Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kan me voorstellen dat je nu heel bang bent, vooral omdat jullie al zo lang een relatie hebben.
Maar ze maakt het denk ik niet voor niets uit, tenminste, dat zou ik niet doen, ook niet in een vlaag van woede. Daarnaast ben je pas 17. Je hebt nog een heel leven voor je! Wacht morgen rustig af. Ga naar haar toe. Luister naar haar (ik kan het me goed voorstellen dat ze zich benauwd voelt, zoals ik uit jouw reacties lees) en probeer samen tot een oplossing te komen. Is die oplossing er niet en wil ze echt neit met je verder, dan kun je er verder weinig aan doen. Een relatie moet van 2 kanten komen en als de een niet meer wil, heeft de ander niet veel meer te willen... Succes ermee...
||
Citaat:
Maar als je dat van dr weet, waar ben je dan zo bang voor? Dan zal het nu toch ook goed komen? Of is ze nu kwader dan ooit tevoren geweest?
||
Citaat:
![]() Suc6 iig, komt wel goed. En dat betekend nie dat t met jullie zoiezo goed komt, maar dat het wel goe koom. Je kun wel zonder haar leven. Don't worry. Eh.. ik wee nie goed hoe ik hier op oet reageren enzow, maar ik sluit me iig bij aan wat Load_harmony zei. Liefs, Sara.
||
Citaat:
Maar ze zegt het nu egt heel menden op een of andere manier, en ik spreek dr aps morgen vroeg, en ik hoop egt dat t n vlaag was dat het indr opkwam, maar ze heeft niet gesmst dat t niet zo is ofzo..maja kweet t niet....khoop dat ze me heeeel erg wil laten schrikken |
![]() |
|
Ik zou het nog al lomp vinden om steeds te drijgen met het uitmaken van je relatie om iets te bereiken,.. Dat is een soort geestelijke chantage, dat vind ik niet kunnen!
Tsja ik weet het niet, dit lijkt me redelijk serieus, maar ze geeft aan dat ze je nog een kans geeft dus probeer die niet te verpesten. Luister morgen eerst naar haar verhaal, val haar niet in de rede en blijf rustig. Zeg daarna wat jij ervan vindt, geef haar niet in alles gelijk, geef gewoon je mening. Dus ga niet 100x sorry dit en sorry dat zeggen om het maar goed te praten. En idd niet zeggen dat je écht niet zonder haar kun enze, daardoor krijgt ze alleen maar meer het gevoel dat je haar opeist! Sterkte, hopelijk komt het allemaal weer goed!! |
![]() |
|
daanke, ja we laten elkaar nu n weekje met rust...tis wel uit..maar we gaan wel maandag (volgende week) wat drinken, en we smse wel...ze shcrijft me n brief....dus ik heb nog hoop...ze zegt dat t voor altijd over is..maar dat is nog al es geweest en toen kwam t ook goed, kblijf voorzichtig hopen!
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Studeren |
Hockeyers gezocht! Help mij met m´n enquete en ik help jou:) molletje5 | 1 | 24-05-2012 09:07 | |
Vrije tijd |
Help mij een Sportrolstoel te krijgen! Jeroen31 | 1 | 17-01-2010 11:25 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wie helpt mij kiezen? x-spekkie-x | 2 | 19-08-2005 22:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help mij er is nood! | 1 | 25-10-2001 22:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
O alstublieft, wie helpt mij aan een verslag van een culturele activiteit?! Flopper | 1 | 17-03-2001 13:16 |