Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je moe dat belastingsstelsel van die boxen ofzo. moe je kunne.. en op www.examen.nl of www.eindexamen.nu staat vast wel wat je ervoor moet lere
|
![]() |
|
![]() |
kom op beetje moed er in ik denk dat niet moeilijk kan worden, ik vond de rest van de examens ook temakkelijk dus zie nou niet egt gebeuren dat het nu in een keer moeilijk gaat worden.er komen denk tog 50% mulplegok vragen in en de rest sommen op nivo zwaar oner het wiskunde niveo eenigste dat mijn poep lijkt is dat gezeik met die boxen kan iemand dat beetje uitleggen
later |
![]() |
|
![]() |
Economie
Leervaardigheden in het vak Economie Verrijkingsstof Vaardigheden in samenhang Consumptie Natuur en milieu komt van de site: http://www.kennisnet.nl/vo/examen/vm...werpen/tl.html Zelf heb ik het boek percent.. en heb daar een cd-rom bij zitten en die hebben speciaal voor 2003 een oefenexamen staan op die cd-rom met alleen die onderwerpen die we moeten kennen.. dus paar sommetjes uit ex 1997 en paar sommetjes uit een examen uit 2001. enz. Maar die was toch moeilijk!! Sta een 6,1 voor economie en moet dus een 4,9 halen maar dacht wel dat het een eitje zou worden maar ik begin hem nu toch wel te slikken ![]() Mn oom werkt bij de belasting en heeft gelukkig beetje de boxen vanmiddag uitgelegd maar zo moelijk is dat ook niet. Maar oh god maar ene kant ik dahct ook dat wiskunde dik moeilijk zou worden en dat is nu ook een eitje!! xxxxxxxxxxxxx
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |