Oud 30-06-2003, 15:09
Sjoukie
Sjoukie is offline
Mm hai b0ys and Dolls,

Ik heb een hele lieve vriendin en dat gaat allemaal wel goed etc, maar we doen grotendeels van de tijd hetzelfde: beetje samen tv kijkuh/op bed liggen en spannende dingen doen Maar eigenlijks wil ik veel meer leuke dingen met der doen, maar al m'n geld geef ik uit aan uitgaan en lekker eten, zodat ik nooit egld heb om es dagje met haar te gaan shoppen. lukt dus niet ;x

Heeft iemand ditzelfde probleem en wie weet leuke dingen die niet veel geld kosten... ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2003, 15:13
Anijs
Anijs is offline
Ik doe ook zo ongeveer hetzelfde
Maark vind het niet erg.. al gaan we bijv samen naar de bios zien we toch niets van de film.. is dus weer geld verspilling

Maar tis idd wel leuk om af en toe iets leuks te doen..
Ga een dagje met der naart strand.. (Vraag of je paps en mams je willen brengen.. ) Kunnen die zelf ook eens een lekker dagje met zijn tween iets leuks doen..

Hmmz.. najaah denk maar eens na

Suc6!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 16:38
Studentje
Studentje is offline
Ga dan een keertje niet uit, hou je wat geld over.

En anders wandelen of fietsen. Moet je alleen wel sparen voor twee dezelfde fietsen en jassen.
Oud 30-06-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 30-06-2003 @ 17:38:
Ga dan een keertje niet uit, hou je wat geld over.

En anders wandelen of fietsen. Moet je alleen wel sparen voor twee dezelfde fietsen en jassen.
Dat zou ik ook zeggen

Verder vermaken mijn vriend in ik ons ontzettend goed met muziek & lezen. We lezen allebei een boek en dan vertellen we elkaar waar het over ging, *proest*. Oowww, dat klinkt echt duf zeg
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:01
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
verisme schreef op 30-06-2003 @ 16:09:
Mm hai b0ys and Dolls,

Ik heb een hele lieve vriendin en dat gaat allemaal wel goed etc, maar we doen grotendeels van de tijd hetzelfde: beetje samen tv kijkuh/op bed liggen en spannende dingen doen Maar eigenlijks wil ik veel meer leuke dingen met der doen, maar al m'n geld geef ik uit aan uitgaan en lekker eten, zodat ik nooit egld heb om es dagje met haar te gaan shoppen. lukt dus niet ;x

Heeft iemand ditzelfde probleem en wie weet leuke dingen die niet veel geld kosten... ?
dan spaar je
Oud 30-06-2003, 17:02
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-06-2003 @ 17:52:
Dat zou ik ook zeggen

Verder vermaken mijn vriend in ik ons ontzettend goed met muziek & lezen. We lezen allebei een boek en dan vertellen we elkaar waar het over ging, *proest*. Oowww, dat klinkt echt duf zeg
kan best relaxend zijn vind ik! Deed ook weleens huiswerk ofzo! gaat prima!!!
Oud 30-06-2003, 17:23
Sjoukie
Sjoukie is offline
Goh, ik kijk er al aardig anders tegen aan. Ik vidn het ook niet erg hoowr, beetje met haar tv kijken etc ;x Over da sparen...

Ik heb echt zo'n gat in mn hand he, alleen de rand ervan is nog over tis niet oz dat ik altyd blut ben hwr Onbekend Mijsje, ik hbe nog wel 12 euro voor een strippenkaart ;x en 'k koop ook wel es cadeautjes voor der ... ;x

Naja, huiswerk maken wordt hem meestal niet; zij doet vbo en ik vwo ;D is zij na 1 min al klaar, moet ik nog beginnen, enz ij mij helpen.. nee

Naja fietsen, muziek luisteren etc is inderdaad goed plan, nog niet echt aan gedacht!

Bedankt! en heb je nog een leuk id'tje, let me know
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 17:44
Billy_bob
Billy_bob is offline
ga een x lekker in bad! Ga een x naar het strand. Ga eens wat drinken!
Oud 01-07-2003, 03:18
coecie
coecie is offline
ik heb afgelopen weekend een grote wandeling gemaakt door allemaal weilanden en langs een stel oude schuren en bouwvallen waar die vroeger buitenspeelde, dat was echt cool

daarna hebben we een boswandeling gemaakt en zijn we een beetje gaan hangen op een zacht stukje gras, daar in slaap gevallen en weer wakker geworden, oh, dat was echt heerlijk!

ga naar het strand, dat is leuk
Oud 01-07-2003, 08:57
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
coecie schreef op 01-07-2003 @ 04:18:
ik heb afgelopen weekend een grote wandeling gemaakt door allemaal weilanden en langs een stel oude schuren en bouwvallen waar die vroeger buitenspeelde, dat was echt cool

daarna hebben we een boswandeling gemaakt en zijn we een beetje gaan hangen op een zacht stukje gras, daar in slaap gevallen en weer wakker geworden, oh, dat was echt heerlijk!

ga naar het strand, dat is leuk
klinkt goed! zijn echt van die perfecte momenten geloof ik
Oud 01-07-2003, 11:25
PardonMe
PardonMe is offline
ach er zijn toch zat mogelijkheden om je dag samen goedkoop door te brengen??
Ga ergens lekker wandelen, uitwaaien op het strand, in een parkje hangen...

je hoeft toch ook niet meteen een dag te gaan shoppen.
Ik denk trouwens dat je best wat geld opzij kunt zetten om een keer samen wat leuks te gaan doen.
Dan ga je maar eens een weekend niet uit (bespaart je al snel veel geld, als je redelijk wat drinkt normaal gesproken) of je drinkt eens wat minder.

Ook slim; leg van te voren wat geld apart (als je je geld ontvangt, werk, zakgeld, wat dan ook) en laat dat ook apart liggen en gebruik het om samen wat te doen en niet om het uit te geven aan stappen en lekker eten..

Zo moeilijk is het echt niet hoor!
Oud 01-07-2003, 11:35
on the moon
on the moon is offline
ik vind het strand wel een heel goed idee. als het mooi weer is, is het volgens mij niet zo heel moeilijk om wat te verzinnen. ga lekker zwemmen met ze tweetjes, of naar een park, lekker lui liggen of wat dan ook (bijv. vondelpark). als je echt denk dat je alleen origineel kunt zijn met geld, zoek dan een baantje ofzo, of ga sparen
Oud 01-07-2003, 11:40
Faery
Faery is offline
Sex. Casual sex.
Oud 01-07-2003, 11:42
on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Faery schreef op 01-07-2003 @ 12:40:
Sex. Casual sex.
dat kan natuurlijk ook
Oud 01-07-2003, 12:55
coecie
coecie is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 01-07-2003 @ 09:57:
klinkt goed! zijn echt van die perfecte momenten geloof ik
jaaa
dat zijn het ook

we hebben ook nog geprobeerd koeien te vangen, dat was supergrappig, maargoed, voor zoiets moet je in de weilanden wonen

oh! ga naar de kinderboerderij en eet daar een ijsje
eeeh... zet een tentje op in de tuin en ga daar met z'n tweeën een nachtje slapen
geef elkaar een lange uitgebreide massage en ga dan lekker nagenieten
plof neer op een bankje en ga oongelooflijk zoenen

organiseer een leuke verassing voor haar, neem r ergens mee naartoe waar het een beetje stil en verlaten is, neem een stokbrood mee, een frans kaasje en een flesje wijn (kost bij de supermarkt samen echt niet meer dan 8 euro) en ga lekker de hele dag een beetje picknicken en hangen
Oud 01-07-2003, 14:00
Verwijderd
Drink dan niet zo veel... Het is echt niet nodig om meer dan 10 euro uit te geven als je uitgaat, hoor, drink dan water ofzo

Fietsen kan idd leuk zijn *grijnst*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 14:22
kastdeur
kastdeur is offline
wij maken altijd samen huiswerk.

oh nee, ik lieg.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 16:35
Zuouw
Zuouw is offline
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Je houdt van lekker eten en dat kost je geld. Ik neem aan dat je dan uit eten gaat of iets daar in de buurt. Neem gewoon je vriendin mee uit eten, daar hoef je geen geld voor te sparen, je geeft het er toch al aan uit. Verder is het iets dat je gezellig met zijn tweeen kunt doen. Niet al te origineel, maar in jouw geval perfect.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Billy_bob schreef op 30-06-2003 @ 18:44:
ga een x lekker in bad! Ga een x naar het strand. Ga eens wat drinken!

ja, maar dan moet ie wel geld hebben voor dat drinke
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 20:50
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Picknicken, strandwandeling maken
Oud 01-07-2003, 21:04
Verwijderd
Als je iets lekkers gaat eten of als je uitgaat, dan kun je natuurlijk je vriendin mee nemen.
Je kunt natuurlijk ook een keertje niet uit gaan.
Je kunt natuurlijk ook wat minder geld uitgeven bij het uit gaan (hoe lang ben je daar, een uur of vier? Dan drink je 4 keer een glas bier of frisdrank, ben je maximaal 8 euro kwijt. Als je per se bezopen wil raken, dan ga je naar de aldi, koop je daar een fles wijn van 1,50 en drink je die leeg vóór je vertrekt... kratje bier of limonadeglas wodka mag natuurlijk ook, maar dat is in verhouding wat duurder)

En verder:
- Fietstochtje maken
- Op internet zoeken wat er in de omgeving te doen is (ik ben laatst met m'n vriend naar het schaapscheerfeest van een kinderboerderij geweest, was hartstikke leuk, ik heb wol gesponnen en nijntjes geaaid)
- Naar de stad zónder geld uit te geven (sinds wanneer kost het geld om door de stad te lopen trouwens? wat is dat voor stad? moet je entree betalen om het centrum binnen te komen?)
- Met elkaar praten (je zegt dat je op bed ligt, tv kijkt en spannende dingen doet... tenzij je voortdurend door de tv heen praat en met elkaar praten heel spannend vindt, kan ik er dus van uit gaan dat jullie nooit praten)
- Samen een stripboek oid lezen
- Koken (en het daarna opeten, bespaart jou ook weer geld dat je anders aan eten uit zou geven)
- Stoeien
- Voetballen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten