Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was je partitie indeling btw wel 't zelfde als toen je de backup maakte? Zou natuurlijk niet uit moeten maken, maar toch.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stoort me inderdaad enorm dat Ghost maarzo even 2 partities merged zonder daar melding van te maken of duidelijk aan te geven dat 't gaat gebeuren. Vanzelfsprekend heb ik alleen van 1:1 een image gemaakt; als ik 'm fijn met de CLI terugzet is d'r niets aan de hand. |
![]() |
|
Misschien kan je met recoverysoftware nog wat terugtoveren als het belangrijk is, in principe is de schijfruimte alleen opnieuw toegewezen. 40 gig schrijven in 10 min, vind ik toch knap.
Het staat nog in de prullebak als het ware, alleen bestaat de verwijzing niet meer, de data zelf is echter nog wel aanwezig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de 329847234289ste keer zeg ik dat de schijf geheel overschreven is. Jij denkt niet dat ik al lang geprobeerd heb om o.a. die 114 volledige MP3-albums terug te krijgen? For fuck's sake. Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 22:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gooi er maar een 2e harde schijf bij en kopieer 30 gig aan mp3 naar die andere schijf. Denk je dat tie daar 10 minuten over doet. Dacht het niet. Je moet een schijf meerdere malen met 000 beschrijven, wat ontiegelijk veel tijd kost om hem echt te formateren en dan nog is er data terug te vinden. Misschien heb je het al gedaan, maar download easy recovery prof maar ergens, ik durf te wedden dat je 80% van je data nog terugvind. Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 07:21. |
![]() |
||
Citaat:
30GB aan mp3 haal je met snelle schijven overigens wel in een kwartiertje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je krijgt niet èèn procent terug, dat heb ik -zoals ik al meerdere keren gezegd heb- al lang geprobeerd! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|