Advertentie | |
|
![]() |
|
Ga zelf mee met zo'n jongerenreisblablabla, bevalt goed hoor. Vind het echt een kik om met onbekenden op vakantie te gaan!
Heb even gezocht naar wat adresjes. Je hebt verschillende soorten zoals zuip en whatever vakanties meestal commercieel, maar ook verschillende vrijwilligerskampen of vakanties, of sportieve vakanties (meestal duurder) http://jongerenvakantie.pagina.nl Mocht je wat vinden of gaan doen of iets, ben benieuwd! Edit: www.lckv.nl LCKV is tot ongeveer 18 jaar, dus dat kan net niet meer.. tenzij je met mij mee gaat naar Zwitserland natuurlijk! ![]()
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:31. |
![]() |
|
![]() |
heb t een aantal keer gedaan, maar dan meestal bij iets jongere leeftijd (15-20 - meesten waren daar 16-17), was iedere keer op zich wel erg leuk.
www.cirkel.nl |
![]() |
|
Ik vertrek eind juli op mn eentje naar het zuiden van india..
Hm voor echt verre reizen in gewone groepen jongeren enzo kan je eens een kijkje nemen op het www.zuiderhuis.be, maar das een belgische site ![]() Zoiezo mag je je wel gaan haasten voor zo'n dingen..
||
Citaat:
Gewoon op zomertoer is natuurlijk ook leuk en gezellig als je met de juiste mensen gaat
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Mag ik alleen op vakantie? 16 jaar oud Hagenees! | 8 | 24-09-2016 18:33 | |
Vrije tijd |
alleen op vakantie of.. krystieh | 0 | 12-06-2012 12:23 | |
Vrije tijd |
12 jaar en alleen op vakantie JoelPXP | 12 | 19-09-2011 18:27 | |
Liefde & Relatie |
met z'n allen op vakantie colors | 25 | 09-02-2004 18:48 | |
Liefde & Relatie |
Vakantie.... starslayer | 7 | 21-07-2002 10:54 | |
De Kantine |
Wanneer ging je voor het eerst alleen op reis? Rabbi Daniel | 12 | 27-04-2002 02:30 |