Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Was volgens mij level 4 en 5 is het laatste.
Maar dat was echt frustrerend. En elke keer als je naar het dichtsbijzonde dorp wilde werd je in de hens gezet en weet ik wat. Dat spel zat volgens mij vol met bugs. Je diertje moest vaak genoeg dingen opnieuw leren. Hopelijk is dat in deel 2 beter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij B&W 1 vond ik vooral de balans zoeken tussen beestje opvoeden en stadje op orde houden erg moeilijk te doen. Bouw je een gebouwtje, loopt je beest overal op te scheiten.
Leer je je beest voetballen, gaat de complete bevolking dood aan hongersnood. Meest gehoorde zin: "Doooooooooooooooooood" ![]() ![]() Maar b&w 2 ziet er ![]() |
![]() |
|
Ik heb nogsteeds een trauma van "doooooooooooooooooooooooooooooooooooood"...
Ik had steeds zware overbevolking die ik maar niet kon indammen ![]() Met het uiteindelijke gevolg hongersnood "dooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood" Was gruwlijk spel... Ik was BTW gestopt in lvel waar arme beestje gevangen zat... Vond ik niet zo lievig... /me w8 nu oowk al op B&W2... Word eindelijk weer ns leuk game jaar, FT2 en B&W2
|
Ooohhh.. ziet er lekker geil uit
![]() wou dat het al begin 2004 was ![]() maar goed en dan ook maar hopen dat er ook een engeslse versie ervan ligt in de winkels.. want van dat nederlands werd ik maar ziek ![]() speelde ik vaker dan het ogrineel ![]() maar goed de gebouwen zien er ook goed uit! maar deel 1 zag er ook goed uit in zijn tijd en zat vol met nare elementen.. hopen dat het bij deze niet weer gebeurt! maar koop m toch wel.. ook al wordt oe afgekraakt.. is toch leuk af en toe met zo'n beest lopen kloten ![]() ennuh vote hier ffies voor het dier die je graag terug ziet in deel 2 ![]() vote for your creature, but you can vote only once! so be careful CIAO
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 20:21. |
![]() |
|
Cool!
![]() Ik ben in B&W ook niet verder gekomen dat dat level waar je beestje ziek werd.... echt een heel irritant level was dat ![]() Hopen dat dat nog goed draait op mijn huidige kaart, ik hoop pas in de zomer van 2004 toe moeten upgraden ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Wolf en tijger zijn er doorheen...
Het evenwicht tussen goed en slecht is nu compleet weg, 3 evil creatures 1 neutral en een koe, die dan maar goed is. Ik vind het echt zonde dat er gestemd moest worden. Lionhead productions had het zelf moeten regelen zodat het evenwicht tussen goed en slecht zijn gelijk is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Black and White 2: "releasedate" en nieuwe screens Titus | 28 | 06-04-2005 20:02 | |
Games |
screens van het mooiste spel op het moment!! Titus | 21 | 18-05-2004 22:28 | |
Games |
NIEUWE DIKKE SCREENS Black and White 2!! Titus | 25 | 01-05-2004 09:36 | |
Games |
Black and White 2 Titus | 9 | 31-03-2004 10:23 |