Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 00:55. |
![]() |
||
Citaat:
je zegt: sorry maar ik wil gewoon meer zekerheid dat je wil dat ik bij jou hoor.....en dat ik dat ook tegen anderen kan zeggen.... ik denk dat hij een beetje bindingsangst heeft ofzo en anders is hij jou niet waard! knuffje
|
een relatie die van los naar vast gaat...
Die moeten groeien... Er over praten kan helpen, maar kan ook averechts werken, het kan overkomen als opdringen, zeuren etc... Je kunt laten merken dat je hem erg mag door een kaartje te sturen, te smsen hem te verassen met een avondje bios oid... Misschien gaat ie je daardoor meer waarderen Bianca (die 4.5 jaar een relatie heeft) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jij zegt dus dat het moet groeien.. maar dan kan ik wachten tot ik een ons weeg.. want hij weet niet wat hij wil.. kijk, ik was ook niet van plan erover te beginnen, maar misschien moet ik het wel gewoon afkappen.. mede voormezelf omdat ik er nogal door ga twijfelen en er voortdurend aan moet denken en das ook niet echt goed voor mezelf.. als het dan finito vage relatie is merk ik vanzelf wel wat ik hem waard ben toch? (oh, het klinkt echt alsof ik alles zo goed weet, maar als ik dan echt een knoop door moet hakken bleef ik steken... ![]()
|
![]() |
meissie,
laat ik het zo zeggen ik heb ervaring met dit soort dingen en je kan me nog meer vertellen maar wat die jongen nu doet is alleen voor de lust hij wil de lusten en niet de lasten en daar kan jij nix aan veranderen vervelend natuuurlijk maar zo werkt het nou eenmaal een jongen deed ook zo bij mij van eerst nix en toen wel los maar niet vast en uiteindelijk zijn ze gewoon nog niet aan iets vast toe heel vervelend ........ maar zo zijn jongens |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |