![]() |
|
Er is al een topic over...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=514816 Ik ben ook veels te goed voor jullie ![]() Doe er nu maar een slotje op ![]()
||
Citaat:
het woord nuttig is precies nog ni gekend
|
![]() |
--------------------------------------------------------------------------------
In het andere topic staan ook al wel nuttige dingen denk ik... Maar toch: Doet het pijn? Zeker in het begin, gebruik veel glijmiddel of spuug en laat je vriend je anus van tevoren oprekken met bijvoorbeeld zijn vingers. Is het smerig? Nee totaal niet. Tenzij je het doet terwijl je eigenlijk heel nodig moet poepen. Denk ik. Als je dat van tevoren doet en de boel goed schoonmaakt, krijgt je vriend echt geen bruine piemel hoor. Voel je het er als meisje wel wat van? Ja! Er zitten superveel zenuwuiteinden daar! Is het nodig om een extra dik condoom te gebruiken? Als jullie het normaal doen met condoom omdat jullie niet zeker van elkaar zijn ivm soa's, dan is een extra dik condoom wel aan te raden. Je hebt speciale anaalcondooms. Je hebt achteraf ook geen sperma dat eruit loopt (en geloof mij, dát is nog viezer dan als het uit je vagina loopt). Maar verders ben ik niet zo thuis in de condooms. Nog wat tips: Ga niet doorduwen als het écht niet lukt. Zorg dat je ontspannen bent en het ook echt wilt. Zoals ik al eerder zei: laat je vriend je anus wat oprekken, dit is echt nodig!! Glijmiddel is geen must, met spuug lukte het bij ons ook, maar wel handig. (quote: metalgirl)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Tips voor snel geld te verdienen. CaramelWar | 10 | 22-08-2013 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
wiet verslaafd???!!tips om te kappen plz..... Kip187 | 54 | 03-12-2010 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal!] 'De duif' tips etc. plz! Issun | 21 | 09-03-2010 08:52 | |
Muziek |
NL - BE groepen, tips? Boer_kameeL | 1 | 30-10-2002 06:02 | |
Liefde & Relatie |
Ow, ik kan het niet, ik weet het niet Verwijderd | 18 | 15-10-2002 20:20 | |
Lifestyle |
Vraagjhu over van die dunne dreads GEEF PLZ ANTW. Donziewoman | 4 | 01-05-2002 13:27 |