Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind spijt zoiezo een stom iets, ik weiger dan ook ergens spijt van te hebben.Het is alleen maar een nutteloos iets waar je niks mee kan en niks aan hebt, het eindeloos herhalen van een vervelende gebeurtenis in je hoofd. Als je geen keuzes wil maken en daar andere mensen voor inschakeld heb je dus je eigen leven niet meer in de hand, dat lijkt me niet zo'n leuke gedachte en ik denk dan ook dat je dat snel zat bent. Je zou dan zelfs de keuze dood of leven niet kunnen maken,en dus zou je een doelloos leven leiden.
||
Citaat:
je hebt er wel iets aan. Als je namelijk iets hebt gedaan, wat anders had gekund (in negatieve zin) had je het vaak ook liever anders gezien. Het is dus een soort van spijt, en daar heb je ook wat aan, want dan doe je het de volgende keer wellicht anders.
||
Citaat:
||
Citaat:
het kan je spijten dat het zo is gegaan (en dus doe je het volgende keer anders) in een ander geval kan je er heel lang mee zitten, zoals jij zegt... en dan is het idd niet hetzelfde.
||
Verwijderd
|
Citaat:
+ dat ik vind dat er geen verkeerde keuzes bestaan, ook niet van jezelf. Waarom moet je altijd dat kiezen wat het beste voor je is? Het beste niet gekozen hebben leert je juist wat het beste voor je is, en soms kun je er alleen op die manier achter komen. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Grieks of Latijn de abt van sion | 21 | 08-02-2002 22:42 |