Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ligt er aan waarom het i suitgegaan. Mijn eerste jongen.. zou ik als ik single was en in Nederland zou wonen nog een kansje mee wagen. Mn ex... ik sprin gliever in een rafijn dan dat rotjong nog weer te moeten zien. Nahja da's wel hard.. maar t'is uit met een reden en ik zie nu ook dat die relatie helemaal niet goed zat. Het ligt dus geheel naar de omstandigheden en de redenen waarom het uit is...
|
![]() |
|
Afmaken...
![]() Maar goed, net zoals al meerdere keren genoemd is. Ik denk ook zeker dat het moet kunnen als beide over de reden(en) heen zijn gegroeid waardoor het eerder uit gegaan is. Maar dat zijn vaak genoeg redenen waar niet over heen te groeien is, dus eigenlijk een relatie die toch weer gedoemd is om te mislukken. Denk dat de meeste kans relaties maken waarbij slechts 1 persoon met zichzelf in de knoop zat, en wat verder niks met die partner op dat moment te maken had. Als je dan je eigen problemen opgelost hebt moet het toch weer lukken lijkt me... |
![]() |
||
Citaat:
de redenen van het uitgaan kunnen weggaan hoor (lees helemaal bovenaan) als jij het afmaakt omdat je je vriendin e weinig kan zien, en een tijdje later komt ze in je dorp wonen, zeg jij dan nog steeds "'t is niet voor niets uitgegaan" ? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan kan je toch misschien maar beter het uitmaken, voor diegene is het dan toch ook niet te doen lijkt me. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
nog zo'n voorbeeld:
leeftijdsverschil, stoort de oudste, doordat de jongste minder mag, in een andere wereld zit etc, heeft hij er een slecht gevoel bij. je leert elkaar nog beter kennen als vrienden achteraf, ondertussen mag de jongste al meer, en is er minder en minder op te merken aan het verschil,omdat je elkaar door en door kent. dan kan het een betere relatie worden dan voorheen,lijkt mij. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat hangt af van de redenen waarom het de vorige keer uit is gegaan.. Sommige dingen kunnen worden opgelost of verandert..
Maar andere dingen ook niet, en dan wordt het opnieuw proberen mijns inziens een stuk lastiger en denk ik dat er een grote kans is dat het werkt..
|
Als ik degene ben die t uit heeft gemaakt, of als het gezamelijk is besloten, zal ik het nooit meer opnieuw proberen.
Als zij het uitgemaakt zou hebben, word t moeilijk om t vertrouwen terug te krijgen, maar de mogelijkheid zou openstaan... Maar in t algemeen heb ik een slecht gevoel over relaties met exen
|
![]() |
Heyzzz,
Heb wel een situatie meegemaakt! Ik werkte als propper op Mallorca daar ontmoete ik een meisje uit nederland die uit den Bosch kwam. Toen ik terug ging naar Nederland moest zij daar nog 2 a 3 maanden werken en later hebben we nog een half jaar een relatie gehad. Ik woonde in Amsterdam en zei dus aan de andere kant van het land maar dat weerhield ons niet om elkaar elke week op te zoeken. Na een half jaar heb ik het uitgemaakt omdat ik emotioneel een beetje naar de klote was. De domste fout die ik ooit heb gemaakt ik zou haar zielsgraag terug willen maar ze heeft een nieuwe vriend en die relatie gun ik haar ook. Ook denk ik dat de wederzijdse gevoelens weg zijn maargoed ik leef verder. Maar als ik soms in een dip zit verlang ik altijd terug naar haar. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|