Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() het is inderdaad een domme topic! maaruh ik had weer eens een kut bui en ik had dus helemaal geen zin in school! het is zo mooi weer dan ga ik niet uren in het zweet zitten te leren, maar ik wil inderdaad een goed salaris en daar ga ik nu me best voor doen! Ik ga hard werken voor een goede toekomst! bedankt everybody! Maar als je nog zelf iets over school kwijt wil, zet het hier dan gerust in! ![]()
|
Verwijderd
|
ja, het kan inderdaad zeker leuk zijn [ vandaag mezelf met een aantal mensen 350 minuten in het muziek lokaal muziek gemaakt]
En ik vind, dat als je de mogelijkheid hebt om naar school te gaan je het vooral moet doen! Andere kinderen doen er een moord voor om naar school te mogen... |
![]() |
|
En als je nu stop met school zit je hele dagen thuis terwijl al je vrienden en vriendinnen wel naar school gaan.....denk je dat dat leuk is. Ik school op zich ook niet echt leuk maar ik vind het wel leuk om gewoon met mijn klasgenoten om te gaan en een beetje te ouwehoeren in de klas. Dat is beter als hele dagen thuis zitten...
|
![]() |
Je kan nog nie eens stoppen met school en dat zou ook wel erg dom zijn! Zonder diploma kun je al helemaal niks dus ik weet niet wat je dan met je leven wil... Nog een paar jaartjes gewoon saai, maar daarna kan je doen wat je zelf wilt! Dus dan maken die laatste jaartjes echt niet meer uit. En ik heb t meestal nog best gezellig op school, de lessen zijn wel n btje kut, maar de pauzes en mn klasgenoten zijn suprgezellig!!!! Kzou dus alleen daarom al naar school blijven gaan!
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je bent idd pas dertien, je kunt niet eens stoppen zonder een leerplichtambtenaar achter je aan te krijgen. Gewoon doorzetten, voor jezelf. |
![]() |
|
Wat wil je dan? Gaan werken? Geloof me als je eenmaal werkt dan wil je super graag terug naar school: mensen van je leeftijd, lekker veel vakantie, veel vrijheid..
En je bent pas 13 dus school kan ook nog lang niet moeilijk zijn
||
![]() |
Citaat:
Dus maak a.u.b. je opleiding af en wees eens productief.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Welke middelbare school in Amstelveen? Ervaringen gevraagd!(havo/vwo) Poepkind | 31 | 22-04-2012 13:40 | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #26 deringmeester | 488 | 29-04-2005 08:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Psychologie |
Beter zelfbeeld krijgen, hoe? Another Way | 83 | 07-12-2003 15:50 | |
Psychologie |
Hoogbegaafdheid Mephisto | 94 | 14-09-2002 18:46 |