Advertentie | |
|
![]() |
|
ja klopt je hebt daar misschien wel gelijk in, maar ja, het zijn gewoon dingen die veel aandacht verdienen, bijvoorbeeld de oorlog in Irak, daar kun je niet je mond over dicht gaan houden,
maar aan de andere kant heb je ook helemaal gelijk, zodra er iets slechts of iets ergs gebeurt, kun je dat overal lezen, maar ok dat doet de media alleen maar zodat ze meer verdienen. ...................thz life, dus daarmoet je maar aan wennen
||
Citaat:
who gives a fuck about good news.. niemand toch..
||
Citaat:
||
Citaat:
er zijn kranten/tijdschriften die het alleen doen om geld te verdien maar daar zie je vaak dat men meer goed nieuws brengt dan slecht nieuws..
||
Citaat:
![]() die brengen ook vaak genoeg slecht genoeg, ik bedoel,die zetten dan met koeienletters erneer dat een allochtoon heeft ingebroken of iets anders.,..... maar jij hebt ook wel gelijk hoor ![]()
|
..."Als ik de baas zou zijn van het journaal.
Dan was het hele nieuws een heel stuk positiever. De hele wereld werd meteen een beetje liever. Want ik negeerde alle narigheid totaal." Kinderen voor Kinderen liedjes zijn toch handig bij dit soort threads ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind dat er idd heel veel negatieve aandacht gegeven wordt aan veel onderwerpen maar dat het wel een kwestie is van hoe je naar iets kijkt, zo van 1.25% meer bankovervallen - ik zeg maar wat en dan is het nog steeds zo dat 99.9% niet overvallen wordt. Altijd moet van alles het negatieve gedeelte benadrukt worden of er moet weer een bevolkingsgroep onderuit geschoffeld worden zoals laatst met die treinterrorristen op de lijn Hoorn-Enkhuizen. Staat er in de krant allochtoon met vrienden - ten eerste waren het allemaal Nederlandse jongens en ten tweede als het wel zo was dan is het altijd nog één buitenlandse jongen met een heleboel Nederlandse jonges erbij. Ik vind dat dat niet kan - hoe zorg je dat de autochtone bevolking nog slechter gaat oordelen over buitenlanders? zo dus.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Offtopic: This is HTVI, Happy TV International ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het kan mij niet echt boeien. wat ik me wel afvraag is iets dat in de documentaire Bowling for Columbine werd gezegd: Er werd een vergelijking tussen Canada en de VS gedaan om uit te zoeken wat nou de oorzaak kon zijn dat er meer geweld is in de VS dan in Canada. Het bleek dus dat in Canada minder negatief nieuws in de journaals kwam dan in de VS. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|