Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
David Duchovney & Gilian Anderson (puur toeval, maar 'k mocht ook een vraag stellen
![]() ![]() Enn... ik heb verder nog veel bekende Nederlanders gezien, die ene van SamSam bv, met z'n kinderen... Hans Kazan + zoons (liepen in de Ikea ![]() ![]() M'n zus werkt in een schouwburg bij de artiestenkleedkamer, zo heeft ze ook al een paar bekende NLers half naakt gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom heb je ze niet dooT geshopt?
|
Nou, ik heb er een heleboel gezien onderhand.
Laatst nog Panjabi MC, Jizza (van Wu Tang Clan) Ossdorp Posse. Brainpower, Jodi Bernal (yeah, yeah), G-Spott, Junkie XL. En dan nog van Tv. Tooske, dat mens van Yorin dat nou dat kinderprogramma presenteert en dat altijd der haar kleurt. And last but not least: Hans van Willigenburg (KOFFIETIJD!!) Heb ik ook nog een handtekening van (hiiiiyyaaa!! ![]() Oh en natuurlijk Maxima. Koninginnedag RULLEEZZ
|
Gretta Duisenberg
Youp van 't Hek Bert Visscher Peter Heerschop Viggo Waas Youp van Deudekom Owen Schumacher Pascal Jakobsen
|
![]() |
Ik heb Daniel Johns (Silverchair) ontmoet en gezoend en mee gekletst enzo en Ben en Chris natuurlijk ook. In de 013 in Tilburg, had een meet en greet gewonnen en concertkaartjes en we mochten bij de soundcheck zijn. Was wel leuk maar ben stiekem niet echt fan ofzo
![]() Verder heb ik nog wel veel mensen gezien maar dit was de leukste omdat ik er ook mee gepraat heb enzo. |
![]() |
|
Om te beginnen mijn idool Richard (Jaws) Kiel.
Verder nog: - Peter Lusse - Frank Boeijen - Stef Bos - Bram Vermeulen - Robert Long - Johny Kraaijkamp Sr. - Jos Brink - Benny Neyman - Angela Schijf - Erik Brey - Herman Finkers - Frank Groothof
|
Verwijderd
|
- Johan Neeskens vorige week in de stad
- Wouter Bos op de universiteit - Pierre Kartner in z'n auto - Carry Tefsen op Schiphol - Eddy Zoëy in een platenzaak - Johan Derksen in de AH - Jan Smit in Amsterdam ergens bij de Dam - Kader Abdolah op Utrecht CS ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 22:15. |
![]() |
|
Bert Visser
Bart van bigbrother (sta ik zélfs mee op de foto ![]() ![]() Oom govert (GTST) Peter R de Vries Jaques d'ancona (help hoe schrijf je dat ![]() jeroen van klokhuis nog een mens van klokhuis.. frank (sesamstraat , lang geleden) hakim (sesamstraat, ook lang geleden ![]() optredens: coldplay krezip total touch (langgggggg geleden) spice girls (noggggg langer geleden ![]() ik vind het altijd wel grappig om dat soort lui tegen te komen.. dus ik onthoud het allemaal ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|