
Ik had hem leren kennen op een kamp, toen hebben we het hele weekend met elkaar opgetrokken, was harstikke gezellig.
We hebben tel.nr's en emailadressen uitgewisseld, en hadden nog steeds contact.
Ik vind hem harstikke leuk, en hij mij ook. Maar toen vroeg ik hem eens op msn wanneer de laatste keer was dat ie verliefd was. Hij zei vorige zomer. De dag daarna vertelde die me dat hij een vriendin had!
Naja ik was dus best kwaad, want we hadden net afgesproken dat we van t weekend samen naar de film zouden gaan.
Na 4 dagen heeft zn vriendin hem gedumpt. Nu zit hij niet echt met mij te flirten maar we hebben wel voor zaterdag al afgesproken, en ik weet dat het dom is, maar ik vind hem echt heel leuk.
Hij zei dat hij vroeger een echte slet was, maar dat hij nu respect voor vrouwen heeft. Hij drumt ook in een band, en heeft dus altijd veel groupies achter hem aan.

Wat moet ik nou doen, een beetje hard to get spelen, of zaterdag afzeggen...ik weet het niet meer
Oud 13-06-2003, 13:26
*Novah*
*Novah* is offline
Ik zou er gewoon naartoe gaan hoor! Je kunt altijd een gezellige avond met elkaar hebben zonder dat er verder iets gebeurd.
En als je er geen zin in hebt om 'gebruikt' te worden zou ik als ik jou was gewoon een beetje afstand behouden..en zien hoe het verder loopt
maar niet afzeggen hoor..misschien mis je dan een hele leuke avond!
Oud 13-06-2003, 13:29
Wen
Wen is offline
ik denk dat je gewoon moet gaan!
maar je moet wel proberen duidelijk tegen hem te zijn, en zeggen dat er met jouw niet te 'playen' valt.
dan weet hij meteen waar hij aan toe is.
als hij echt om je geeft, komt het niet eens in hem op om je te gebruiken.

Suc6!
Oud 13-06-2003, 17:43
WispereR
WispereR is offline
Ik zou gewoon voor de leuke avond gaan, verwacht er verder niet al te veel van. En voor dat playen zou ik niet al te bang zijn, daarvoor gaat hij vast gaan 40 km reizen, dan neemt hij wel een van zijn "groupies"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten