Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik dacht juist dat meiden juist aandacht wilden, krijgen ze het is het ook niet goed.
Maar goed, je krijgt toch complimentjes over je uiterlijk. Hoef je teminste niet daarover onzekker te zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat zij niet met fluiten je gelijk willen versieren maar gewoon opgewonden wordt van jou. Ik zelf denk ook wel eens 'wow' als ik een mooie dame voorbij zie gaan. Dan fluit ik wel eens, en wil ik niet gelijk dat meisje versieren. |
![]() |
||
Citaat:
Ook wordt het niet waardeerd is het opzich wel leuk om te doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Er is een groot verschil tussen complimentjes maken en een beetje flirten en daadwerkelijk iemand versieren.
![]() 2. Wij moeten het toch ook maar pikken dat jullie zo vrij met alle jongens omgaan? Wees toch eens wat relaxter in de omgang, als jouw vriend dat niet eens mag zeggen tegen een meisje zal-ie wel flink onder de plak zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is eerder afstotelijk dan aantrekkelijk ![]()
||
Als ik er een paar op heb wil ik dat wel eens doen ja, is niet eens om te versieren joh...
![]() Gewoon auw klote ... ![]() Citaat:
![]()
|
mm ik vind het irritant en wordt er verlegen en onzeker van... Ik werd laast aangesproken door een man:
"mag ik je wat vragen, mag ik even 5min met je praten je bent zo mooi ik weet dat je onbereikbaar bent blablabla..." Eng gewoon
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat een bullshit dat wij meiden willen dat jullie jongens fluiten, en dat alleen omdat jullie op ons geilen, tsss ![]() |
![]() |
|
Ik krijg er de zenuwen van.
Wat wel leuk is als iemand in het voorbijgaan oogcontact zoekt en naar je glimlacht... Zegt eigenlijk het zelfde, maar veel minder 'agressief'. (op de Fantasy Fair kreeg ik ook buigingen van knappe ridders ![]() Voordeel is ook dat dat eigenlijk alleen gebeurd met mensen waar jij zelf ook al naar keek (anders is er geen oogcontact). Beter als iemand die je aandacht probeert te trekken met fluiten iod.
|
nou, als een leuke jongen dat doet, vind ik t niet erg. dan beschouw ik t meer als een complimentje. doet een 1 of andere vieze (in mijn ogen oude) bouwvakker dat, vind ik t walgelijk en heb ik zoiets van: fluit je lieve vrouw en 6 kinderen maar achterna die thuiszitten en denken een lieve man/vader te hebben, perverseling!
![]()
|
ik heb daar een beetje een trauma van opgelopen toen k in tunesie was, steeds maar nagefloten worden en nagekeken, k voelde me echt n hoer daar. Ik vind het op zich niet erg als het hier gebeurd, maar dan moeten ze niet zo vies gaan knipogen..that's disgusting
|
![]() |
Ik vind het eerlijk gezegd vrij onbeschoft als jongens/mannen zoiets naar vrouwen doen, vroeger werd ik er altijd kwaad over, maar tegenwoordig heb ik er schijt aan.
En ik snap ook niet zogoed dat sommige meisjes dit als een compliment opvatten, zo is het meestal niet bedoeld, het gaat er meer om dat die jongens dat stoer vinden voor hun vrienden, en misschien om een kwaaie reactie uit te lokken, gebeurt er weer eens wat he! ![]() Liever ruzie dan een beetje saai hangen (in hun ogen dan) |
![]() |
|
Nou wat moeten we doen dan om jullie wel happy te maken? Wel op je gemakje..? Gewoon alleen lief lachen?
Meestal zeg ik: "hey schoonheid, hoe is het?" Nouja, dan leren we dat toch weer af... ![]() Snow ![]()
|
ach.. kan er meestal wel om lachen.. die patsertjes die zo vaag gaan liggen doen. Mocht het doel versieren zijn, dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres, want op zo'n jongens knap ik dan alleen al om hun "doen" af.
en idd.. wat is degou? ![]()
|
![]() |
Toen wij op romereis waren, ontdekte ik dat die italianen veel meer kijken, fluiten en "bejoetiful laidie" roepen dan nederlandse jongens dat doen. t valt dus allemaal wel mee naar mijn mening
en als er iemand fluit, toetert, glimlacht of knipoogt, dan voel ik me wel gelijk gevleid...(tenzij het meerdere keren op 1 dag gebeurd, dan voel ik me enigzinds geirriteerd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Ik denk dat veel mensen hier die jongens verkeerd begrijpen. Ze fluiten je echt niet naar je toe als een hondje, ze proberen je niet te versieren, ze verwachten geen reactie van je. Ze doen 't niet om je belachelijk te maken, en ook niet púúr om stoer te doen. De reden is een combinatie van twee dingen, namelijk
1. stoer en cool zijn 2. meisje laten weten dat ze sexy is Het gaat er hierbij niet om, om het meisje te laten weten dat ze móói of léúk is, als ze maar sexy is. Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
voor de jongens een vraagje Verwijderd | 25 | 13-05-2012 21:04 | |
Liefde & Relatie |
ff invullen please... ladys yannickboy2 | 30 | 16-08-2010 23:36 | |
Liefde & Relatie |
Jongens - meisjes op het strand Ducky-men | 13 | 20-07-2010 15:52 | |
Liefde & Relatie |
jongen in restaurant werkend. LEUK.Hoe spreek je die aan?! devilcat | 105 | 27-09-2005 21:41 | |
Liefde & Relatie |
Schaamteloos geflirt Qimm | 43 | 06-01-2005 17:21 | |
Verhalen & Gedichten |
speerwerpen Boate Bob | 3 | 01-11-2004 08:15 |