Oud 08-06-2003, 21:15
Questionmark
Questionmark is offline
Hoe gaan jullie/jij om met je ex?

Heb je er nog contact mee?
Wat voel je nog voor hem/haar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2003, 21:18
o0osweetyo0o
o0osweetyo0o is offline
HeLL no .. geen contact meer mee.. hij zat allemaal verhalen over mij te lulle wat we allemaal hadden gedaan .. romdom alles.. en dat ik nadat het uit ging nog een keer was langsgekomen om nog een een partij te sexe enso.. nou

WAAROm zou ik daar nog contact mee wille.. pff player isset...

en nee geen gevoelens totaaaal niet..

hij mag van mij van de aardbol verdwijne.. ik zal hem nooit maar dan ook nooit misse.. ik gun hem niemand..
Oud 08-06-2003, 21:19
kastdeur
kastdeur is offline
ex, ex. dat is een groot woord. er zijn wel wat jongens met wie ik heb gefriemeld of het bed heb gedeeld, maar goed.

en nee, geen contact. daar zit ik niet echt op te wachten, nee.
en ik heb al helemaal geen gevoelens meer. bah.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:19
Kimmie-flava
Kimmie-flava is offline
Nee niet echt.... hij n0emt me h0er zegt dat hij me 0p komt zoeken, wil me slaan... belt me elke keer

voel nix meer voor hem en als ik dat nog wel deed, na die dreigingen al helemaal niet meer!!!
Oud 08-06-2003, 21:20
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Kimmie-flava schreef op 08-06-2003 @ 22:19:
Nee niet echt.... hij n0emt me h0er zegt dat hij me 0p komt zoeken, wil me slaan... belt me elke keer

voel nix meer voor hem en als ik dat nog wel deed, na die dreigingen al helemaal niet meer!!!
h0er nog wel...nou nou
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:21
Verwijderd
met de eerste heb ik een tijdje contact gehad nu af en toe, als er iets is staat ie wel altijd voor me klaar, dat is wel schattig van hem.

bij de 2e niet daar heb ik geen behoefte aan ook.

mijn vorige ex, moet ik alleen nog afhandelen dat ie uitgeschreven is, en dan hoef ik ook geen contact meer met hem.
Met citaat reageren
Fly-girl
Fly-girl is offline
ik ben eigenlijk altijd goede vrienden met ex-vriendjes of mensen waarmee ik gezoend heb maar dat het niet echt wat werd.
tsja, ik vind het altijd erg leuk om met bepaalde jongens af te spreken ik heb wel een vriend nu dus er gebeurd heus niets (anders ook niet neem ik aan maar oke). Ik vind het alleen wel leuk want sommigen waren toch echt leuke lui om mee om te gaan, die wil ik na een paar keer zoenen/verkering nog wel zien, gezellig! vind het achteraf bespreken ook altijd wel lachen, leuk als je er met goede herinnering op terug kunt kijken vind ik, anderen zouden dat niet begrijpen. toch weer even dat 'ons' van vroeger, leuk hoor!
Kimmie-flava
Kimmie-flava is offline
ja beetje raar 0fwat
Oud 08-06-2003, 21:24
Thomas
Thomas is offline
Ik spreek haar maar heel zelden. Overigens heb ik ook geen behoefte om haar elke dag te spreken.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:25
Verwijderd
elke week spreek ik haar nog, en we spreken vaak wat af om te doen (saampjes). gister nog met haar naar een filmpje geweest, en in elkaars armen in slaap gevallen eenmaal bij haar thuisgekomen.

nadeel hiervan is dat ik steeds meer verliefd op haar word....
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:27
Verwijderd
Bah, ik wil mijn ex eigenlijk helemaal niet spreken . Ik had het uitgemaakt omdat ze saai werd.. ze was compleet niet innovatief. Maar ze was wel ernstig goed in bed . En verder heb ik er 3 jaar mee gehad, dus steeds als ik haar spreek krijg ik het weer moeilijk . Ik vermijd haar gewoon zoveel mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 21:31
Veenbes
Veenbes is offline
Met eentje heb ik eigenlijk totaal geen contact meer, een week nadat het over was gingen we niet meer met elkaar om en nu spreek ik hem soms, maar kan niet goed met hem opschieten. Veel negatieve kanten zie ik nu, eigenlijk wel jammer maar misschien komt het wel weer en anders is het ook niet erg. Met een ander heb ik sinds een paar dagen weer goed contact, we merken nu (weer) dat we goed met elkaar kunnen praten en sms'en ook. Het is ook al langer geleden dat we iets hadden, dus dat vergemakkelijkt het op zich wel.
Oud 08-06-2003, 21:40
underthabridge
underthabridge is offline
Praat eigenlijk niet meer tegen ze, niet dat we ruzie hebben, maar gewoon geen behoeft meer (ik iig. niet) om elkaar te spreken. We zeggen wel 'hallo', maar daar blijft het dan ook bij.
Oud 08-06-2003, 21:42
~*~Boucheeke~*~
~*~Boucheeke~*~ is offline
Met mn laatste ex ben ik 11maand samengeweest en heb pas de laatste maand ontdekt dat hij me beloog en bedroog met ZIJN EX! Heb de pummel gedumpt! Ik zag m doodgraag en ja ik denk dat er nog gevoeles zijn : 5% liefde en 95% haat! Ik wens m dood en haat m! Nu komt ie regelmatig af met die zinnetjes van : ik amuseer me beter met de meisjes van nu dan met jou! blabla so on... heb m dan maar geblokt
Oud 08-06-2003, 23:07
Verwijderd
Hoe gaan jullie/jij om met je ex? -> amper/niet
Heb je er nog contact mee? -> amper/niet
Wat voel je nog voor hem/haar? -> niks?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 23:35
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
mja 1 ex belt me nog weleens en die spreek ik nog met het uitgaan, dan doen we wel aardig tegen elkaar (tot hij begint dattie me trug wil ), en mijn andere ex zie ik niet zo vaak maar het is nog wel apart tussen ons ja.. beetje sex-met-je-ex situatie gehad.
Oud 08-06-2003, 23:48
Verwijderd
Mijn 'officiële' exen zijn wat mij betreft non-existent. Ik kom niet in hun vaarwater en zij niet in het mijne.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 09:30
sinsere
sinsere is offline
Ik spreek mijn ex nog vrij regelmatig op internet. Dat is altijd wel gezellig .. en zo nu en dan kom ik hem tegen met het uitgaan. Dan kletsen we ook altijd ff. We gaan dus gewoon goed met elkaar om.
Oud 09-06-2003, 09:52
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik zie ze meestal nog.
met 2 heb ik nog een heel goed contact, en de rest is wel grappig om tegen te komen.
Ik heb dus geen wrok tegen een ex. Gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:43
gizmo
gizmo is offline
Ik heb 2 exen

Mijn eerste ex ben ik ook nog een 2e keer ooit meegegaan. Onze band is nog wel hecht en vind het nog steeds een leuke jongen, maar weet gewoon dat het hierbij blijft. Er is teveel gebeurd om in de komende tijd iig meer te gaan voelen of iets dergelijks. We zien elkaar af en toe nog bij het uitgaan of soms afspreken. Ik hoop iig wel dat het ook een (goede) vriend blijft.

Mijn 2e ex was voordat we wat kregen een super goede vriend van mij. Nadat het uit was, was dat even weg maar naar een poos was de band weer net zo hecht. We zijn ook nog best wel lichamelijk waar sommigen zich af en toe aan storen. Zo kust hij mij gwoon vaak op mijn wang en knuffelen we veel. Het is echt een super jongen. Mijn moeder noemde hem een jongen met een gouden randje om zijn hart
Maarja.. dat issie ook echt. Kan met alles bij hem terecht enzo. GA er vanaaf weer naar toe
Oud 09-06-2003, 12:11
Verwijderd
Yep, ik heb nog contact met hem, msn-contact wel te verstaan. We kunnen vrij redelijk met elkaar overweg.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 12:59
miro
miro is offline
Ik ben nog een tijd lang vrienden geweest met mn ex, hij was dan ook mn beste vriend. Totdat hij me op een moment als een baksteen liet vallen. Hij zei simpelweg "ik wil je nooit meer zien". En waarom niet? Omdat hij het zogenaamd te moeilijk vond. Maar t is eigenlijk echt omdat hij een nieuwe vriendin kreeg waarvan ie mijn niet mocht zien. Door mij zo te laten vallen heeft ie me echt heel veel pijn gedaan en ik wil dan ook niks meer met m te maken hebben (dan heb ik t nog niet eens over de roddels die via hem de wereld in kwamen)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 14:01
Verwijderd
Mijn ex en ik hadden afgesproken dat we bevriend zouden blijven, maar dat was vrij lastig aangezien we soms nog erg klef waren. Het verschil tussen relatie en vriendschap was erg moeilijk te vinden.
Nu is het contact helemaal verwaterd, ik vind het wel jammer maar eigenlijk is het zo wel goed.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 16:26
vrijgezel
vrijgezel is offline
1ex: had ik verkering me op mijn 14e heb ik toen uitgemaakt omdat ik niet verliefd was, hij is daar maanden van ondersteboven geweest. nu zie ik hem zo nu en dan als hij wat komt halen bij mij in de winkel, dan zeggen we elkaar gedag en vragen hoe het gaat.

2e: zat bij mij op school is uitgegaan doordat hij was vreemdgegaan. was op mijn 15e) hem kom ik nu zo nu en dan tegen, hij heeft zelfs gezegt dat ie nou nog spijt heeft dat ie toen is vreemgegaan (yeah right) . we zijn nog steeds van plan wat af te spreken om iets leuks te doen.

3e heb ik 1,2 jaar iets mee gehad ontmoet op het werk, en toen het uitging is het een hele tijd goed gegaan zo nu en dan zochten we elkaar nog weleens op omdat we allebei een arm om ons heen misste zegmaar. en op een gegeven moment hebben we ruzie gekregen om iets heel stoms op het werk, en konden we ellkaar een paar maanden lang wel schieten.
nu praten we weer met elkaar en gaat het stapje voor stapje beter.

4e heb ik een half jaar wat mee gehad is sinds 4 maanden uit hij is daar heel erg kapot van en in het begin mailde die mij telkens en smste ie mij dood toen had ik daar echt genoeg van en heb hem gevraagt mij niet meer te smsen of wat voor contact dan ook te hebben omdat het beter voor hem was om mij zo snel mogelijk uit zijn hoofd te zetten. 2weken terug heb ik hem eens aangesproken in de kroeg en sindsdien zeggen we alleen hoi maar volgens mij is hij mij nog lang niet vergeten.
Oud 09-06-2003, 16:32
Soezen
Soezen is offline
Msn contact heb ik wel..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2003, 16:37
vixen
vixen is offline
Met 1 heb k nog heel goed concatc, is mn beste vriend, over een ander droomde ik vannacht nog, maar die zie ik eigenlijk nooit meer, en de rest kom ik soms nog wel tegen, maar daar heb ik geen bijzondere band mee.
Oud 09-06-2003, 17:54
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Er is nog maar 1 van m'n exen die ik nog wel eens zie. Maar dat is zo langzamerhand gewoon een vriend geworden.

De rest zie/spreek ik nauwelijks nog.
Oud 09-06-2003, 18:19
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Nou, al mijn exen zijn gigantische, misselijkmakende losers, dus daar heb ik verder geen behoefte aan.

Mijn enige serieuze 'ex' zie ik nog eens per week; jullie kennen het verhaal daaromheen wel. Dat is niet uitgegaan omdat we niet meer gek op elkaar waren, maar vanwege de ruzies. Om gewoon ons eigen leven weer terug te krijgen. Nu hebben we het fijn samen, we kunnen weer knuffelen, lachen, leuke dingen doen en praten en hebben nauwelijks ruzie.
Oud 10-06-2003, 09:47
Krez
Krez is offline
we zien elkaar niet of nauwelijks, en als we elkaar zien is er alleen pure lust

that's it
Oud 10-06-2003, 10:16
Verwijderd
1tje is een van mn beste vrienden.
vind t ook heel erg *** dat ie naar australie is verhuisd, maar hebben via zn beste vriend (en goede vriend van mij) nog wel beetje contact. hij was met mn verjaardag ook hier en dat was echt geweldig.
andere twee geen contact meer mee..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 11:59
psychobunny
psychobunny is offline
degene die mij gedumpt hebben heb ik zwaar ruzie mee,degene die ik gedumpt heb kom ik goed mee overeen
Oud 10-06-2003, 12:22
Verwijderd
ik praat eigenlijk niet meer met ze, ook niet echt behoefte aan.. 1 ex spreek ik nog weleens met uitgaan ofzow, verder niet en heb ook geen gevoelens meer voor ze!

edit: toch wel gevoelens.., voor 1 heb ik HAATGEVOELENS
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 13:27
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb een ex waarbij het in het begin echt niet soepel liep, nadat het uit was.. Ik denk dat hij het niet echt kon verkroppen dat ik het had uitgemaakt en we hebben elkaar toen ook heel lang niet gezien..
Vorig jaar oud op nieuw kwam hij naar me toe (het was toen al een hele tijd uit) en wenste me een gelukkig nieuwjaar en zei ''een nieuw jaar, een nieuw begin'' en sindsdien praten we weer met elkaar.. no hard feelings anymore..
Oud 10-06-2003, 15:10
Joris
Joris is offline
ik denk dat het woord * trut * genoeg zegt

nee dus, en ik heb ook geen zin in contact ofzow.... ooit....
Oud 10-06-2003, 19:29
droomkoningin
droomkoningin is offline
Heel soms belt mn 'ex' (wat heb ik toch een hekel aan dat woord) me. Zoals zondagavond ook. Ik vind het wel gezellig, zo af en toe een beetje kletsen. Alleen hoorde ik laatst van mensen dat hij me terug wilt... En dat vind ik dan weer minder. Hij heeft een andere vriendin (hij is er wel gek op, zei hij me) en ik heb ook een hele lieve vriend en die is er niet zo blij mee dat hij me belt. Maar mn ex heeft een aantal dingen geflikt, waardoor hij hier niet meer in de buurt hoeft te komen van sommige mensen.
Dusz...ligt allemaal beetje ingewikkeld
Oud 10-06-2003, 19:46
horsepills
horsepills is offline
Citaat:
Questionmark schreef op 08-06-2003 @ 22:15:
Hoe gaan jullie/jij om met je ex?

Heb je er nog contact mee?
Wat voel je nog voor hem/haar?
ok, daar gaan we.

Met mijn eerste vriendinnetje ben ik nog steeds erg goede vrienden..

met 'nr 2' wil ik gewoon omgaan; maar zij niet met mij, achja, ik kan er mee leven, het ligt toch aan haar vriend hè.

Meisje nummer drie woont iets verder weg, dus haar spreek ik niet zo vaak enz, dozh heb ik er nog wel een goede band mee, geen ruzie enz, we gaan ook wel gezellig met elkander om enz.

Mevrouw '4':
Tja, spreek ik af en toe. Is echt z'on geval van: doodgebloed...

Dame '5'
zit bij mij op school, glimlacht af en toe nog wel eens enz, maar niet echt meer zo van: 'hè leuk met hem praten'

Lieve mevrouw nummer 6:
Daar ben ik nu bij en heb van alle voorgaande mevrouwen eindelijk mijn 'ei' gevonden, niet dat ze zo zacht is, maarja: wel echt iets voor mij en ik ook voor haar...glukkig maar hè!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 08:36
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn eerste 'ex' heeft me een hele tijd ontweken, hij durfde niet bij mij in de buurt te komen (zieligerd); dat was behoorlijk lastig voor hem omdat we op dezelfde camping werken. Tegenwoordig wil hij opvallen met zijn scooter, en rijdt hij me bijna aan als hij me tegenkomt om even te vragen hoe het gaat, of met uitgaan hangt hij om mijn nek als hij de kans krijgt. Ik wil best een oppervlakkig gesprek voeren, maar daar houdt het dan ook echt mee op, ik voel totaal niks meer voor hem.

Mijn tweede 'ex' (goh, wat een groot woord eigenlijk) zie ik nog regelmatig bij de zwemvereniging. Aangezien hij geblesseerd is, komt hij amper meer trainen, maar gister kwam hij even kijken, toen ik daar op de bank zat. Toen hebben we even gepraat, nou ja, hij praat en ik reageer... En toen moest hij even vol trots de foto van zijn nieuwe vriendin laten zien... Moest ik jaloers worden ofzo? Echt niet dus, ik ben zo blij dat ik uiteindelijk inzag hoe hij is...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 09:21
smuidra
smuidra is offline
ik heb nog heel goed contact met mijn exen alleen 1 niet en dat hou ik ook maar zo geen zin in zijn gezeik. en voor me laatste ex heb ik idd nog gevoelens heb laatst nog met hem getongd dus maar goed ik hou me mond er wel weer over irritant onderwerp
Oud 11-06-2003, 15:21
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik en mn ex gaan gewoon leuk met elkaar om. als iemand iets beledigends over mij zegt zegt hij er wat van en andersom.
we spreken nog wel is af en kunnen gewoon goed met elkaar.

ik voel echt totaal nix meer voor hem al heb je wel sneller de neiging om een hand o.i.d. vast te pakken omdat dat heel vertrouwd is na 14 maanden wat gehad te hebben.

het heeft trouwens wel een paar maanden geduurd voordat wij zo met elkaar omgingen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 16:23
dieselken
dieselken is offline
nope, geen contact meer mé een mega ambetant exje van me, die babbelt nu nog tegen vrienden van em over mij gelijk dak nog altij zijn lief zin, terwijl dat al meer dan een jaar gedaan is ... trouwens, die gast is nie meer normaal, wreeeeed slecht bezig en das niets voor mij !!
Oud 14-06-2003, 15:29
checko
checko is offline
Met een ex kan ik echt totaal niet meer opschieten, weet niet waarom maar tis echt water en vuur tussen ons............
ligt natuurlijk niet alleen aan haar...ook wel beetje aan mij ...
maar kan eigenlijk voor de rest goed opschieten met ex-vriendinnetjes...niet dat ik een hele rits heb gehad ofzo.....maar met een ga ik nog regelmatig leuke dingen doen....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:18
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Ik heb vijf vriendjes gehad, maar met een van hen had ik maar een echt serieuze relatie, rest was alleen zoenen enzo.
Met mn eerste ex, alleen nog contact via msn, maar hij woont heel ver weg, het was een vakantievriendje
Met mn tweede ex, heb ik het nooit officieel uitgemaakt, en hij kijkt me nu niet meer aan..oeps!
Met mn derde ex, heb ik nog heel af en toe contact, als we elkaar ergens tegenkomen, praten we gewoon wat..maar dat was t dan ook.
Met mn vierde ex, geen contact meer, hij woont in Italie, dus das ook lastig...
Met mn vijfde ex, is het nog niet zo heel lang uit, maar we hebben besloten om vrienden te blijven. Dit was af en toe heel vreemd, want voordat we iets kregen, waren we geen vrienden ofzo, dus vriendschap was nieuw voor ons, we moesten een beetje kijken, hoe we gewoon vrienden konden zijn zeg maar, en dat leverde/levert soms best vreemde situaties op maarja, nu gaat t op zich goed zo. Alleen soms ben ik bang voor de dag dat een van ons een nieuwe liefde krijgt, hoe gaat dat, accepteert hij/zij onze vriendschap enz.????
IK weet niet wat ik precies voor m voel, ik heb echt van m gehouden, dus t zal wel altijd anders blijven dan bij gewone vrienden...Maar verliefd ben ik zeker niet meer!! woehaa ik ben goehoed! xxx
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:07
Breg
Breg is offline
de exen waarbij ik het uitmaakte daar heb ik geen contact meer mee en de ene jongen die besloot het uit te maken, daar heb ik juist nog wel af en toe contact mee op msn.
Oud 22-06-2003, 14:38
lieve
lieve is offline
Mm, ik kom ze allemaal nog geregeld tegen,
* de ene... spreekt sinds hij bij ons van school gegaan is niet meer tegen me,tenzij als er iemand bij me staat die hij goed kent.
* de andere, tja... gewoon vriendelijk zijn tegen elkaar.
* dan heb je T. hij zit nog steeds in m'n vriendengroep, laat het me zo zeggen 2 vriendengroepjes die in 1 samengevloeid zijn! Wij komen nog steeds heeeeeeel goed overeen. Eigenlijk raar,... maar wel leuk om dat te kunnen zeggen. Wij gaan met onze vriendengroep nog steeds elk weekend weg. En wij doen nog steeds de gekste dingen samen.
* en met de laatste, tja... daar zit iets raar bij. We spraken tot een goeie 3weken nog tegen elkaar. En sinds hij met een vriendin van me samen is, praat hij niet meer tegen me.
Nog maar het stomste voorbeeld, vrijdag zaten we met een hele bende samen, en het was mijn toer om te trakteren ik vraag heel eenvoudig wat hij moet hebben. En hij reageert heel ... ja, hoe moet ik dat gedrag noemen???? vrij BOT, zal ik het zo zeggen... 'NEE, ik moet NIETS hebben!!!!!'
Ik had zoiets van 'je krijgt al niets meer!' FUCK OFF!!
(hier denk ik dat die vriendin van me, hem verteld heeft dat ik hem bedrogen heb toen ik op reis was--> hij wist dat niet)

Dat is hoe het zit met mezelf en enkele van m'n ex-vriendjes, de andere zijn het niet waard om te vernoemen(door te kort samengeweest, te ver van elkaar wonend momenteel,...)
Greetz Lieve,xxx
Oud 22-06-2003, 14:50
Verwijderd
eerste 2 exen.. helemaal geen contact meer mee. Ligt verder niet aan mij maar aan hun. Toen ik het uitmaakte wou ik gewoon nog contact en hun ook wel. Alleen op een gegeven moment kreeg ik niks meer van hun te horen. dus ja..

Me vorige ex..daar is het juist andersom. we hadden afgesproken gewoon nog vrienden te blijven. We gingen uit elkaar terwijl we nog steeds verliefd op elkaar waren (tenminste.. dat probeerde ze mij wijs te maken). Het ging redelijk goed totdat er iets gebeurde. Dus nu ben ik degene die geen contact meer wil met een ex.. haar dus.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:37
hopefully
hopefully is offline
nou ik zie mijn ex nog regelmatig, aangezien we in dezelfde klas zitten, maar hoe we met elkaar om gaan, nou als we elkaar tegen komen dna is het wel 'hoi' maar echt gesprekken hebben we niet gehad, ndat t uit is gegaan, wel als we in een groepje zitten dat we een opmerking maken, en als de een iets vraagt dat de ander antwoord, maar verder niet echt. mjah of ik nog gevoelens voor hem heb, ja wel degelijk, en soms gaan die misschien wel iets verder, maar of dat dan is omdat ik hem echt leuk vind, of omdat ik graag iemand leuk wil vinden, dat weet ik niet.
groetjes hopefully
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten