Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of bedoel je egocentrisch en veiligheid voor 'ons' (wat een illusie is, want het gaat de VS alleen om zichzelf)? Dat vind ik namelijk nogal belachelijk. Ik hecht net zoveel waarde aan het leven van een vrouw in Afghanistan als aan het leven van een dikke Amerikaan.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Dan heb ik een vraagje voor alle mensen die voor deze dwazemans wapens zijn.
STEL dat the USA ons aanvallen(de kans is immens klein). omdat wij veel terroristen huisvesten en dat wij volgens hun het echt niet kunnen, en misschien om een paar andere zaken zoals ons gedogend drugs beleid waar vooral van de VS veel kritiek op is. -Vraag: Maar als ze ons aanvallen zou jij dan meevechten met de Amerikanen? Omdat zij zeggen dat wij een terroristen bolwerk huisvesten. Zou jij hun dan gelijk geven en niet vechten tegen de VS? Je zou jezelf dan kunnen beschouwen als een NSB'er, een landverrader en dan kun je je afvragen wat je in dit land doet. Dit klinkt en is best extreem wat ik nu zeg. Maar hoe zou jij het vinden als hiet mini-nukes neerdalen op het koninklijk paleis en op Den Haag, de havens uiteen gereten en voor een lange tijd onbruikbaar. Delta werken per ongeluk door de schokgolf we en de afsluitdijk vernietigd. Z'n wereld moet je je voor stellen als ze die dingen gebruiken. En dan ben je kwaad en denk je waarom ze het in Gods naam vernietigd hebben. Dan wil je ze zoveel kwaad tegen ze als mogelijk want je hebt niks te verliezen want je familie is dood of ernstig ziek aan de straling. Bij dit soort dingen ONSTAAT terrorisme, daar zouden ze eens best over mogen nadenken in de VS.
|
Bush is gewoon dom
hij lokt alleen maar meer uit de VS mag alles en de rest van de wereld niks waarom mogen zij wel nukes hebben? Bush is gewoon een oorlogzuchtige ***** die alleen maar meer macht wil uitoefenen
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|