ik sta met alles op het randje..ik kan hard zakken maar ook slagen met alles voldoende... mn grootste twijfel is het BEROEMDE MOEILIJKE economie 1,2 examen
Economie: 21-28 punten van de 62...kheb geen idee hoeveel punten precies en ik moet een 5,0 halen dus dit wordt heel erg spannend.. ligt aan de puntentelling vd leraar en de normering van de cito.. iemand een idee of 21 punten ook een 5,0 zou kunnen worden?
Wiskunde: heb ik al bij neergelegd: onvoldoende. een 4,4 voor dit kutvak haal ik niet meer op. Nou kijken of t een 4 of een 5 wordt. Als ik morgen maar wel 2,6 haal, anders ben ik sowieso gezakt.
Aardrijkskunde/ geschiedenis: GEEN IDEE..deze vakken zijn bijna niet te controleren. Met veel pech kan ik voor deze vakken onvoldoende staan, maar normaal gesproken ben ik er wel goed in.. met streng nakijken zit ik vooral met aardrijkskunde op het randje van de afgrond

ik kom precies op een 4,2 uit en dát moet ik halen voor een voldoende..
Het wordt dus nog erg spannend voor mij.. het kan nog alle kanten op.. ik wou dat ik wat meer zekerheid had over Eco en AK.. Iemand met een soortgelijke situatie?
Buiten mn profiel sta ik waarschijnlijk voor alles voldoende