Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel een beetje een flauwe opmerking toch?, zo agressief reageren, dat is kinds. Post jij maar 's een beste tekening van toen jij 6 jaar was, zullen we het eens fijn gaan vergelijken. Annelijn, ik vind het een mooie kleurencompositie. (ik houd wel van donker-licht, met die techniek heb ik ook een tijdje gewerkt ![]() Leuk, die terugkomende kleuren>rode bank tegenover een rode muur en een paars vloerkleed, terugkomend op de achterste muur... Lijkt mij tof eens in zo'n kleurrijke, ingerichte kamer te stappen!. Liefs, Mariamne
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het juist goed als mensen die nog niet veel hebben geoefend, tekeningen posten want van het commentaar kan je veel leren.
ik vind de kleuren heel leuk, lekker vrolijk maar het was mooier geweest met schaduw erin en misschien een lamp aan het plafond. volgensmij klopt het perspectief ook niet helemaal maar dat is ook wel heel moelijk.. ik vind hem erg leuk.! ![]()
||
Citaat:
Al had je dit nou in je eerste post gezet was het allemaal wat duidelijker geweest. Nogmaals, commentaar is goed (zodat iemand er wat mee kan en er wat aan heeft) maar iemand de grond in stampen door te zeggen dat dit een tekening is van een 6-jarige noem ik geen commentaar meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ mazterr: zoals ik net al zei, is de kwaliteit van de scanner echt bagger
![]() En die kleuren zien et er irl niet zo vaag uit. ![]() Ik probeer em wel een andere keer op mn eigen scanner in te scannen als die et weer doet, of ik maak wel een foto met de digi cam. @ de rest ![]() en ik was moe enzo, en had er geen zin meer in ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 18:34. |
![]() |
||
Citaat:
Het spijt me zeer hoor, mazterrr, maar IMHO verdienen mensen die erg arrogant zijn dit soort opmerkingen. En na Slurmasshole ben ik er nog sneller toe geneigd.
|
Ontopic:
Ik vind het wel een leuke tekening. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
The Girl between two worlds. Cathinca | 31 | 02-05-2006 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal + illustraties] De machtige dagen van Jerzy Narovski ®Observer | 3 | 04-07-2005 23:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
6vwo tekenen eindopdracht puto | 17 | 12-03-2005 10:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] wat ben ik toch slecht in titels verzinnen :) zozze | 8 | 14-03-2003 17:21 |