Advertentie | |
|
![]() |
|
Trek eens alles los behalve je hardeschijf en videokaart, boot dan nog eens, en kijk dan of ie aan blijft, als ie aanblijft weet je dat het in een van de kaarten, cdromspelers of wat dan ook zit.
Iets anders, misschien beetje een somme opmerking, maar blijft je aanknop soms een beetje hangen? Bij ATX machines zijn diyt namelijk een soort contactpuntjes op je mobo, en als je die een tijdje ingedrukt houd gaat je pc uit. Is dat het soms? Anders denk ik toch echt aan een voeding probleem. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als er fouten in z'n geheugen zitten, kun je crashes en spontante reboots krijgen, maar valt je computer niet uit.
Dan neig ik sterk naar temperatuurproblemen of voedingsproblemen. Maar bij deze een oproep naar Rollie om zoals gevraagd de temperatuur van de processor te posten. Deze kun je vinden in je BIOS.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Fundamentele principes binnen de animatie Verwijderd | 49 | 15-09-2011 12:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
De Kantine |
Dingen die stuk gaan... Paperz | 15 | 10-05-2002 20:04 |