Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Goh, ik kijk er al aardig anders tegen aan. Ik vidn het ook niet erg hoowr, beetje met haar tv kijken etc ;x Over da sparen...
Ik heb echt zo'n gat in mn hand he, alleen de rand ervan is nog over ![]() Naja, huiswerk maken wordt hem meestal niet; zij doet vbo en ik vwo ;D is zij na 1 min al klaar, moet ik nog beginnen, enz ij mij helpen.. nee ![]() Naja fietsen, muziek luisteren etc is inderdaad goed plan, nog niet echt aan gedacht! Bedankt! en heb je nog een leuk id'tje, let me know ![]() |
![]() |
|
ik heb afgelopen weekend een grote wandeling gemaakt door allemaal weilanden en langs een stel oude schuren en bouwvallen waar die vroeger buitenspeelde, dat was echt cool
daarna hebben we een boswandeling gemaakt en zijn we een beetje gaan hangen op een zacht stukje gras, daar in slaap gevallen en weer wakker geworden, oh, dat was echt heerlijk! ga naar het strand, dat is leuk
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ach er zijn toch zat mogelijkheden om je dag samen goedkoop door te brengen??
Ga ergens lekker wandelen, uitwaaien op het strand, in een parkje hangen... je hoeft toch ook niet meteen een dag te gaan shoppen. Ik denk trouwens dat je best wat geld opzij kunt zetten om een keer samen wat leuks te gaan doen. Dan ga je maar eens een weekend niet uit (bespaart je al snel veel geld, als je redelijk wat drinkt normaal gesproken) of je drinkt eens wat minder. Ook slim; leg van te voren wat geld apart (als je je geld ontvangt, werk, zakgeld, wat dan ook) en laat dat ook apart liggen en gebruik het om samen wat te doen en niet om het uit te geven aan stappen en lekker eten.. Zo moeilijk is het echt niet hoor!
|
ik vind het strand wel een heel goed idee. als het mooi weer is, is het volgens mij niet zo heel moeilijk om wat te verzinnen. ga lekker zwemmen met ze tweetjes, of naar een park, lekker lui liggen of wat dan ook (bijv. vondelpark). als je echt denk dat je alleen origineel kunt zijn met geld, zoek dan een baantje ofzo, of ga sparen
![]()
||
Citaat:
dat zijn het ook ![]() we hebben ook nog geprobeerd koeien te vangen, dat was supergrappig, maargoed, voor zoiets moet je in de weilanden wonen oh! ga naar de kinderboerderij en eet daar een ijsje eeeh... zet een tentje op in de tuin en ga daar met z'n tweeën een nachtje slapen geef elkaar een lange uitgebreide massage en ga dan lekker nagenieten plof neer op een bankje en ga oongelooflijk zoenen organiseer een leuke verassing voor haar, neem r ergens mee naartoe waar het een beetje stil en verlaten is, neem een stokbrood mee, een frans kaasje en een flesje wijn (kost bij de supermarkt samen echt niet meer dan 8 euro) en ga lekker de hele dag een beetje picknicken en hangen
|
![]() |
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Je houdt van lekker eten en dat kost je geld. Ik neem aan dat je dan uit eten gaat of iets daar in de buurt. Neem gewoon je vriendin mee uit eten, daar hoef je geen geld voor te sparen, je geeft het er toch al aan uit. Verder is het iets dat je gezellig met zijn tweeen kunt doen. Niet al te origineel, maar in jouw geval perfect.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je iets lekkers gaat eten of als je uitgaat, dan kun je natuurlijk je vriendin mee nemen.
Je kunt natuurlijk ook een keertje niet uit gaan. Je kunt natuurlijk ook wat minder geld uitgeven bij het uit gaan (hoe lang ben je daar, een uur of vier? Dan drink je 4 keer een glas bier of frisdrank, ben je maximaal 8 euro kwijt. Als je per se bezopen wil raken, dan ga je naar de aldi, koop je daar een fles wijn van 1,50 en drink je die leeg vóór je vertrekt... kratje bier of limonadeglas wodka mag natuurlijk ook, maar dat is in verhouding wat duurder) En verder: - Fietstochtje maken - Op internet zoeken wat er in de omgeving te doen is (ik ben laatst met m'n vriend naar het schaapscheerfeest van een kinderboerderij geweest, was hartstikke leuk, ik heb wol gesponnen en nijntjes geaaid) - Naar de stad zónder geld uit te geven (sinds wanneer kost het geld om door de stad te lopen trouwens? wat is dat voor stad? moet je entree betalen om het centrum binnen te komen?) - Met elkaar praten (je zegt dat je op bed ligt, tv kijkt en spannende dingen doet... tenzij je voortdurend door de tv heen praat en met elkaar praten heel spannend vindt, kan ik er dus van uit gaan dat jullie nooit praten) - Samen een stripboek oid lezen - Koken (en het daarna opeten, bespaart jou ook weer geld dat je anders aan eten uit zou geven) - Stoeien - Voetballen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
I dont live for this!do you? elfje-Iona | 65 | 08-10-2008 14:55 | |
Liefde & Relatie |
Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.) Verwijderd | 500 | 31-05-2007 17:32 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin zonder geld.... Some | 70 | 17-06-2003 17:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geen overheidsgeld naar het betaalde voetbal mwsuperboer | 50 | 05-12-2002 17:34 |