Oud 11-05-2003, 17:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
vroeger was er een algemene piercing topic op lifestyle die ik nu niet meer kan vinden. maar eigenlijk past deze vraag hier ook op.

ik heb mijn navelpiercing nu bijna 5 maanden, maar nog steeds is ie rood. hij is niet ontstoken of wat dan ook. en ik heb ook al een keer van zeep gewisseld (sindsdien is t wel wat verbeterd). maar ik wil nu toch wel eens een andere piercing in doen

ook vraag ik me af of, als je piercing al genezen is, er nog steeds vocht/pus uit kan komen?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 17:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 11-05-2003 @ 18:07:
vroeger was er een algemene piercing topic op lifestyle die ik nu niet meer kan vinden.
Dat topic is er nog steeds: http://forum.scholieren.com/showthre...light=piercing
Oud 14-05-2003, 22:14
midianithia
midianithia is offline
is heel normaal,duurt 9 maanden of langer.na de genezing kan het ontstoken raken en dan kan er pus uitkomen jah.kus
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 22:35
Verwijderd
God straft onmiddellijk.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 09:28
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-05-2003 @ 23:35:
God straft onmiddellijk.
God is dan wel de hele dag bezig met straffen hoeveel mensen hebben er wel geen sex voor t huwelijk? en ga zo maar door.
ik ben trouwens nog niet in de bijbel tegengekomen dat piercings verboden zijn. bijna ieder meisje heeft er wel een (in t oor).

maar goed, t gaat al een stuk beter met mn navel. hij ziet er nu normaal uit
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 16:56
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
navelpiercing geneest heel langzaam, ik zou gewoon ff wachten tot het rode helemaal weg is voor alle zekerheid, anders vraag je het gewoon even aan een piercmannetje/vrouwtje

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten