Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We zijn eruit: het 8-uur journaal, de nieuwe schandpaal!
|
In een aantal staten van de VS (ja, de VS
![]() Echter, bijzonder humaan vind ik het niet... In Nederland kijken ze weliswaar meer naar de privacy-bescherming van de dader dan die van het slachtoffer (wat ik fout vind), maar je kunt ook te ver gaan eigenlijk.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat grappig dat iedereen deze middeleeuwse straf als achterlijk, wreed en inhumaan bestempeld, terwijl er in het grootste deel van de wereld veel ergere straffen zijn, en je daar niemand over hoort. En dan doel ik niet op landen waar men na een lange eerlijke rechtsgang iemand veroordeelt tot b.v de doodstraf.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Linkse kerk mensen leven met een soort ziekelijk schuldgevoel en zijn eigenlijk heel zielig. Rechtse mensen zouden eigenlijk een studie psychologie moeten doen om dat schuldgevoel te begrijpen, maar aangezien alle linkse kerk patienten al dit soort studies doen, wordt er dan helemaal niet meer gewerkt in de wereld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]BARON schreef op 01-07-2003 @ 17:02:
dat is ook zo "leuk" aan de linkse kerk; altijd de "weg met ons" gedachte. Wij zijn altijd de schuldigen en moeten boete doen, daarentegen zijn moslims altijd zielige slachtoffertjes. Ook als er een Saddam aan de macht is die honderdduizend mensen vermoord en er Amerikanen komen om in te grijpen. Gelijk staat dan de linkse kerk met het belerende zeurende vingertje klaar om niet Saddan, maar de Amerikanen toe te spreken. Die zijn natuurlijk fout, want Christenen (wij dus) zijn natuurlijk per definitie fout. Zo zwart-wit ligt het niet, een eigenschap die je wel vaker bij rechtse mensen tegenkomt: het eeuwige zwart-wit kijken, hokjes denken, geen enkel gevoel voor nuance. Linkse kerk mensen leven met een soort ziekelijk schuldgevoel en zijn eigenlijk heel zielig. Rechtse mensen zouden eigenlijk een studie psychologie moeten doen om dat schuldgevoel te begrijpen, maar aangezien alle linkse kerk patienten al dit soort studies doen, wordt er dan helemaal niet meer gewerkt in de wereld. Blij dat je me complex begrijpt, mag ik bij jou uithuilen en eigenlijk toegeven dat ik een schurfthekel heb aan allochtonen, de VS een geweldige regering vind hebben die altijd en overal de democratie en vrijheid verdedigt en mensen met een uitkering luie donders vind? |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij = komisch.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: