Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 17:36
Verwijderd
Akkoord Inter en Ajax over Van der Meyde

10/7/2003 17:10

Na Cristian Chivu vertrekt opnieuw een Ajacied naar de Serie A. Ajax heeft met Internazionale een principeakkoord bereikt over de transfer van Andy van der Meyde.
Ajax wacht nog op een getekende bankgarantie om het definitieve groene licht te geven. Over de hoogte van de afkoopsom doet de Amsterdamse club geen mededelingen. Ook moet Van der Meyde (23) zelf nog overeenstemming bereiken met de Italiaanse club over een contract. Internazionale en de rechtsbuiten zijn daarover in gesprek.

Van der Meyde verwacht geen problemen. 'Het is een heel raar gevoel. Aan de ene kant vind ik het zonde dat ik weg ga. Maar als je zo'n kans krijgt dan moet je die pakken', zei hij op de website van Ajax. 'Ik heb veel aan Ronald Koeman te danken. Hij heeft me beter gemaakt. Onder zijn leiding ben ik uitgegroeid tot de voetballer die ik wil zijn.'

Ajax-trainer Ronald Koeman reageerde berustend na de tweede bliksemtransfer. 'Wanneer dit soort ploegen zich meldt en de speler de ambitie heeft voor zo'n club te gaan spelen, is het voor Ajax moeilijk zich daar tegen te weer te stellen. Wij verwachten met de aan te trekken spelers er niet op achteruit te gaan.'

Van der Meyde wordt al langer in verband gebracht met Internazionale. De international zou goed passen in het technische plaatje van trainer Héctor Cúper, die ook dreiging vanaf de flanken wil hebben. Maar met de komst van Luciano (Chievo) en Khalilou Fadiga (AJ Auxerre) leek aan de wensen van de Argentijnse coach voldaan. Voorzitter Moratti vertelde echter nog niet uitgekocht te zijn. 'We blijven de anderen volgen, maar dankzij deze twee aanwinsten kunnen we het rustiger aan doen in de onderhandelingen over een jonge Nederlander.'

De onderhandelingen tussen de clubs hebben verrassend snel een akkoord opgeleverd. Dinsdag reageerde Ajax bij monde van directeur Arie van Eijden kriegelig op de berichten dat Internazionale Van der Meyde wilde 'ophalen'. 'Ik heb gezegd dat mijn agenda helemaal vol zit en dat ze eerst maar eens een fatsoenlijke aanbieding op papier moeten zetten.'

Zo gaat het lekker met de Ajax selectie
Die hebben voorlopig geen geldproblemen denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 17:40
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
shitterdeshit, ik had 't nog niet gelezen..
wel verwacht eigenlijk, maar toch..
Chivu vond ik erger

voor hoeveel miljoen zal die gaan?
Oud 10-07-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 18:40:
shitterdeshit, ik had 't nog niet gelezen..
wel verwacht eigenlijk, maar toch..
Chivu vond ik erger

voor hoeveel miljoen zal die gaan?
Geen idee, ik gok 8 miljoen ofzo

iig ik vind het wel leuk zo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:44
Riconoscente
Riconoscente is offline
ze gaan wel goedkoop vind ik
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:47
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ze gaan goedkoop weg allemaal en ajaks hou niemand meer over van de basis 11.

Nu Sladan nog weg
Oud 10-07-2003, 17:48
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-07-2003 @ 18:47:
Ze gaan goedkoop weg allemaal en ajaks hou niemand meer over van de basis 11.

Nu Sladan nog weg
Die mag blijven
Rode kaarten binnensprokkelen

Ik weet niet voor hoeveel v.d. Meyde weg is : \ *zoekt*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:48
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
dag Mandy
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:53
Riconoscente
Riconoscente is offline
ik ben enigszins Ajax-fan,
ik hoop van harte dat ze die domme Zlatan wegdoen!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:55
superpoepdoosje
toch vind ik dat de Feyenoord-selectie er nog steeds veel erger aan toe is

en Zlatan, Zlatan is held van beroep
Oud 10-07-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 18:55:
toch vind ik dat de Feyenoord-selectie er nog steeds veel erger aan toe is

en Zlatan, Zlatan is held van beroep
Vind je?
Omdat Emerton weg is?
Of omdat Ono geblesseerd is?
Of omdat van Haaren en Smolarek weer terugkomen?

Dan wil ik de rest van jouw helden niet leren kennen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:01
superpoepdoosje
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 18:56:
Vind je?
Omdat Emerton weg is?

omdat Emerton, Kalou en van Hooijdonk weg zijn

dat hoeft ook niet

ga jij nou maar lekker weg kwijlen bij een foto van van Persie
Oud 10-07-2003, 18:01
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 18:56:
Vind je?
Omdat Emerton weg is?

De Feyenoord-selectie is kwalitatief gezien zeker niet zo goed als de Ajax-selectie, getuige Chivu, van der Vaart, van der Meyde, en misschien ook wel Zlatan. Ik heb wel het idee dat de Feyenoord-selectie was beter bij elkaar past, omdat het veelal spelers van een iets minder niveau zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 19:01:
omdat Emerton, Kalou en van Hooijdonk weg zijn

dat hoeft ook niet

ga jij nou maar lekker weg kwijlen bij een foto van van Persie
van Hooijdonk is helemaal niet weg
Er is nog nergens officieel bericht dat hij vertrekt
Hij kwam er onderling niet uit met Fenerbahce en nu heeft Galatasaray ook interesse getoond voor hem
Verder heeft hij zelf laten weten dat hij graag bij Feyenoord wil blijven.
Kalou / Leonardo.
Daar zit niet zo veel verschil in hoor.
Leonardo moet alleen wat meer ervaring opdoen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 19:01:
De Feyenoord-selectie is kwalitatief gezien zeker niet zo goed als de Ajax-selectie, getuige Chivu, van der Vaart, van der Meyde, en misschien ook wel Zlatan. Ik heb wel het idee dat de Feyenoord-selectie was beter bij elkaar past, omdat het veelal spelers van een iets minder niveau zijn.
Als jij van der Meyde en Chivu er bij mag halen
Dan kan ik je verzekeren dat Kalou een betere speler is dan van der Meyde.
Chivu geef ik toe, beste verdediger uit de Eredivisie
van der Vaart, geen twijfel mogelijk, de nieuwe Cruijf als hij zo doorgaat
Zlatan? Not even close, van Hooijdonk, Kuyt en Buffel zijn alle 3 beter dan hij.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:19
houn
houn is offline
van hooijdonk kan eigenluk ook niks anders dan vrije trappen nemen en schelden op z'n ploegmaten, vergeleken met ibrahimovic is zijn techniek 0 en die van zlatan 10, alleen z'n rendement is nog niet super

hoj
Oud 10-07-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 19:19:
van hooijdonk kan eigenluk ook niks anders dan vrije trappen nemen en schelden op z'n ploegmaten, vergeleken met ibrahimovic is zijn techniek 0 en die van zlatan 10, alleen z'n rendement is nog niet super

hoj
Dit is echt totale onzin
Heb je wel eens gekeken naar de mentale vechtkracht die van Hooijdonk elke wedstrijd weer levert?
De kopballen, de vrije trappen, de penalties en de intikkertjes.
Vooral de 1e en de laatste zijn kwaliteiten die een spits moet bezitten.
Techniek heeft hij niet, maar dat hebben andere voor hem, en dus is er niet zo veel aan de hand
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:25
superpoepdoosje
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 19:19:

hoj

Hooijdonk gaat heus wel weg, Fenerbahce of niet..
Oud 10-07-2003, 18:27
houn
houn is offline
mentale vechtkracht heeft ie zeker, dat wil ik ook niet ontkennen, alleen dat gaat soms wel eens iets te ver, door z'n ploeggenoten verrot te schelden, en kopballen van hem zie ik de laatste tijd ook niet bijster vaak meer..(zal ook wel komen door de aanvoer vanaf de vlanken die ook niet echt om over naar huis te schrijven is)

gegroet
Oud 10-07-2003, 18:33
Verwijderd
Se
Citaat:
houn schreef op 10-07-2003 @ 19:27:
mentale vechtkracht heeft ie zeker, dat wil ik ook niet ontkennen, alleen dat gaat soms wel eens iets te ver, door z'n ploeggenoten verrot te schelden, en kopballen van hem zie ik de laatste tijd ook niet bijster vaak meer..(zal ook wel komen door de aanvoer vanaf de vlanken die ook niet echt om over naar huis te schrijven is)

gegroet
Afgelopen seizoen idd behoorlijk weinig gezien
Seizoen daarvoor heeft van Hooijdonk er verrassend veel met het hoofd gescoord
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 19:25:

Hooijdonk gaat heus wel weg, Fenerbahce of niet..
1. Bron?
2. Reden?

Waarom zou hij weggaan bij een club waar hij het naar z'n zin heeft?
Waarbij de fans hem allang in het hart gesloten hebben en waar alleen de voorzitter de dwarsligger speelt?

+ De Transfer-Deadline was gisteren.
Dus in principe mag hij niet eens meer weg dit seizoen
Maar ja
Je zal wel gelijk krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:37
superpoepdoosje
hoe bedoel je transfer deadline??
ze mogen toch tot augustus ofzo doorgaan met verkopen en kopen??

ik heb geen bronnen en geen redenen, alleen een vermoeden.
zoals Raul zijn ze niet allemaal hoor...
Oud 10-07-2003, 18:41
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 19:37:
hoe bedoel je transfer deadline??
ze mogen toch tot augustus ofzo doorgaan met verkopen en kopen??

ik heb geen bronnen en geen redenen, alleen een vermoeden.
zoals Raul zijn ze niet allemaal hoor...
Transfer-Deadline kan per speler worden bepaald.
De afspraak met van Hooijdonk was dat hij tot 09-07-2003 naar een andere club mocht zoeken en daarheen vertrekken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:47
superpoepdoosje
dat wist ik niet...maar waarom zou jij dan nog denken dat ik gelijk zal gaan krijgen? (ik zag geen )
Oud 10-07-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 19:47:
dat wist ik niet...maar waarom zou jij dan nog denken dat ik gelijk zal gaan krijgen? (ik zag geen )
Omdat het (volgens mij) een mondelijke overeenkomst was.
En ik vrees dat je zo'n zelfde scenario krijgt als met Henk Vos.
Oftewel, dat van Hooijdonk alsnog weggaat
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:50
marc24
marc24 is offline
Volgens mij was de afspraak met van Hooijdonk dat hij tot het trainigskamp in Oostenrijk de tijd had, dat is dus tot maandag.
Ik hoop dat hij voor die tijd rond is want ik hoef hem niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 19:50:
Volgens mij was de afspraak met van Hooijdonk dat hij tot het trainigskamp in Oostenrijk de tijd had, dat is dus tot maandag.
Ik hoop dat hij voor die tijd rond is want ik hoef hem niet meer.
Dat kan ook heel goed.
Ik weet het niet zeker.
Ik dacht tot gisteren.

Jij misschien niet, maar een groot deel van het legioen en de selectie wel.
Geef nou gewoon toe dat het een goede speler is die belangrijk is voor het team of iig voor de teamspirit
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 18:59
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 10-07-2003 @ 19:55:
Dat kan ook heel goed.
Ik weet het niet zeker.
Ik dacht tot gisteren.

Jij misschien niet, maar een groot deel van het legioen en de selectie wel.
Geef nou gewoon toe dat het een goede speler is die belangrijk is voor het team of iig voor de teamspirit
Klopt, hij is heel balngrijk voor het team en is een goede speler, maar las hij loopt te verkondigen dat zijn toekomst niet bij Feyenoord ligt dan mag hij van mij weg.

En als hij echt wat om Feyenoord geeft dan zou hij gewoon genoegen nemen met een mider salaris, want hij weet zelf ook wel hoe Feyenoord financieel zit. En dat is echt niet zo goed als ze zelfs in de jeugdopleiding gaan bezuinigen.
En de helft van het salaris wat hij nu krijgt is nog steeds niet mis.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 19:59:
Klopt, hij is heel balngrijk voor het team en is een goede speler, maar las hij loopt te verkondigen dat zijn toekomst niet bij Feyenoord ligt dan mag hij van mij weg.

En als hij echt wat om Feyenoord geeft dan zou hij gewoon genoegen nemen met een mider salaris, want hij weet zelf ook wel hoe Feyenoord financieel zit. En dat is echt niet zo goed als ze zelfs in de jeugdopleiding gaan bezuinigen.
En de helft van het salaris wat hij nu krijgt is nog steeds niet mis.
Dan lees jij andere dingen dan ik?

Van Hooijdonk: 'Ik wil bij Feyenoord blijven'

3/7/2003 9 :38

Pierre van Hooijdonk en Feyenoord hebben afgesproken dat de spits voor een bedrag van één miljoen euro uit Rotterdam mag vertrekken. Leuk en aardig, zegt de Brabander nu, maar hij wíl helemaal niet weg. 'Ik ben echt niet uit op een breuk', laat hij weten in het AD.
Van Hooijdonk wil vanaf Aruba even duidelijk maken dat hij niet perse wegwil bij Feyenoord. Integendeel zelfs. 'Het irriteert me mateloos dat die indruk bestaat. Alle verhalen dat ik vóór maandag, de dag dat Feyenoord met de voorbereiding begint, een nieuwe club wil hebben, zijn complete onzin.'

De aanvaller heeft de clubs voor het uitkiezen. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen is er serieuze interesse vanuit Engeland, Spanje en Turkije. Logisch, gezien de redelijke afkoopsom die er voor hem op tafel moet komen. Maar: nog geen club die zich bij Feyenoord heeft gemeld.

Het gehannes rond een mogelijk vertrek van Van Hooijdonk bij Feyenoord, sleept al maanden. Het begon allemaal in de winterstop, toen Feyenoord de éénzijdige optie op de spits lichtte. Daaruit vloeide voort dat het contract stilzwijgend met één seizoen werd verlengd, waarbij de spits half zoveel ging verdienen als in zijn eerste twee seizoenen Feyenoord.

Van Hooijdonk liet daarop weten dat hij gráág wilde blijven, maar dan wel twee jaar. 'Ik heb keuze genoeg', zegt hij in het AD, 'maar mijn intentie is het nog steeds om bij Feyenoord te blijven. Met mijn volle verstand wil ik dat signaal nog een keer afgeven. Ik ben maandag op de eerste training en niet met de pest in mijn lijf.'

Bron: http://www.vi.nl
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:09
marc24
marc24 is offline
Van Hooijdonk: 'Toekomst niet bij Feyenoord'
[ Rotterdams Dagblad ]

Pierre van Hooijdonk heeft nog geen idee waar hij het komende seizoen voetbalt, maar een ding staat wel vast: zijn toekomst ligt niet meer bij Feyenoord. De spits wil en gaat vrijwel zeker weg bij de Rotterdamse club.

Op zijn vakantie-adres op Aruba, waar hij deelneemt aan het beachsoccer-evenement met andere profvoetballers, wil hij nog geen voorschot op zijn toekomst nemen. Maar de kans dat hij volgende week maandag op de eerste training van Feyenoord verschijnt is niet groot. En als hij er wel is, dan is dat noodgedwongen en tegen zijn zin. ,,Ik neem pas een beslissing als ik terug ben in Nederland,'' zegt de aanvaller diplomatiek. Van Hooijdonk wil eerst de garantie hebben van een nieuwe club. En zolang die zekerheid er nog niet honderd procent is, zwijgt hij liever.

Een van de clubs die afgelopen week serieuze belangstelling voor hem heeft gekregen is het Londense Fulham, dat echter nog aanhikt tegen zijn salariseisen.

Gepubliceerd maandag 30 juni 2003

Eerst heeft hij dus lopen verkondigen dat hij niet bij Feyenoord blijft, maar als dan blijkt dat hij een deel van de supporters tegen zich in het harnas jaagt, zegt hij maar snel dat hij niet uit is op een breuk.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 10-07-2003 @ 20:09:
Van Hooijdonk: 'Toekomst niet bij Feyenoord'
[ Rotterdams Dagblad ]

Pierre van Hooijdonk heeft nog geen idee waar hij het komende seizoen voetbalt, maar een ding staat wel vast: zijn toekomst ligt niet meer bij Feyenoord. De spits wil en gaat vrijwel zeker weg bij de Rotterdamse club.

Op zijn vakantie-adres op Aruba, waar hij deelneemt aan het beachsoccer-evenement met andere profvoetballers, wil hij nog geen voorschot op zijn toekomst nemen. Maar de kans dat hij volgende week maandag op de eerste training van Feyenoord verschijnt is niet groot. En als hij er wel is, dan is dat noodgedwongen en tegen zijn zin. ,,Ik neem pas een beslissing als ik terug ben in Nederland,'' zegt de aanvaller diplomatiek. Van Hooijdonk wil eerst de garantie hebben van een nieuwe club. En zolang die zekerheid er nog niet honderd procent is, zwijgt hij liever.

Een van de clubs die afgelopen week serieuze belangstelling voor hem heeft gekregen is het Londense Fulham, dat echter nog aanhikt tegen zijn salariseisen.

Gepubliceerd maandag 30 juni 2003

Eerst heeft hij dus lopen verkondigen dat hij niet bij Feyenoord blijft, maar als dan blijkt dat hij een deel van de supporters tegen zich in het harnas jaagt, zegt hij maar snel dat hij niet uit is op een breuk.
Wat dat betreft zijn Kranten wel minder betrouwbaar.
Maar dit is ook de eerste keer dat ik dit lees
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:19
Verwijderd
Klote, de grote uitverkoop is begonnen hoor. Ajax gaat weer een bedreiging vormen voor de grote Italiaanse clubs, dus kopen ze de beste spelers maar weer weg, net als in '95. Hoe kunnen die half-failliete Italianen trouwens speler na speler kopen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-07-2003 @ 22:19:
Klote, de grote uitverkoop is begonnen hoor. Ajax gaat weer een bedreiging vormen voor de grote Italiaanse clubs, dus kopen ze de beste spelers maar weer weg, net als in '95. Hoe kunnen die half-failliete Italianen trouwens speler na speler kopen?
Omdat de voetbalbond in Italie milder is
En dat is onzin wat je zegt
Omdat er 2 Ajacieden naar Italie gaan (AS Roma : \ en Inter) worden meteen 'alle beste spelers' weggekocht
Dat is zo'n doorsnee kijk op zaken
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:22
superpoepdoosje
Bosvelt waarschijnlijk ook gauw weg
Oud 10-07-2003, 22:44
Verwijderd
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 23:22:
Als het zo doorgaat geef ik hem groot gelijk
Zou alleen heel zonde zijn.
Niet alleen omdat het een geweldige voetballer is hoor, maar vooral z'n stijl van voetballen zal ik missen. Zijn doorzettingsvermogen is echt onvoorstelbaar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:45
marc24
marc24 is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef op 10-07-2003 @ 23:22:
zie: dit topic
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:34
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Bazz kom jij wel eens in het stadion?
Oud 11-07-2003, 10:15
Verwijderd
[QUOTE]Bazz schreef op 10-07-2003 @ 22:40:

Omdat de voetbalbond in Italie milder is

Maar hoe komen ze dan aan geld? Nog meer schulden maken? Ik vind dat, om een modewoord te gebruiken, competitievervalsing.

En dat is onzin wat je zegt
Omdat er 2 Ajacieden naar Italie gaan (AS Roma : \ en Inter) worden meteen 'alle beste spelers' weggekocht
Dat is zo'n doorsnee kijk op zaken

Het was een hyperbool Maar twee belangrijke spelers zijn alweer vertrokken, en het is nu maar afwachten wat we er voor terug gaan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 11:34
ajaccio
ajaccio is offline
pfff allemaal kameraden hier...

gaan jullie lkkr verder genieten .. he... ajax 1 word kampioen !
Oud 11-07-2003, 11:38
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajaccio schreef op 11-07-2003 @ 12:34:

Rot jij ff op man met zulke nutteloze posts.
Oud 11-07-2003, 12:20
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 11-07-2003 @ 10:34:
Bazz kom jij wel eens in het stadion?
Ja
Afgelopen seizoen voor het eerst, maar als je dat meemaakt ben je meteen verkocht. Ik was alleen te laat voor een seizoenskaart
Dus maar kaartjes kopen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:21
Verwijderd
Citaat:
ajaccio schreef op 11-07-2003 @ 12:34:

:'D
Denk je?
Laat me niet lachen en plaats in het vervolg even nuttige post wil je?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 14:05
R-J-N
R-J-N is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 10-07-2003 @ 22:19:
grote verschil met '95 is dat bijna alle dragende spelers toen voor nop zijn weggegaan...

Kijk, dat ze weggaan kan je nix tegen doen, tis misschien lullig, maar Ajax (en geen enkele Nederlandse ploeg) behoort écht tot de Europese top. Daarvoor is er te weinig kwaliteit en geld in de gehele Nederlandse competitie.

Nu kan Ajax er in ieder geval geld aan verdienen om de selectie breed en kwalitatief goed te houden, daar mag je dan toch wél blij mee zijn in mijn ogen...
Oud 11-07-2003, 14:25
Some
Some is offline
nee feyenoord gaat lekker... van hooijdonk, emerton kalou enz weg bosvelt in dip lol......

vd meyde boeit me niet, chivu wel. Maar we hebben Sonck!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 11-07-2003 @ 15:25:
nee feyenoord gaat lekker... van hooijdonk, emerton kalou enz weg bosvelt in dip lol......

vd meyde boeit me niet, chivu wel. Maar we hebben Sonck!
van Hooijdonk vervangen door Kuyt
Emerton vervangen door Collen
Kalou vervangen door Leonardo

Ik denk dat ze in het bestuur van Feyenoord wel snappen dat ze Bosvelt niet moeten verliezen, en dus wel aan z'n eisen zullen voldoen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:22
marc24
marc24 is offline
Citaat:
Bazz schreef op 11-07-2003 @ 13:20:
Ja
Afgelopen seizoen voor het eerst, maar als je dat meemaakt ben je meteen verkocht. Ik was alleen te laat voor een seizoenskaart
Dus maar kaartjes kopen
Je lult want je kan nu nog seizoenskaarten bestellen.
In iedere geval voor de vakken W en Z.
Je bent gewoon een nepper.
Oud 11-07-2003, 16:25
Bosserini
Bosserini is offline
Geen geldproblemen? Hmm... van Chivu merk je zowat niks. Dat is in 6 jaar verspreidt. Jammer dat van der Meyde hem smeert. Ik vond het een zeer goede voetballer, al was hij de laatste tijd wat matig.

Gelukkig blijven van der Vaart en Gálasek nog.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:25
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 17:22:
Ik denk dat Bazz het over vorig seizoen had.
En als je geen SZ-kaart hebt ben je dan meteen een nepper?
Ik heb ook pas sinds 3jaar een kaart maar was ik voor die tijd dan ook een nepper?
Oud 11-07-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 17:22:
Ik ga niet in W zitten
Ik wilde in X en anders niet
Laat ik het zo zeggen
Ik heb in X en Y gezeten
En daaruit trok ik de conclusie dat X rockt en dat Y zuigt
En ik (naief als ik ben) dacht dus dat de rest dat ook was.
Maar nu je me dit verteld ga ik wel voor Z, want dat is ook een sfeervol vak
iig bedankt
(ik hoorde 2 weken terug dat alle SZ-kaarten waren uitverkocht )

@ Emilio: Neuh ik bedoelde dit seizoen
Maar ik hoorde dus van 2 behoorlijke fans dat de SZ-kaarten waren uitverkocht, maar dat was waarschijnlijk alleen voor X
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:34
marc24
marc24 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-07-2003 @ 17:25:
Ik denk dat Bazz het over vorig seizoen had.
En als je geen SZ-kaart hebt ben je dan meteen een nepper?
Ik heb ook pas sinds 3jaar een kaart maar was ik voor die tijd dan ook een nepper?

Ik vind wel dat het wat zegt als je geen seizoenskaart hebt, want je kan mij niet wijsmaken dat je er het geld niet voor hebt.
Als je echt wat voor een club voelt ga je niet thuis Studio Sport kijken, maar ga je zelf naar het Stadion toe om ze aan te moedigen.
En ik vind dat je als kind moeilijk kan zeggen of je echt of een nepper bent. Want dan is iedereen voor een voetbalclub omdat je vriendjes dat ook zijn. Maar als je ouder wordt dan kunnen er twee dingen gebeuren.
1. Het maakt je geen donder meer uit of ze winnen of verliezen.
of
2. Je voelt je verbonden met die club, het gevoel bij die club gaat groeien en je voelt gewoon de drang om ze aan te komen moedigen.

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
marc24 schreef op 11-07-2003 @ 17:34:
Ik vind wel dat het wat zegt als je geen seizoenskaart hebt, want je kan mij niet wijsmaken dat je er het geld niet voor hebt.
Als je echt wat voor een club voelt ga je niet thuis Studio Sport kijken, maar ga je zelf naar het Stadion toe om ze aan te moedigen.
En ik vind dat je als kind moeilijk kan zeggen of je echt of een nepper bent. Want dan is iedereen voor een voetbalclub omdat je vriendjes dat ook zijn. Maar als je ouder wordt dan kunnen er twee dingen gebeuren.
1. Het maakt je geen donder meer uit of ze winnen of verliezen
2. Je voelt je verbonden met die club, het gevoel bij die club gaat groeien en je voelt gewoon de drang om ze aan te komen moedigen.
Geloof me Ik voldoe zeker aan die 2 punten
Ik ben altijd fan geweest van Feyenoord om precies de reden die je vermeld, iedereen was voor Ajax. Ik kon daar zo slecht tegen dat ik 'fan' van Feyenoord werd. (En m'n moeder is ook behoorlijke fan )
Ben eerder in de ArenA geweest dan in De Kuip
ArenA >>> concert van school , iig, ik was dus altijd wel onbewust voor Feyenoord.
Maar toen ik 2 jaar geleden bij Feyenoord - PSV (vak Y) en dit seizoen bij Feyenoord - Vitesse (vak X) ben geweest. Ben ik verkocht. De sfeer is daar zo onovertreffelijk.
Wat ik wel triest vond, was dat heel X begon te schreeuwen toen Lurling binnen de lijnen kwam. Maar toen hij de 2-1 er inschoot was hij DE held : \
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten