Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
pffffff, over theorien ben ik niet zo`n fan van. Ik wil niet iets doen in boekvorm...... dat vind ik beetje saai.
en wat is eigenlijk de stringtheorie? Niemand weet dat hier in mn klas ![]() hmmmz, ik heb wat links via school..... heb een site hier met veel ideeen. Misschien dat anderen er nog wat aan hebben, wie weet.... http://www.tn.tudelft.nl/didactiek/ontwerp.htm Ik vind het wel lastig om een onderwerp te verzinnen die leuk is en wel een beetje te doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Tha White Eagle schreef op 12-06-2003 @ 14:40:
[B] en wat is eigenlijk de stringtheorie? Niemand weet dat hier in mn klas ![]() www.superstringtheory.com Citaat:
dan staat ergens naar onderen een topic met ideeen |
![]() |
||
Citaat:
"hoe moet ik een zo effectief mogelijke waterraket maken die zo ver mogelijk komt". Er zijn hele wedstrijden van, er bestaan zelfs al 3-traps-waterraketten enzo!
||
Citaat:
De inhoud van de piramide is vrij nauwkeurig te berekenen. Die inhoud min de inhoud van de kamers en gangen is de totale inhoud van de stenen. Massa van de stenen kan op deze manier bepaald worden. Hoeveel energie kost het om 1 kilogram van die stenen 1 meter te verplaatsen en met welke snelheid? (Of om 1 meter omhoog te tillen) Hoeveel kilometers moeten er worden afgelegd? Hoeveel energie kan een gemiddeld mens per dag leveren? Hoeveel mensen waren er dus nodig om de bouw in 23 jaar af te ronden? Je kan zo wel een tijdje doorgaan. Uiteindelijk zou je dan op een vrij hoog getal uit moeten komen denk ik. En met dat getal zou je weer leuke vergelijkingen kunnen maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat een leuk idee, echtw el. En hoe ging, gaat het. Misschien ideetje voor mij volgend jaar. Echt leuk.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|