Ik doe elektrotechniek op de Technishe Hogeschool in Rijswijk. Opzich is het wel redelijk te doen allemaal, maar ik heb dit eerste jaar veels te weinig aandacht besteed aan wiskunde.
Wiskunde is ook eigenlijk het enige vak waar ik moeite mee heb. Die logica zie ik gewoon nooit.
Anyway.....over 2 weken heb ik mijn examens, en binnen die tijd kan ik nooit al mijn wiskunde nog inhalen. Dus het is al een klare zaak dat ik volgend jaar wiskunde moet overdoen.
Maar het is zo erg, dat ik er echt helemaal niks van volg in de lessen. Dus al zou ik er voor kiezen om gewoon het reguliere 2e jaar te volgen en daarnaast mijn wiskunde van het 1e jaar in te halen, loop ik volgens mij echt vast in het 2e jaar, omdat ik gewoon die kennis van het 1e jaar van wiskunde mis.
(is het nog te volgen

)
Wat kan ik nou het beste doen? Mijn moeder schrok er nogal van, en die begon meteen over informeren of er bijlessen zijn. Maar daar heb ik nu al niks meer aan, want die gene kan nooit in 2 weken heel het 1e jaar wiskunde in mijn hoofd stampen.
Zal ik volgend jaar dan alleen maar wiskunde van het 1e jaar gaan volgen, of toch het risico lopen en het normale 2e jaar gaan doen?