Advertentie | |
|
![]() |
|
Sorry maar we hebben hier niet voor niks algemene topics over een bepaald vak. Anders wordt het hier een zooitje met allemaal verschillende topics over hetzelfde onderwerp. Men weet niet meer waar ze moeten kijken, reageren.
Vandaar dus een slot op dit topic en een verwijzing naar [aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=481123 Speciaal op verzoek van stout! weer geopend. Onder voorbehoud echter.
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 16:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon ff Samengevat doorlezen |
![]() |
|
![]() |
AK VWO... ik weet echt niet wat ik nog kan doen om het beter voor te bereiden. Heb alledrie de boekjes doorgelezen, atlas een beetje bekeken, examen van vorig jaar bekeken.......en toch heb ik het gevoel dat het morgen 1 grote ramp gaan worden. Kut! ik moet een 4.3 halen. Wat denken jullie: beetje haalbaar ook als je niet geleerd hebt? Ben een beetje bang voor morgen....ik MOET echt met een 6 eindigen want anders slaag ik (GVD!) niet
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() at MevrouwM iddd zakenregister is zeer handig! |
![]() |
|
Mwa, ik vind dat de antwoorden in het model soms wat vaag zijn, bijvoorbeeld vraag 40:
Ik heb aan alle gestelde voorwaarden voldaan, maar volgens het antwoordmodel is mijn antwoord fout. Ik ben namelijk begonnen bij 4000, en heb dus de volgende categorieën gebruikt: 4000-9000 9000-14000 14000-19000 19000-24000 24000 en meer -Alle klassen zijn gevuld -De klassen hebben alle een gelijke breedte, muv de vijfde. -De klassenbreedte is een veelvoud van 1000, namelijk 5000. In de opgave is niet gezegd dat je móet beginnen bij 0. Ik vind dan ook dat mijn antwoord wel delijk goedgerekend hoort te worden. Wat vinden jullie daarvan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Makkie !!
Ik had er niks voor geleerd en dat was dus duidelijk niet nodig uit. Alleen die som 41 sloeg inderdaad nergens op ! Kom op zeg ![]() Ik dacht inkleuren zal wel iets té simpel zijn dus ik vul bij die laagste categoriën die sterretjes in, omdat op dat kaartje die kandidaat-lidstaten (de armste landen) ook een sterretje hadden. Maar goed, fout gedacht dus...LOL Sommige vragen waren vaag maar sommige vragen gingen toch ook echt nergens over, dat kan de brugklas ook nog wel ![]() Moppie |
![]() |
||
Citaat:
Welk kaartje was dat dan? Groetjes Moppie |
![]() |
|
Vraag 34 vond ik ook wat vaag. Die kan op twee verschillende manieren worden beantwoord. Namelijk volgens de verklaring in het antwoordmodel, maar ook kan 'nee' worden geantwoord, omdat de werkloosheid er lager is en dat het dus voorkeur verdient om het probleem eerst in andere delen van het land aan te pakken.
|
![]() |
|
Oh ja, nog iets, Hebben jullie die CO2/SO2 vraag ofzoiets goed?
Ik heb opgeschreven dat ik geen scheikunde had en niet wist wat SO2 was en dat me dat toch wel van belang leek voor het beantwoorden van die vraag... ![]() Ik zal weer wel dom zijn hoor, maar ik heb 3 jaar geleden voor het laatst scheikunde gehad, en ik kon er toen ook niks van dus ik wist écht niet was SO2 was ! Moppie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|