Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel de dll's van dat programma staan in d:\windows\system, ik neem aan dat hij dan niet in c:\windows\system gaat zoeken. [iamcj] |
![]() |
|
Jij wilt je register schoon houden?
Dit is niet de manier, veel programma's zijn afhankelijk van het register; zonder de regkeys werken ze simpelweg niet. Veel kleinere (betere) progs maken zelf de keys aan als ze worden opgestart en er zijn nog geen keys in het register. Maar kijk, dit maakt je systeem niet persé trager. Spyware en bloat wel. Zorg dat je de juiste software installeert en geen bloated zooi, dan kom je al een heel eind. Ook kun je een Ghost-image maken van je partitie als je 'em schoon hebt (wel met je basisprogramma's erop), dan kun je later eens die kopie terugzetten. Maar met Windows 2000/XP hoef je niet maandelijks te re-installen zoals bij Windows 98 het geval is.
|
Een image wilde ik idd ook maken. Maar ik denk dat ik nu wel een oplossing heb bedacht:
1 kale windows met nodige + zware programmatuur 2 troep windows waar ik progjes kan testen en het meeste internet. Dan hou ik 1 netjes schoon en vrij van virussen. Maar nog even voor de zekerheid. Een grogramma geinstalleerd in d met windows, gaat toch als je boot in C in het register van C zoeken? |
![]() |
|
Ja dat is een goede oplossing. Ik gebruik daarvoor een aparte comp. Maar je zou ook dual boot ( duo?
![]() En ja, programma's die op F: zijn geinstalleerst en je start Windows in C: op, dan zoekt ie in het register van Windows, op C dus.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|