Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wij hebben ook 1 paragraaf (= ongeveer 7 sommen) per les en dat gaat uitstekend. Lesopbouw is altijd hetzelfde: eerst een half uur vragen stellen over de vorige paragraaf (de vragen worden echt klassikaal uitgebreid behandeld), 5 minuutjes korte uitleg volgende paragraaf, 10 min. werken. Dus 20 min. huiswerk voor elke les. Lijkt me niet meer dan normaal.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
op zich ben ik het met de rest een dat het niveau niet bijster hoog ligt.. ik heb zelf vorig jaar 4&5VWO gedaan,... de eerste 4 Getal & Ruimte NGNT boeken afgerond, en in volgende begonnen... nu doe ik dus LOI, en heb net in 3+ week tijd alle stof van de 5e en 6e gehad, en GOED gehad, een stuk moeilijker dan 2e fase, en een stuk beter uitgelegd. En dus ben ik het nu eens met een aantal anderen hier
![]() 2e fase is veel stof, en veel dingen doen. Daarom ligt de nadruk meer op het maken van dingen, dan op het begrijpen van dingen, en als je dingen dus niet goed uitgelegd krijgt, dan is de stof ook weer te moeilijk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons idd hetzelfde probleem, ik doe 5gymn. en al die zielige mensen uit mn klas hebben het er erg moeilijk mee
![]() ![]() in de helemaal-N&G-klas waren er het laatste PTA 3 voldoendes... ![]() wij gebruiken ook getal&ruimte trouwens. |
![]() |
|
Ik doe 5VWO en heb wiskunde b1 en ik vind ook dat het tempo erg hoog ligt. Wij hebben de methode Getal en Ruimte en we hebben NG/NT3 al doorgewerkt en we zijn nu net begonnen aan hoofdstuk 5 van NG/NT 4. Bij ons is het ook zo dat als je een keer achterloopt dat je gelijk nooit meer bij kunt komen omdat je dan ontzettend veel in moet halen. Ik ben op bijspijkerkamp geweest voor wiskunde en dat heeft wel geholpen want van gonio snapte ik helemaal niets.
||
Citaat:
![]()
|
OOoh, das lullig als je leraar je uitlacht! Ik heb gelukkig een hele lieve lerares! Ik heb alleen maar wisk. A1, dat betekent dus maar 1 uurtje in de week les. Maar als je dan 1 keer niets doet dan loop je meteen een heel stuk achter!!! En ik vind t toch nog best wel lastig. Knap hoor dat jullie al die lastige wiskunde kunnen!!! Kvoel me eigenlijk best wel dom tussen jullie!! *schaamt zich*
![]()
|
![]() |
Ik heb Getal&Ruimte Wiskunde A1,2. EM-klas.
En wij komen totaal geen tijd te kort. Ook de werkdruk is prima, we hebben vaak zelfs geen huiswerk. En helemaal lekker is dat we altijd voor de Toetsperiodes altijd een lesuur of 3-4 tijd hebben om te herhalen en ons zo goed mogelijk voor te bereiden op de toets. En de resultaten: niemand staan een onvoldoende. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed, vergeleken bij vwo is havo dan ook wel heel makkelijk. Maarja, vergeleker bij universiteit is vwo weer heel makkelijk. *geeft GinnyPig gelijk*
|
ik zit nu in Vwo 5 (profiel N&T) en ik wordt helemaal gek bij wiskunde.. Wij hebben ook getal en ruimte en we hebben dit jaar eerst hoofdstukken uit NG/NT Vwo2 gedaan, daarna uit NG/NT3, NG/NT4 en NG/NT 5... Ik loop ook altijd een hoofstuk achter
![]() Zou ik dat in de 6de (aaaaals ik over ga) nog in kunnen halen?
|
Verwijderd
|
Mijn ervaring in de 5e klas was ook dat het aanzienlijk harder ging dan in de 4e. En toen we met ng/nt 4 begonnen werd het ook al weer een stuk moeilijker (vond ik toen). Maar het scheelt een hoop dat we een goede/leuke leraar hadden die nogal motiverend werkte
![]() Het verschil 4e-5e klas vond ik ook het grootste van de 6 jaar. als je 5vwo wat wiskunde betreft gewoon bij kan houden, kom je in de 6e ook geen onoverkomelijke problemen meer tegen |
![]() |
|
Het spijt me als ik arrogant of bijdehand oid overkom, maar ik vind het best makkelijk. Ik heb NT, en gebruik Moderne Wiskunde. Wij doen geloof ik een paragraaf per les, en zo'n twee hoofdstukken per periode (één periode is vier a vijf weken bij ons). Ik ben al een half jaar ziek, wat inhoudt dat ik ongeveer de helft van de lessen volg op school. En dan vind ik wiskunde nog het makkelijkst bij te houden.
![]() Dus... ik vind eigenlijk dat je niet zo moet zeuren, gewoon een beetje thuis werken. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Hulp gevraagd Wiskund A (5VWO) georgeanton | 2 | 18-01-2016 17:55 | |
Studeren |
Profielkeuze 5vwo sten-vvv | 8 | 21-05-2006 15:34 | |
Stelling van Pythagoras DikkeBanaan | 4 | 28-11-2005 17:25 | |
Algemene schoolzaken |
2 problemen welke TU ?? en wiskunde... DaDude | 18 | 06-01-2004 13:27 | |
Algemene schoolzaken |
Zal ik het doen of niet? Leraar wiskunde B1/B1,2 Miess | 20 | 13-05-2002 19:54 | |
Moderne Wiskunde B1 deel 3... Verwijderd | 3 | 29-03-2002 17:17 |