Oud 01-06-2003, 19:18
Stitch
Stitch is offline
hallo iedereen,
ik weet niet zo goed of ik deze vraag hier mag zetten maar dan merk ik het vanzelf wel.

zijn er mensen die ervaring hebben met alleen op vakantie gaan of mensen die dat deze zomer gaan doen? ik wil deze zomer graag op vakantie maar mijn vriendinnen hebben geen geld!!!!
ik heb wel gehoord over speciale jongeren reizen...dat je dan bijvoorbeeld naar salou gaat en samen met een ander meisje op een kamer wordt ingedeeld...dus wie heeft er ervaring of gaat dit doen of..of..of...
alvast bedankt!!! X
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 19:22
paco
paco is offline
ga met mij en mijn vriend mee 12 dagen door frankrijk cruisen met de trein, gewoon doen wat we willen, en met gitaar en djembe muziek maken en wat xtra cash maken....
vet gezellig.
Oud 01-06-2003, 20:50
Zanthr
Zanthr is offline
Ga zelf mee met zo'n jongerenreisblablabla, bevalt goed hoor. Vind het echt een kik om met onbekenden op vakantie te gaan!

Heb even gezocht naar wat adresjes. Je hebt verschillende soorten zoals zuip en whatever vakanties meestal commercieel, maar ook verschillende vrijwilligerskampen of vakanties, of sportieve vakanties (meestal duurder)

http://jongerenvakantie.pagina.nl

Mocht je wat vinden of gaan doen of iets, ben benieuwd!

Edit:
www.lckv.nl

LCKV is tot ongeveer 18 jaar, dus dat kan net niet meer.. tenzij je met mij mee gaat naar Zwitserland natuurlijk!

Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:14
Iwein
Iwein is offline
heb t een aantal keer gedaan, maar dan meestal bij iets jongere leeftijd (15-20 - meesten waren daar 16-17), was iedere keer op zich wel erg leuk.

www.cirkel.nl
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 22:23
Cartosa
Cartosa is offline
Ik vertrek eind juli op mn eentje naar het zuiden van india..

Hm voor echt verre reizen in gewone groepen jongeren enzo kan je eens een kijkje nemen op het www.zuiderhuis.be, maar das een belgische site
Zoiezo mag je je wel gaan haasten voor zo'n dingen..
Oud 02-06-2003, 13:46
weps
weps is offline
hey
ik heb n btje hetzelfde probleem, ik wil ook alleen op vakantie, gewoon iets avontuurlijks doen, met mn vriendinnen maar die hebben ook allemaal geen geld.

maar de meeste jongerenreizen zijn nog best duur, als je kijkt naar vinea ofzo, is meestal toch wel rond de 300 euro-tjes voor anderhalve week ofzo, en dan moet je ook nog zakgeld en alles meenemen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:50
Zanthr
Zanthr is offline
Vinea heeft wel leuke vakanties moet ik zeggen... en heel duur... die 300 euro is dan nog een vet goedkope ook.
Ik ga zelf voor euh 180 euro of zo acht dagen naar Zwitserland/Frankrijk, inlc raften en dergelijke activiteiten
Oud 02-06-2003, 18:37
Verwijderd
ik ben ook wat van plan, naar Rusland met een maat. het is nog absoluut niet concreet, en of er nog meer vrienden meegaan is ook nog niet bekend.
als je belangstelling hebt, voeg me maar toe op msn (feyenoord@e-garfield.com)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 18:47
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik ga zelf met wat vrienden naar een huisje in zeeland(huisje is van mijn vriend dus dat scheelt geld en gedoe maar tog kost zon week denkik wel veel geld en ik ben nogal blut dus dat word geld lenen van mijn ouders en daarna met een vakantie baantje ofzo terugbetalen

Gaan er nog meer lui naar zeeland ?
Oud 02-06-2003, 18:56
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 02-06-2003 @ 19:47:

Gaan er nog meer lui naar zeeland ?
Ik ben dr, woon namelijk in Zeeland
Oud 02-06-2003, 19:54
Zanthr
Zanthr is offline
Rusland is ook supervet...!
Oud 02-06-2003, 20:26
Stitch
Stitch is offline
ik ben vandaag es ff langs het reisbureau gecrossed. heb een boek van my way meegekregen en daar staan echt super leuke vakantie's in...tenminste...ze LIJKEN me erg leuk. vakantie's naar turkije, kreta,portugal spanje zelfs zuid afrika, china (lijkt me niet zo'n goed plan, thailand (ook geen goed plan) maar ik bedoel maar...keus genoeg! best wel duur overigens maarja...ik heb het er wel voor over! je kunt een compleet uitgestippelde vakantie kiezen waarmee je overal heen reist, je kunt een vakantie op een leuke boot gaan doen, je kan VANALLES! ik denk dat het wel gaat lukken zo...wel spannend! maar in ieder geval is het misschien een ideetje ook voor andere mensen die alleen op vakantie willen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 20:52
Borrogance
Borrogance is offline
En dat in "Contact Gezocht"

Ik ga waarschijnlijk ook alleen op vakantie. Niet omdat ik per see alleen wil, maar meer omdat ik niet zo'n salou/rimini/barbedos type ben en de meesten om me heen wel. Ik wil het liefst een sportieve vakantie in een willekeurig gebergte, met dingen als mountainbiken, klimmen en natuurlijk ook wat (a-sportief ) zwemmen. Als het even kan met leeftijdsgenoten natuurlijk. Nog tips hiervoor?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 19:14
Verwijderd
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 02-06-2003 @ 19:56:
Ik ben dr, woon namelijk in Zeeland
wat leuk, ik ook waar woont gij precies?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:13
Dminor
Dminor is offline
Met vrienden naar het schoone zeeland.
Eh... als alles goed gaat.
Oud 03-06-2003, 20:16
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
helemaal alleen (dus niet met een jongerenreis) op vakantie gaan lijkt me heel stoer.
zo stoer ben ik zelf niet
Oud 03-06-2003, 20:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou echt nooit alleen op vakantie (kunnen) gaan, of met ouders, of met vrienden, alleen is zo saai, iedereen denkt dat je eenzaam bent en geen vrienden hebt en zo...
Oud 03-06-2003, 20:54
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-06-2003 @ 21:52:
Ik zou echt nooit alleen op vakantie (kunnen) gaan, of met ouders, of met vrienden, alleen is zo saai, iedereen denkt dat je eenzaam bent en geen vrienden hebt en zo...
volgens mij als je alleen gaat,
valt alles zoveel meer op
leer je zoveel meer kennen van het land & mensen

maar er zitten ook wel nadelen idd en zou gezelschap ook wel missen

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:40
Thomas
Thomas is offline
Alleen op vakantie gaan vind ik echt not done. Je mist dan echt de vriendschap die je hebt met mensen waar je normaal mee op vakantie zou gaan. Ik zou het zelf niet kunnen en daarom zal ik het ook nooit willen doen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 21:45
Verwijderd
moet je dat nu nog allemaal regelen dan???
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 08:08
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 03-06-2003 @ 22:45:
moet je dat nu nog allemaal regelen dan???
Ik moet het nu ook nog allemaal regelen en het voordeel van laat boeken is dat je goedkope last-minutes kan boeken. Vaak zit er bij een last-minute naast de reis ook het verblijf en het eten in, zodat je zelf minder hoeft te regelen als je op vakantie bent
Gewoon op zomertoer is natuurlijk ook leuk en gezellig als je met de juiste mensen gaat
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten