Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben net ontzettend verliefd geworden op iemand die in de buurt van nijmegen woont... ieh 2,5 uur reizen is echt niets voor mij
maargoed, ik ken hem van feestjes door heel nederland en daar zal ik hem ook wel blijven zien... een treinkaartje naar nijmegen is 28,50!! aaah. anyways whatever
|
tja ik heb dan niet echt een liefde op afstand, maar wel een beetje vergelijkbaar..
in het weekend woont hij gewoon lekker dichtbij, maar door de weeks studeert hij in Utrecht (we wonen in Limburg) Dus we zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend.. Gelukkig wonen we dan dus maar zo'n 10 minuten fietsen bij elkaar vandaag, dat scheelt wel.. Als ik dan ook nog eens een hele tijd zou moeten reizen om hem te zien dan had ik het niet volgehouden!
|
Verwijderd
|
Mijn zusje had een relatie met een jongen die hier nog geen vijf minuten vandaan woonde terwijl ik een relatie heb met iemand die in noord-holland woont (ik woon in de prov. Utrecht).
Soms vind ik t echt kut om door de weeks van die stelletjes te zien die leuk bij elkaar zijn enzo, maar dan weet ik dat wij gewoon een heel goede relatie hebben. Je moet elkaar wel goed vertrouwen. Soms is het heel lastig, want als je bv beetje boos bent ofzo en diegene gaat dan net weg en je hebt door omstandigheden geen tijd om het uit te praten, blijf je er wel langer mee zitten denk ik. Je hebt natuurlijk wel telefoon, maar het is fijner om gewoon face-to-face het uit te praten. Maar ik heb wel elk weekend weer iets om naar uit te kijken en ik geniet denk ik elke minuut meer dan iedereen, omdat ik weet dat hij straks weer weg gaat en nu nog lekker bij me is. Alleen moet je telkens weer afscheid nemen en moet je omgaan met het gemis. Maar dat alles maakt het goed als ik weer bij m ben en m kan kussen en aanraken en lekker knuffelen. Het kan wel degelijk werken. Ook al was mn vriend heel bang van niet, door de afstand, maar het gaat gewoon heel erg goed. We bellen en msnen en in het weekend (en soms langer) zien we elkaar en genieten we van elk moment. Vaak sturen we ook mailtjes en smsjes. Het kan werken. En ik ben al bijna 5 maanden ontzettend gelukkig met mn vriend. |
![]() |
|
![]() |
Daarvoor zijn zo verschrikkelijk veel factoren bepalend die onderling weer samenhangen waardoor alles nog complexer wordt.
- Hoe lang ken je die persoon al? - Hoe groot is de afstand, is het te doen met de trein oid? - Wil je vaak reizen, heb je daar de tijd voor? - Vind je het niet erg om je vriendje maar af en toe te zien? - Ben je snel jaloers? - Vertrouw je hem voor de volle 100%? Etc. Er zijn dus zoveel verschillende factoren die allemaal bepalen waarom en of het kan werken. Sommige mensen zijn hier anders in dan anderen en ik weet bv voor mezelf dat het waarschijnlijk niet werken zal. |
![]() |
||
Citaat:
Wel is zo dat dan je gevoelens heel sterk kunnen worden omdat je hem zal gaan missen als je hem niet wil zien. |
![]() |
|
hmm ik zit mss volgend jaar met hetzelfde probleem. ik loot mee voor geneeskunde, en wie weet waar je dan terecht komt. maar ik denk dat het ons wel zou lukken. we hebben dan toch allebei OV. en nouja we kennen elkaar heel goed en we hebben een goede band en we vertrouwen elkaar ook wel volgens mij, ik hem iig wel. maar bijna overal is inet, dus contact heb je sowieso wel.
|
yep gaat best hoor. Ik heb ook een jaar tussen zevenaar en schijndel moeten reizen (afstand = ongeveer Den bosch - Arnhem maar dan iets verder). Maar ik moet zeggen dat nu ie al weer heel lang dichter bij woont (we hebben nu 3 jaar) het toch wel makkelijker is. Maar goed, als het had gemoeten, zou ik nog steeds heen en weer reizen hoor
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik woon in zeeland, hij onderin limburg..
we chatte elke dag, en een keer in de 2 of 3 of 4 weekenden gaan we naar elkaar toe... en dan euh tsja.. zijn we of een weekend of een week of 2 weken bij elkaar.. en van de zomer zijn we 2 maanden bij elkaar ![]() werkt perfect al 2 jaar ![]() |
![]() |
|
Het ligt ook aan jezelf. Kun JIJ er mee omgaan?
Ik zou het niet kunnen. Ik zie mijn vriend nu al heel weinig, terwijl we maar 3 minuten fietsen van elkaar af wonen. Hij werkt in de horeca en moet op die tijden werken dat ik vrij ben. Dan ben ik blij dat ik hem ff kan zien zonder zo ver te hoeven reizen!
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|