Advertentie | |
|
![]() |
|
Tripmuziek is voor mij meer Tiesto... magik 6 ofzow... vet chille muziek waar k echt heel goed op ga...
Of ik ga naar de 222 in Amsterdam.. daar hebben ze de dancevalley nageschildert van binne... naja.. ook trance enzow dus ![]() Hardstyle zoals DANA ga k ook wel goed op... maar Magik 6 van Tiesto blijft me favo..... vooral als je home surround sound set thuis hebt en je de lucht met je voeten uit de subwoofer voelt komen... |
![]() |
|
als ik aan het trippen ben heb ik niet echt heel erg meer door wat er nou precies voor muziek opstaat... vink alles wel best eigenlijk
![]()
|
![]() |
[QUOTE]Inf Mushroom schreef op 01-05-2003 @ 20:02:
.... Cypres Hill .... The Prodigy Faithless ...... Aphex Twin [QUOTE] En Moby daarnaast zijn mijn favo's. Als ik knetter vaag ben maar toch nog actief ga ik wel eens hardcore draaien: Poing! Hardcore to da bone Hardcore taking over The battle has begun Beethoven on XTC ....... Prodigy vind ik het meesterlijkst, deze muziek is echt hemels, ik heb nog nooit zo naar muziek geluisterd als naar die muziek, het leek net of ik het overal hoorde, terwijl mijn stereo toen nog maar twee (bose ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
nouw de trip muziek voor mij op een feest is: rob zombie - matrix reloaded theme of rob zombie - superbeast - girl on a moto
omdat je daar echt helemaal van uit je dak gaat ![]() goede hc wil ook wels werken ![]() en thuis: deftones of korn
|
![]() |
iemand op de hoogte hier van stoner rock (of zeg ik nu iets wat heel erg achterhaald is?)
fu manchu bv. meer kan ik er eigenlijk niet noemen ![]() en de zanger van de queen of the stone age zat een paar bandjes geleden in zo'n soort bandje. qotsa (jaja) heeft ook nog stoner rock invloeden dacht ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'I'm drinkin' I'm rollin' but I'll never forget you" ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
tripmuziek American Psycho | 8 | 18-03-2014 22:28 | |
Drugs & Alcohol |
Deel u paddo-ervaringen!! RottenApple | 30 | 31-03-2005 17:20 | |