Oud 25-05-2003, 23:18
qwerty123
qwerty123 is offline
Vertel me eens... wat moet ik nou doen...

Ik ken een meisje, ik vind haar nog veel leuker dan ik haar verteld heb dat ik haar vind (hoewel ze wel weet dat ik haar erg leuk vind)... Zij vind mij ook heel leuk, maar door serieuze prive issues wil ze niks met mij beginnen... Erg frustrerend want ik wil eigenlijk niks liever dan dat. Nou zijn haar redenen, die ik hier eventjes niet rond ga bazuinen, wel begrijpelijk maar toch, ik ben geloof ik hopeloos verliefd en ondanks dat ze wel wil, wordt dit gevoel niet beantwoord en kom ik niet verder dan 'gezellig uit eten en gezellig naast elkaar op de bank tv kijken'.

Nou heb ik al 3x een serieus gesprek gehad over hoe leuk we elkaar vinden, maar omdat ze eerst dr eigen 'shit' wil oplossen zit het er naar haar idee niet in, en dat kan zeker nog wel maanden duren. Wat moet ik nou doen??? Moet ik haar gewoon vergeten en gewoon, mocht ik een ander leuk iemand tegen komen, daar mee wat beginnen, of moet ik wachten tot ze haar 'issues' heeft opgelost en ze zelf ook weer lekker in d'r vel zit en serieus wat met haar kan beginnen (wat uiteraard weer risico's meebrengt dat dat nog maanden of jaren kan duren)...

Vertel het eens, ik weet het namelijk echt niet... wachten is eigenlijk geen optie, maar een ander (zo denk ik er momenteel over) ook niet...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2003, 06:43
hajo
hajo is offline
take it step by step.

Je gaat gewoon veder met je leven en mocht je nou morgen een leuk iemand tegen komen dan zet je dit meisje gewoon even uit je hoofd, en mocht je nou niet een ander leuk meisje tegen komen dan wacht je tot de dag komt dat ze aan geeft "problems solved". Het enige risico is dat er opeens een jongen langs komt die haar op een of andere manier helpt met haar issues en waarmee ze een reltatie begint (ik bedoel: t is mogelijk). Je moet je alleen niet blind staren op iemand, maar gewoon alle opties open houden en kijken waar het schip strand. Natuurlijk, als je niet weet waar je naartoe wilt kom je nooit waar je wilt zijn, dus je moet wel een beetje voor jezelf de keuze maken wat je nou heel graag wilt, maar dat weet je zo te lezen ook al.
Oud 26-05-2003, 19:46
sopsgloss
sopsgloss is offline
je kan toch gewoon op er wachten maar ondertussen gewoon wel bij het uitgaan zoenen met andere mensen ...... ik zeg nix aant handje!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 20:31
qwerty123
qwerty123 is offline
Citaat:
sopsgloss schreef op 26-05-2003 @ 20:46:
je kan toch gewoon op er wachten maar ondertussen gewoon wel bij het uitgaan zoenen met andere mensen ...... ik zeg nix aant handje!!!!

Het gaat er ook niet zozeer om wat ik allemaal wel en niet kan doen, als ik wil kan ik alles doen wat ik wil, we hebben tenslotte toch niks... Het gaat juist om het gevoel wat ik er bij heb en daardoor juist niks anders wil... Bovendien ben ik de 'grijp alles en iedereen' leeftijd al wel voorbij... Heb tegenwoordig juist behoefte aan een serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 21:42
Jordi
Jordi is offline
Tja, lijkt me erg vervelend voor je. Het beste is denk ik toch om te proberen haar uit je hoofd te zetten. Het kan nu blijkbaar niets worden. Ze zegt (zo heb ik het tenminste begrepen) dat het eventueel wel kan als er een aantal dingen in haar leven veranderen (problemen worden opgelost). Maar wie zegt dat ze daar nogsteeds zo over denkt als die problemen zijn opgelost? Misschien is haar mening over jou dan ook wel veranderd.

Ik kan eigenlijk niet weten hoe het bij jullie is en wat ik hierboven heb getypt is misschien wel erg negatief, maar het zou kunnen. Als je over haar heen kunt komen moet je dat zeker doen/proberen. Anders loop je het risico om erg gekwetst te worden.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook best wel iets worden, maar ook dan zou het voor jou eigenlijk ook weer niet zo'n ramp zijn als je over haar heen bent (dan kan het je namelijk niet zoveel schelen).

Sterkte!
Oud 26-05-2003, 23:26
qwerty123
qwerty123 is offline
Thanks voor de reacties tot nu toe.

Gisterenavond toen ik bovenstaande verhaaltje typte was ik net een stuk verder met de whisky fles, wat het gevoel er blijkbaar niet beter op maakt eigenlijk, want toen voelde ik me een stuk 'depressiever' dan nu.

Het grootste probleem is denk ik nog een beetje, ik weet niet precies waar ik aan toe ben... Ze zit door verschillende dingen met zichzelf in de knoei en aan de ene kant ben ik blij dat ze realistisch genoeg is om te zeggen dat ze daar eerst van af wil, want anders zou ik alleen maar met de shit opgezadeld zitten en dan zal het wellicht ook weer heel snel stuk lopen... Aan de andere kant voel ik me nu zo dat ik graag verder wil dan gezellig op de bank zitten en is het dus frustrerend dat daar geen antwoord op gegeven wordt, zeker gezien het feit dat ze zelf ook best wel zou willen, maar naar eigen idee niet kan. Dat geeft toch een beetje het idee dat het zeker wel wat kan worden omdat je allebei toch best wel wilt.

Feit is: het is jammer, maar ik ben zeker wel realistisch genoeg om door te gaan met het idee 'live goes on' en ik weet zeker dat ik er wel over heen kom in de tussentijd. Du mocht er in de loop der tijd iets anders leuks tussendoor komen zal ik het dan ook zeker niet laten om daar voor te gaan en niet gewoon te gaan wachten tot zij er klaar voor is (momenteel dan geen behoefte aan maar het slijt allemaal tenslotte vanzelf wel weer...)

Maar aan de andere kant, mocht ze in de toekomst dr issues opgelost hebben en wel willen en ik ben nog steeds vrijgezel weet ik vrijwel zeker dat ik er dan weer net zo over kan denken als ik nu doe en er weer compleet voor kan gaan met alle risico's van dien... De tijd zal het leren.

Zoals jullie wel merken, ben vandaag al een stuk optimistischer dan gisteren. Volgens mij kom ik er wel overheen. En de tijd zal wel leren wat er uit komt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 23:51
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Hoe oud ben je?

Ik acht de kansen klein overigens. Vrouwen zijn zeer kieskeurig. (11 jaar ervaring)

Gegroet.
Oud 27-05-2003, 07:36
qwerty123
qwerty123 is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef op 27-05-2003 @ 00:51:
Hoe oud ben je?

Ik acht de kansen klein overigens. Vrouwen zijn zeer kieskeurig. (11 jaar ervaring)

Gegroet.
Ik vind jou maar een pessimist...
Ben 24
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten