Oud 18-05-2003, 18:24
Hanne00
Hanne00 is offline
ik kan niet klaarkomen..
en hoewel ik probeer te mastruberen lukt het niet, tenminste dat denk ik.
Ik krijgt altijd wel een lekker gevoel, maar net als ik denk dat ik klaarkom doet het pijn, of kan ik gewoon niet verder gaan.. .. weet er iemand wat ik kan doen?
Ik schaam me best wel, en ik wil ook niet faken tegenover mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:24
qghp
qghp is offline
Crosspost!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:31
alwaysgood
alwaysgood is offline
misschien ben je pas 8 jaar oud?? (leeftijd staat er niet)
dan kan het goed kloppen dat je nog niet kan klaarkomen
Oud 18-05-2003, 18:38
Hanne00
Hanne00 is offline
neen, ik ben 19 jaar oud..
en bij vrouwen ligt dat toch anders dan bij mannen,
jullie weten teminste dat je bent gekomen omdat je sperma allover hebt..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:47
josdebos
josdebos is offline
Ik heb precies hetzelfde als jou, alleen mastubeer ik niet. Daar hou ik niet van. Mijn vriend bevredigd me en dan is het echt heel erg lekker en sta ik net op het punt klaar te komen, maar dan stopt "iets" het, en kan ik niet meer verder gaan! Van de week was het bijna (ja dat voel je wel, dat het bijna komt) maar was ik te gespannen omdat me ouders nog thuis waren enzo.. Ik zou zeggen; probeer gewoon heel veel manier en dingen uit. En trouwens; zonder klaarkomen kan je er toch ook van genieten! En zeker niet faken! dat lijkt mij als vriend helemaal niet leuk als je daar achter komt! Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 18:58
non
non is offline
ey, dat maakt toch helemaal niet als je niet klaar kan komen...
mij is het volgens mij ook nog nooit gelukt (hoewel het er vandaag sterkt op leek... maar kweet het echt niet) ik heb idd ook op het moment dat het voelt alsof er het meeste spanning op staat dat ik dan niet verder kan... het gevoel dat het je gewoon teveel wordt. kweet niet of je daar juist doorheen moet ofzo en dat je daarna klaarkomt... kvind het persoonlijk lekkerder als het dan gewoon stopt.. gewoon ff relaxt
maar je moet niet faken.... das zonde want dan ben je niet eerlijk tegenover je vriend.. en als hij het zou doen dan zou je daar ook niet blij mee zijn denkk

maja, het belangrijkste is dat je gewoon geniet denk je ook niet... wtf als jij niet klaarkomt

owja, kmasturbeer zelf niet trouwens, maar weet niet of dat uit zou maken of niet..
Oud 18-05-2003, 19:09
Verwijderd
Wat bedoel je precies met dat je gewoon niet verder kan gaan? Het je opeens geen zin meer, of 'durf' je niet meer, of kost het je moeite om je hand te bewegen? In een van die laatste twee gevallen zou je misschien eens een sexspeeltje kunnen proberen, en dan eentje die zelf wel doorgaat, ook als jij niets doet. Op internet kun je die al voor 5 euro bestellen, en in een winkel vanaf zo'n 10 euro kopen.
Een andere oplossing zou kunnen zijn om nieuwe manieren van masturberen te proberen, of om te masturberen terwijl je vriend je oraal bevredigt.
Daarnaast weten mannen helemaal niet per se dat ze gekomen zijn door het sperma, want je kunt als man een zaadlozing hebben zonder orgasme, of een orgasme zonder zaadlozing
Maar je hoeft je niet te schamen. Er zijn nu eenmaal mensen, vooral meisjes/vrouwen, die zo veel moeite hebben met klaarkomen dat het pas met veel inspanning en zorg lukt.

Bovendien merk je het wel, als je een orgasme hebt Hoe het precies voelt verschilt per persoon, het kan een reeks samentrekkingen in je vagina zijn, een soort 'trillen' van je clitoris, een warme gloed die zich door je lichaam verspreid, een rilling overal, of een heftig schokken van je heupen en benen... maar wat bij iedereen zo is, is dat je je daarna erg loom en gelukkig voelt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 22:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hanne00 schreef op 18-05-2003 @ 18:24:
ik kan niet klaarkomen..
en hoewel ik probeer te mastruberen lukt het niet, tenminste dat denk ik.
Ik krijgt altijd wel een lekker gevoel, maar net als ik denk dat ik klaarkom doet het pijn, of kan ik gewoon niet verder gaan.. .. weet er iemand wat ik kan doen?
Ik schaam me best wel, en ik wil ook niet faken tegenover mijn vriend
oke, wij delen het zelfde probleem Maar ik heb iemand om daar aan te gaan werken *duimt*
Oud 18-05-2003, 22:50
AngelLena
AngelLena is offline
Van masturbatie kom ik ook niet, maar ik doe het eigenlijk ook nooit. Wel geprobeerd in een verleden, maar lukte nooit zoals ik het wou, dus ben er maar mee opgehouden. Vond er eigenlijk ook nooit wat aan. Maar als mijn vriend met me bezig is heb ik absoluut geen moeite om klaar te komen. Heb het nooit gefaked, en hoef ik ook niet. Gelukkig. Misschien dat dat bij jou ook zo is?
Oud 19-05-2003, 07:40
sofie3
sofie3 is offline
Misschien is de masturbatietechniek gewoon fout... ik heb om naar het orgasme toe te werken stevige, rechtstreekse druk nodig op de clitoris, maar als ik zover ben dan *moet* ik onrechtstreeks gaan stimuleren, over het kapje heen... anders is het idd te pijnlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten