Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Doe mij maar ouwe hardstyle, denk aan platen als ASYS - Acid Nightmare, Arome - Scream, Kai Tracid - Too Many Times (Warmduscher mix) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
wat betreft hardstylo enzo
ben ik het helemaal met je eens maar techno gaat nog wel best diep het jammere is dat veel mensen niet de goede techno kennen, als je je erin zou verdiepen zou je eraan verslaafd raken groovyhouse en club, dat luisterde ik eerder altijd, maar na een tijdje vond ik het te simpel worden (niet eentonig, maar gewoon vervelend) in techno, en ook in progressive ontdek ik steeds nieuwe lagen en dingen... en dat hardhouse bestaat moet je gewoon vergeten, dat is slechts een bedenksel van die kutorganisatie id en t, omdat ze nog niet groot genoeg waren. za bedachten een hype, en omdat ze aandelen bezitten in muziektijdschriften, radiostations en alles, werd de hype door de media gelanceerd alsof het geweldig was, en je hebt nu eenmaal van die meelopers die alles geloven wat ze lezen of zien (net zoals al die mensen die elk jaar de hele top 100 uit de oor aanschaffen... da's toch niet leuk meer)
|
ik kan gewoon niet naar techno luisteren ,waarom ?
nou ik hou zowieso niet van funky shit en zoals iedereen zegt in techno moet ejje verdiepen maar ja in hardcore en trance ook alleen techno is gewoon vaak eentonig en heeft lompe bassen daarom is die muziek nix voor mij helaas.Er zijn wel een paar nummers die ik kan warderen (vooral technology techno van q-dance )maar toch ik vind et een beetje PARANOYA muziek ![]() |
![]() |
|
ach ja, je moet er maar net van houden. Ik vind het op zich wel een beetje leuk. Ik denk dat ik het zelfs een uur of 3 kunnen volhouden, dansen bedoel ik. Maar ja, de hele nacht door.....
![]()
|
Ik zelf ben ook een hardstyle tiep.
Heb alleen heel erg dat ik het ene wel leuk vind, en het andere niet. Buurjongen van me gaat het heel vaak naar techno feesten enzo, heb een cdtje van hem wat aan een stuk doorgaat, is volgens hem de ultimate dj die dat gemixt had. Ik moet zeggen, het is hele goede muziek, zelfde deuntje hele tijd, maar meer achtergrond muziek voor mij. Wil ik feesten dan moet het beuken zijn, maar ook weer niet eentoning de hele tijd. Maja.. is moeilijk uit te leggen wat nou precies goede muziek is, en ieder zijn smaak he! Verder vind ik 70-80's, meezingers en apres-ski ook heel erg leuk! whhaa, heb liever beetje meezing muziek op avondje uit enzo dan hele avond beuken, raak je ook mee aan hoor. |
![]() |
|
er zijn zat plekken waar ze geen hardstyle, hardhouse, techno draaien.
maar et zal ook wel uitmaken wat jij hardstyle vind, want sommige zeggen dan 'dit is geen hardstyle, maar.........' dus ut ligt ook een beetje aan je zelf. Zelf vind ik et helemaal geen verkeerde muziek, alleen et moet niet te extreem worden (thunderdoome-achtige herrie bijv) |
![]() |
|
Ikzelf ben 100% techno. Als ik op een feest in een hardstyle area ben, vind ik het er na 5 minute al irritant door al die lompe dansende mensen, en IK VIND hardstyle simpele muziek zonder enige diepgang..
Techno moet je leren luisteren en niet na het een half uur t ehebben gehoord zeggen dat het kut is, want dan hoor je pas 10% van het hele nummer(qua geluidjes en sampletjes)
||
Citaat:
![]() HAKKECH EN STAMPE IS VEEEL LEUKER |
![]() |
|
Techno is idd niet te vergelijken met Hardstyle. Techno heeft veel meer kanten en kan groovy, diep of juist hard gaan.
Maar zoals mensen voor mij al hebben gepost: men moet techno leren luisteren. Het is gewoon wat ingewikkelder dan het simpele hardstyle.
|
![]() |
Ik vind het jammer dat liefhebbers van de bedoelde muzieksoorten zo elitair willen doen. Net alsof het niet van iedereen is. Misschien onbewust, maar als je een naam noemt van een DJ die ooit ergens in een hitlijst heeft gestaan (Tiesto daargelaten) dan is het vaak gelijk bagger. Als mensen maar het idee hebben dat het commercieel is, dan is het kut. Dat vind ik een beetje jammer.
En de muziek, tja. Ik ben d'r geen fan van, maar ik heb d'r ook geen hekel aan.
|
Ieder heeft zijn eigen smaak en daarom zijn dr ook genoeg verschillende tenten waar allemaal andere muziek gedraaid wordt. Cafe's zijn nou juist vaak zo verschillend door de andere muziek, daar komt dan weer ander volk op af enz. Dus ik snap je probleem niet helemaal. Als je het niet mooi vindt oke, maar dat je dr nou echt niet omheen kan is gewoon bullshit.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ga lekker een keer naar awakeningsfestival, wissel een beetje snel door met naar welke DJ je luistert en je zal merken dat techno enkel een hele algemene naam is voor een zeer breed muziekspectrum.
(van hardstyle en hardhouse heb ik geen verstand, daar heb ik na 5 minuten al meer dan genoeg van) techno: -het kan uitermate groovy en warm en lekker chill (denk aan samuel l) -maar ook groovy en pompend dat de energie er vanaf spat (denk aan Monika Kruse of Renato Cohen) -maar ook keihard met veel percussie enz. (bijv. ben sims of iets monotomer: marco baily) - of hypnotiserend en overweldigend (ik denk terug aan sets van jeff mills en chris liebing) en dit is eigenlijk nog maar een fractie van wat de techno-dj's tegenwoordig te bieden hebben, maar anders wordt m;n stukje zo lang. oftewel: je weet niet waar je over praat als techno vergelijkt met hardstyle en hardhouse ltr
|
goede beat, bass en lekker deuntje, alles om dus los te gaan
![]() af en teo denk ik, vooral aant het begin van de avond, 'wat doe ik hier?' want dan draaien ze echt alleen maar zachte muziek ![]() club, neeh das echt 1 deuntje een uur achter elkaar ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik kan gewoon nergens meer naartoe of ze draaien het wel - heel mijn avond verpest-
dat heeft niks te maken met de muziek die jij of wel of niet leuk vind, dat heeft te maken met dat je gewoon naar de verkeerde soort tenten gaat. kennen jullie nog plekken waar ze groovy clubhouse draaien? en lekkere latino dans muziek nachtwinkel in Utrechtl...wel duur maar komt in de richting ik ben niet zo'n kenner van a'dam, maar je kan mij niet vertellen dat daar geen tenten zijn waar ze jouw muziek draaien....
|
![]() |
Ben vroeger meer fan geweest van hardhouse en hardstyle. Maar na een tijd trok het me toch minder. Ben me daardoor wat meer in techno gaan verdiepen en dat bevalt me een stuk meer :]
Hardstyle kan leuk zijn, maar niet voor een hele avond. Geef mij maar techno...
||
Citaat:
Techno ![]() Wat dat groovy house en zo betreft, in Duitsland zit een tent (Index) waar ze een zaal hebben speciaal met dat soort muziek en dat is echt super cool ![]() ![]()
|
![]() |
Ja ik zelf ben een grote fan van n keiharde bass en n lekker (mijn part simpel) melodietje. Ik weet niet waarom, maar da vind ik heerlijk
![]() grtz |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou niet zozeer clubhouse, kdraai ook oldschool nummers en drumnbass |
![]() |
|
dus een nummer als DIT vinden jullie niks?
||
Citaat:
Goa-trance is wel de bom!
||
Citaat:
& voor Drumnbass naar de 013... erg vette feesten en best vaak aphrodite die er draait.. en die is wel erggggg ok!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Techno kan ik zeker wel waarderen, maar met mijn danstalent heb ik toch liever gewoon iets met een flink harde bass waar ik op kan stampen. Dat vind ik over het algemeen ook wel goeie muziek, maar ik ken er veel van. Mijn broer heeft een heel dj-gebeuren in zijn kamer opgezet en maakt hardcore, vandaar.. ![]() |
![]() |
|
Burgerweeshuis, Deventer!!!!
Burgerweeshuis dus Mja daar werk ik, echt vet rlxt... mja je kunt het wel spam noemen maar de OP vroeg toch echt om tenten waar geen bagger gedraait wordt ![]()
|
|