Oud 13-06-2003, 15:32
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik ben een paar dagen geleden een heel lief meisje tegengekomen. Ik had haar natuurlijk eigenlijk al veel eerder gezien, alleen zij mij niet.... Nu heb ik haar mail-adres en heb ik haar al een paar keer gemaild... Ik heb ook gevraagd voorzichtig of ze me wel leuk vind?! We hebben nog niks maar ze antwoordde eigenlijk best positief. "We kennen elkaar nog maar x dagen en ik vind je nu al heel leuk maar nog niet op die manier.." Misschien komt het nog wel.. We moeten elkaar eerst beter leren kennen... Dus ze wil eens met me uitgaan.. Nu ben ik al een paar keer naar haar toegegaan en ze is best wel praterig en we hebben al een paar korte maar toch leuke gesprekjes gehad ook heb ik haar gsm nummer nou en weet waar ze woont alleen het probl is ik kom elke keer naar haar toe maar ze komt niet eens naar mij als ze me ziet komt dat omdat ik bij een heleboel vrienden sta en dat ze verlegen is of komt het door de leeftijdsverschil van een paar jaar of is dit dus gewoon een duidelijke afwijzing en moet ik maar stoppen met naar haar toe gaan en te mailen?! Ze vraagt zelf of ik ergens met haar naar toe wil... Maar ze komt nooit eens naar me toe op school ... Vrouwen of misschien wel de mannen weten jullie de oplossing?!

Laatst gewijzigd op 13-06-2003 om 15:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2003, 15:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
als jij bij je vreinden staat, dan zijn er genoeg mensen die te verlegen zijn (of geen zin hebben in de jouw vrienden p dat moment ) om te komen. Dus als ik het zo lees zit het nog wel ok
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 15:37
Surjirro
Surjirro is offline
Nou zo te zien gaat het de goede kant op Maar vraag haar eens een keer of ze zin heeft iets leuk te gaan doen, samen. Niet de film maar iets anders leuks waarbij jullie volop kunnen kletsen en elkaar echt goed kunnen leren kennen. Op deze manier kan zij veel over jou te weten komen en zo kan ze ook voor zichzelf beter uitmaken of ze je nou echt leuk leuk vind. Ga bijvoorbeeld ehm...uiteten, naar het park, zwemmen, picknicken maar dus níet de bioscoop! Heb geduld en zorg er gewoon voor dat dat meisje jou ware ik leert kennen en wie weet wordt ze dan wel verliefd

Succes!
Oud 13-06-2003, 15:48
blueeyes_jochie
Jongens ik heb het probl gevonden maar ze vind me wel leuk maar ze is gewoon heel anders dan mij... Qua kleren... Zij skaterskleren en ik zogenaamd KAKKI kleren.... Zij skate en ik doe andere dingen.... Ik snap het probl niet maar zij zit daar meej!!?

Wat vinden jullie daarvan?!

Gr,
DaLoverBoy
Oud 13-06-2003, 15:51
Surjirro
Surjirro is offline
Achjah zij leeft waarschijnlijk in hele andere 'wereld' als jij...Ik bedoel jij bent de kakker, die zijn toch over het algemeen heeel anders dan de kakker. Misschien heeft ze het gevoel dat ze iemand moet zoeken die is zoals haar....Mjah als je het aan mij vraagt zou dat geen probleem moeten zijn, jammer dat zij dat wel vind. Maar ik bedoel, ze kan het toch op zijn minst proberen!
Oud 13-06-2003, 15:53
blueeyes_jochie
Heeej ik ben geen kakker!!!! Hahahaa neej ik draag alleen maar andere kleren das alles....

Zij wijde en ik weer hele strakke

Oh ja nog een verschil zij luistert naar Hard-Rock en ik naar R&B en daarom kan je het dus niet proberen...

Maar ik had wel een leuk hoofd ....

Gr,
DAloverBoy
Oud 13-06-2003, 16:00
Fade of Light
Fade of Light is offline
oh, je luistert RnB...dat verandert te zaak
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:31
blueeyes_jochie
HhHhHahahah jaaa heeeej..... ..... Nou ja het gaat dus niet lukke jammergenoeg zij houd van headbangen en ik van lekker uitgaan beetje uit je dak gaan maar op heel andere maniere dan haar...

En nog meer van die dinge.... Ach ja POEP haar er zullen nog wel eens leuke zijn..

Gr,
DALoverBoy
Oud 13-06-2003, 16:42
Vevay
Beetje vreemde situatie eigenlijk.
Begrijpelijk als ze niet zo weg is van jouw wereldje, maar hoe kan ze nou weten hoe die is als ze je (naar eigen zeggen) nog niet goed kent?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 17:07
hellion
hellion is offline
hmmmz, ja...jullie zijn anders wat betreft kleding, muziek en uitgaan enzo. Snap niet wat daar mis mee is. Vond ik altijd wel apart al zette m'n vriendin een scheef gezicht op al zette ik een cd van flesh made sin op terwijl zij R&B gewent was. En ja, met uitgaan ook geen probleem, ga is met elkaar uit, keertje apart.

Zal wel goed komen jo...
Oud 13-06-2003, 17:11
blueeyes_jochie
Jep dacht ik ook en ze wilt me wel een kans geven dussee!!...

We zien wel...

Bedankt in ieder geval allemaal!

Gr,
DaLOVERboy
Oud 13-06-2003, 19:49
Surjirro
Surjirro is offline
ik geef het op, zou ik als ik jou was ook doen...
Oud 13-06-2003, 20:52
Psychickje
Psychickje is offline
Bij ons was dat geen probleem. Was eigelijk echt niet over nagedacht...we voelden ons gewoon goed bij elkaar.
Ik luister meer naar rock enzow terwijl men vriend toch wel meer te vinden is voor house, techno en trance enzo...
Maar dat heeft ons dus niet tegengehouden.
Alhoewel ik soms toch wel stiekem hoop dat hij ooit eens van muziekstijl gaat veranderen

Langs de andere kant is het misschien moeilijker voor mensen die echt leven 'in' hun muziekstijl..zoals skaters enzo.
Misschien schrikt het hen idd wel meer af, maar eigelijk denk ik dat je het best wel kan proberen.
Je moet gewoon elkanders stijl wat meer respecteren en dan komen er zeker niet zo snel problemen van...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten