Oud 02-07-2003, 07:24
magicflower
magicflower is offline
Hey ieder1,

Gisteren was ik muziek aant luisteren. Ineens deed een liedje me ergens aan denken. Die ged8e deed me weer aan iets anders denken. Door die ged8e moest ik weer aan iets anders denken. Tot ik op den duur aan alles en ieder1 begon te twijfelen. Ik zag ook dingen gebeuren waarvan ik weet dat de kans heel klein is dat ze ooit echt zullen gebeuren. Wat ik precies zag kan ik niet verklaren want het was allemaal heel vaag. Ik heb wel vaker last van dit soort dingen.

Nu is mijn vraag:

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

Wat doe je eraan?

Groetjes Magicflower
Oud 02-07-2003, 08:08
Verwijderd
hmm ik heb er neiot echt last van.. kan je ook niet echt helpen..
sorry
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 09:44
Fantodo
Fantodo is offline
hey ,
Ik denk dat ik dit wel een beetje herken . Bepaalde nummers roepen bepaalde associaties bij me op en zo alsmaar verder waarop ik uiteindelijk in het 1 of ander grensgebied tussen de 'werkelijkheid' en dromen lijk te belanden. Niets lijkt dan meer te kloppen , alles lijkt herleidbaar tot een soort illusie

Wat ik er aan doe? hmmz...... Het twijfelen aan alles en iedereen zie ik meer als een soort uiting van de angst die ik heb om 'zekerheden' te verliezen. Die zekerheden zouden er in dat soort periodes dus juist wel zijn. De periodes waarin ik hier last van heb probeer ik hoe moeilijk dat ook is niet te zien als negatief , maar als een soort proces om t leren op de dingen te vertrouwen.......
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 10:44
Fantôme
Fantôme is offline
ik begrijp het wel... wat je bedoeld.
de ene gedachte roept de andere op.
ik denk dat meer mensen dit hebben idd...
wat ik eraan doe?!
eigenlijk nix.... (van sommige dingen maak ik hele problemen... van dit niet). maar als ik die gedachten heb is het moeilijk eruit los te komen. maar zodra ik eruit los ben, denk ik er een paar uur later al niet meer aan. ik weet dat het gedachten zijn en niet de truth. sommige dingen zijn herinneringen, maar die heb ik toch wel... alleen worden ze door het liedje bv versterkt. dan moet ik er wel wat langer aan denken. maar weetje... dat kan ook opluchten. en dan kan ik er weer een tijdje tegenaan

liefs, wendy
Oud 02-07-2003, 15:00
magicflower
magicflower is offline
Hey

Bedankt voor de reacties.

Ben blij te weten dak niet de enige ben.
Oud 02-07-2003, 18:25
Verwijderd
Ik heb soms een gedachtenstorm, zoals ik het noem. Dan loopt alles door elkaar heen, waarbij ik allemaal verbanden leg tussen dingen. Dit kan heel erg ver gaan. Zover dat iets wat iemand 4 jaar geleden gezegd heeft, ineens door mijn hoofd loopt door iets wat diezelfde persoon gisteren zei en ik beide dingen met elkaar vergelijk. Het rare is ook dat het allemaal in beelden gaat. Ik zie allerlei situaties voor me. De ene na de andere. Vaak volgen ze elkaar idd op.

Gelukkig heb ik er steeds minder last van Waarschijnlijk omdat mijn geheugen ook helemaal brak is de laatste tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten