Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat hoeft ook niet ga jij nou maar lekker weg kwijlen bij een foto van van Persie
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is nog nergens officieel bericht dat hij vertrekt Hij kwam er onderling niet uit met Fenerbahce en nu heeft Galatasaray ook interesse getoond voor hem Verder heeft hij zelf laten weten dat hij graag bij Feyenoord wil blijven. Kalou / Leonardo. Daar zit niet zo veel verschil in hoor. Leonardo moet alleen wat meer ervaring opdoen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan kan ik je verzekeren dat Kalou een betere speler is dan van der Meyde. Chivu geef ik toe, beste verdediger uit de Eredivisie ![]() van der Vaart, geen twijfel mogelijk, de nieuwe Cruijf als hij zo doorgaat ![]() Zlatan? Not even close, van Hooijdonk, Kuyt en Buffel zijn alle 3 beter dan hij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je wel eens gekeken naar de mentale vechtkracht die van Hooijdonk elke wedstrijd weer levert? De kopballen, de vrije trappen, de penalties en de intikkertjes. Vooral de 1e en de laatste zijn kwaliteiten die een spits moet bezitten. Techniek heeft hij niet, maar dat hebben andere voor hem, en dus is er niet zo veel aan de hand |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hooijdonk gaat heus wel weg, Fenerbahce of niet..
|
mentale vechtkracht heeft ie zeker, dat wil ik ook niet ontkennen, alleen dat gaat soms wel eens iets te ver, door z'n ploeggenoten verrot te schelden, en kopballen van hem zie ik de laatste tijd ook niet bijster vaak meer..(zal ook wel komen door de aanvoer vanaf de vlanken die ook niet echt om over naar huis te schrijven is)
gegroet
||
Verwijderd
|
Se
Citaat:
Seizoen daarvoor heeft van Hooijdonk er verrassend veel met het hoofd gescoord ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Reden? Waarom zou hij weggaan bij een club waar hij het naar z'n zin heeft? Waarbij de fans hem allang in het hart gesloten hebben en waar alleen de voorzitter de dwarsligger speelt? + De Transfer-Deadline was gisteren. Dus in principe mag hij niet eens meer weg dit seizoen Maar ja ![]() Je zal wel gelijk krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De afspraak met van Hooijdonk was dat hij tot 09-07-2003 naar een andere club mocht zoeken en daarheen vertrekken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vrees dat je zo'n zelfde scenario krijgt als met Henk Vos. Oftewel, dat van Hooijdonk alsnog weggaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het niet zeker. Ik dacht tot gisteren. Jij misschien niet, maar een groot deel van het legioen en de selectie wel. Geef nou gewoon toe dat het een goede speler is die belangrijk is voor het team of iig voor de teamspirit |
![]() |
||
Citaat:
En als hij echt wat om Feyenoord geeft dan zou hij gewoon genoegen nemen met een mider salaris, want hij weet zelf ook wel hoe Feyenoord financieel zit. En dat is echt niet zo goed als ze zelfs in de jeugdopleiding gaan bezuinigen. En de helft van het salaris wat hij nu krijgt is nog steeds niet mis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van Hooijdonk: 'Ik wil bij Feyenoord blijven' 3/7/2003 9 :38 Pierre van Hooijdonk en Feyenoord hebben afgesproken dat de spits voor een bedrag van één miljoen euro uit Rotterdam mag vertrekken. Leuk en aardig, zegt de Brabander nu, maar hij wíl helemaal niet weg. 'Ik ben echt niet uit op een breuk', laat hij weten in het AD. Van Hooijdonk wil vanaf Aruba even duidelijk maken dat hij niet perse wegwil bij Feyenoord. Integendeel zelfs. 'Het irriteert me mateloos dat die indruk bestaat. Alle verhalen dat ik vóór maandag, de dag dat Feyenoord met de voorbereiding begint, een nieuwe club wil hebben, zijn complete onzin.' De aanvaller heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is er serieuze interesse vanuit Engeland, Spanje en Turkije. Logisch, gezien de redelijke afkoopsom die er voor hem op tafel moet komen. Maar: nog geen club die zich bij Feyenoord heeft gemeld. Het gehannes rond een mogelijk vertrek van Van Hooijdonk bij Feyenoord, sleept al maanden. Het begon allemaal in de winterstop, toen Feyenoord de éénzijdige optie op de spits lichtte. Daaruit vloeide voort dat het contract stilzwijgend met één seizoen werd verlengd, waarbij de spits half zoveel ging verdienen als in zijn eerste twee seizoenen Feyenoord. Van Hooijdonk liet daarop weten dat hij gráág wilde blijven, maar dan wel twee jaar. 'Ik heb keuze genoeg', zegt hij in het AD, 'maar mijn intentie is het nog steeds om bij Feyenoord te blijven. Met mijn volle verstand wil ik dat signaal nog een keer afgeven. Ik ben maandag op de eerste training en niet met de pest in mijn lijf.' Bron: http://www.vi.nl |
![]() |
|
Van Hooijdonk: 'Toekomst niet bij Feyenoord'
[ Rotterdams Dagblad ] Pierre van Hooijdonk heeft nog geen idee waar hij het komende seizoen voetbalt, maar een ding staat wel vast: zijn toekomst ligt niet meer bij Feyenoord. De spits wil en gaat vrijwel zeker weg bij de Rotterdamse club. Op zijn vakantie-adres op Aruba, waar hij deelneemt aan het beachsoccer-evenement met andere profvoetballers, wil hij nog geen voorschot op zijn toekomst nemen. Maar de kans dat hij volgende week maandag op de eerste training van Feyenoord verschijnt is niet groot. En als hij er wel is, dan is dat noodgedwongen en tegen zijn zin. ,,Ik neem pas een beslissing als ik terug ben in Nederland,'' zegt de aanvaller diplomatiek. Van Hooijdonk wil eerst de garantie hebben van een nieuwe club. En zolang die zekerheid er nog niet honderd procent is, zwijgt hij liever. Een van de clubs die afgelopen week serieuze belangstelling voor hem heeft gekregen is het Londense Fulham, dat echter nog aanhikt tegen zijn salariseisen. Gepubliceerd maandag 30 juni 2003 Eerst heeft hij dus lopen verkondigen dat hij niet bij Feyenoord blijft, maar als dan blijkt dat hij een deel van de supporters tegen zich in het harnas jaagt, zegt hij maar snel dat hij niet uit is op een breuk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit is ook de eerste keer dat ik dit lees ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is onzin wat je zegt ![]() Omdat er 2 Ajacieden naar Italie gaan (AS Roma : \ en Inter) worden meteen 'alle beste spelers' weggekocht ![]() Dat is zo'n doorsnee kijk op zaken |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou alleen heel zonde zijn. Niet alleen omdat het een geweldige voetballer is hoor, maar vooral z'n stijl van voetballen zal ik missen. Zijn doorzettingsvermogen is echt onvoorstelbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]Bazz schreef op 10-07-2003 @ 22:40:
Omdat de voetbalbond in Italie milder is Maar hoe komen ze dan aan geld? Nog meer schulden maken? Ik vind dat, om een modewoord te gebruiken, competitievervalsing. En dat is onzin wat je zegt ![]() Omdat er 2 Ajacieden naar Italie gaan (AS Roma : \ en Inter) worden meteen 'alle beste spelers' weggekocht ![]() Dat is zo'n doorsnee kijk op zaken Het was een hyperbool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, dat ze weggaan kan je nix tegen doen, tis misschien lullig, maar Ajax (en geen enkele Nederlandse ploeg) behoort écht tot de Europese top. Daarvoor is er te weinig kwaliteit en geld in de gehele Nederlandse competitie. Nu kan Ajax er in ieder geval geld aan verdienen om de selectie breed en kwalitatief goed te houden, daar mag je dan toch wél blij mee zijn in mijn ogen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Emerton vervangen door Collen Kalou vervangen door Leonardo Ik denk dat ze in het bestuur van Feyenoord wel snappen dat ze Bosvelt niet moeten verliezen, en dus wel aan z'n eisen zullen voldoen |
![]() |
||
Citaat:
In iedere geval voor de vakken W en Z. Je bent gewoon een nepper.
||
Citaat:
En als je geen SZ-kaart hebt ben je dan meteen een nepper? Ik heb ook pas sinds 3jaar een kaart maar was ik voor die tijd dan ook een nepper?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wilde in X en anders niet Laat ik het zo zeggen ![]() Ik heb in X en Y gezeten En daaruit trok ik de conclusie dat X rockt en dat Y zuigt En ik (naief als ik ben) dacht dus dat de rest dat ook was. Maar nu je me dit verteld ga ik wel voor Z, want dat is ook een sfeervol vak ![]() iig bedankt ![]() (ik hoorde 2 weken terug dat alle SZ-kaarten waren uitverkocht ![]() @ Emilio: Neuh ik bedoelde dit seizoen ![]() Maar ik hoorde dus van 2 behoorlijke fans dat de SZ-kaarten waren uitverkocht, maar dat was waarschijnlijk alleen voor X ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind wel dat het wat zegt als je geen seizoenskaart hebt, want je kan mij niet wijsmaken dat je er het geld niet voor hebt. Als je echt wat voor een club voelt ga je niet thuis Studio Sport kijken, maar ga je zelf naar het Stadion toe om ze aan te moedigen. En ik vind dat je als kind moeilijk kan zeggen of je echt of een nepper bent. Want dan is iedereen voor een voetbalclub omdat je vriendjes dat ook zijn. Maar als je ouder wordt dan kunnen er twee dingen gebeuren. 1. Het maakt je geen donder meer uit of ze winnen of verliezen. of 2. Je voelt je verbonden met die club, het gevoel bij die club gaat groeien en je voelt gewoon de drang om ze aan te komen moedigen.
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 16:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben altijd fan geweest van Feyenoord om precies de reden die je vermeld, iedereen was voor Ajax. Ik kon daar zo slecht tegen dat ik 'fan' van Feyenoord werd. (En m'n moeder is ook behoorlijke fan ![]() ![]() Ben eerder in de ArenA geweest dan in De Kuip ![]() ArenA >>> concert van school ![]() Maar toen ik 2 jaar geleden bij Feyenoord - PSV (vak Y) en dit seizoen bij Feyenoord - Vitesse (vak X) ben geweest. Ben ik verkocht. De sfeer is daar zo onovertreffelijk. Wat ik wel triest vond, was dat heel X begon te schreeuwen toen Lurling binnen de lijnen kwam. Maar toen hij de 2-1 er inschoot was hij DE held : \ |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |