Oud 19-09-2003, 15:20
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=602926

aangezien we op M&M niet kunnen reageren:

Ik vindt het belachelijk om bestaande namen in te korten, neem me zelf even als voorbeeld, ik heb deze nickname al aardig lang en het is meer dan een naam, er zit ook emotionele waarde aan, in de zin van iedereen kent me zo, en de naam heb ik gekozen omdat hij gewoon bij mij hoort, en zoiets heeft iedereen wel denk ik, je kiest de naam die je leuk vindt en niet omdat hij lang of kort is, in het verleden is er ook niet gekort, waarom zou dat nu ineens wel moeten, beetje krom...
Oud 19-09-2003, 15:24
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik eis bij deze dan de nickname "hottentottententententoonstelling" op.

Ach het is ook onzin, wat maakt het nou uit dat die balk een stukje breder wordt....
Ik merk het vaak niet eens omdat ik niet naar de topicstarter maar naar de topictitel kijk
Oud 19-09-2003, 15:32
Manuzhai
Manuzhai is offline
Als ze een discussie hadden gewild hadden ze dat topic zelf wel verplaatst naar hier, zoals Koen daar terecht opmerkte.
Oud 19-09-2003, 15:41
Koen
Koen is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 19-09-2003 @ 16:32:
Als ze een discussie hadden gewild hadden ze dat topic zelf wel verplaatst naar hier, zoals Koen daar terecht opmerkte.
Precies.

@anonieme_teddybeer: Je hebt een PM van Simon ontvangen, ik stel voor dat je het met hem afhandeld. Een discussie over het wel of niet mogen houden van een nickname met 20 leden die er eigenlijk niks mee te maken hebben, zie ik niet zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten