Oud 17-06-2003, 18:27
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Eej daar!
Kword helemaal gek van mezelf...Ik ben al n tijdje superrrverliefd op n jongen en ik zie em ook wel af en toe...Hij weet dak verliefd op em ben en afgelopen week heb ik met hem gezoend maar verder is er niks tussen ons. Ik kan aan niks anders meer denken dan aan hem. Ik zie hem regelmatig maar ik kan hem niet uit mn hoofd krijgen!! Hijs niet verliefd op mij...Wie weet wat ik hier mee moet??
Kuszjes xxxxxx n verliefd meisje
Oud 17-06-2003, 18:33
DaWeZ
DaWeZ is offline
wrom kust ie met je als ie niet verliefd is en als ie weet dat je verliefd op em bent. Dan doet ie je toch alleen maar pijn naderhand...?
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:37
crzygrl16
crzygrl16 is offline
We waren alletwee nogal zat...Hij vindt me een heel leuk meisje maar is niet verliefd op me. Ik weet ook niet waarom ie dat heeft gedaan, aan de ene kant vind ik het n kutstreek maar aan de andere kant is hij te leuk om te vergeten...
Oud 17-06-2003, 18:40
DaWeZ
DaWeZ is offline
aha, jullie waren zat
nja,mss alsje wat meer met em om gaat en hij je beter leert kennen, wordt ie wel verliefd op je... kan altijd.
Als hij zeker is dat hij dat niet zal worden (of jij bent daar zeker van) dan denk ik dat je hem van je af moet zetten ..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 18:44
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Eejz
Ja ik weet dat ik em eigenlijk van me af moet zetten maar het lukt gewoon niet... En ik ga best veel met hem om want hij gaat iets voor me repareren en toen zei hij ook al dat ik gewoon langs mag komen als ik wil enzo...Kword helemaal GEK!
Maarjah... xxxxx
Oud 17-06-2003, 18:48
DaWeZ
DaWeZ is offline
dan let ie niet op jouw gevoelens voor hem of hij heeft niet door dat hij jou zo rot laat voelen. Als hij wil dat je langskomt enzo ga je alleen maar meer aan em denken en wil je em... als hij dat niet wil gaat dat naderhand steeds meer pijn doen en dan is je hart helemaal gebroken
ik zou er met hem over praten en zeggen dat je mss ff wat minder contact met elkaar moet hebben...oid

grtz
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:02
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Mmhz ja ik weet datta eigenlijk het beste is...Maar aan de andere kant wíl ik hem zien want elke keer als ik hem zie voel ik me supergoed en heb ik een heel klein beetje hoop...Ik krijg die gozer gewoon niet uit me kop
Oud 17-06-2003, 19:09
DaWeZ
DaWeZ is offline
jamaar elke keer bouw je die hoop op en op een gegeven moment *baf*...
heb je heel veel verdriet...
dus je kan hem het beste vragen of hij denkt dat hjij nog wat voor jou kan gaan voelen, want anders heeft het geen zin...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 19:13
crzygrl16
crzygrl16 is offline
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in...Ik zorg gewoon dat ik hem wel af en toe blijf zien maar niet te vaak...En met het uitgaan zie ik hem ook...Mjaah morgen zie ik hem misschien alweer Bedankt voor je advies iig...Xal er over nadenken
xxxxxx
Oud 17-06-2003, 19:19
DaWeZ
DaWeZ is offline
no problemo.
kzal er wel alsk jouw was niet te lang over nadenken want het gaat je waarschijnlijk alleen maar meer aan t twijfelen maken...

succes!
xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten