Oud 05-07-2003, 11:57
droomkoningin
droomkoningin is offline
Of hoe je dit ook wilt noemen.
Hoe namen jij en je ex 'afscheid' van elkaar??
Heel dramatisch, gezellig, luchtig of waren jullie boos op elkaar? Hoe ging dat bij jullie?
Enne...hoelang duurde de relatie in totaal?

*ben benieuwd*
Oud 05-07-2003, 12:32
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Heej,

Wij hebben eigenlijk super raar afscheid genomen van onze relatie.. We hebben 3.5 maand een super maar dan ook echt super serieuze relatie gehad, toen ist uitgegaan, toen zijn we toch weer gaan twijfelen...maandje half uit/half aan...jaja, das helemaal niet verwarrend verder hoor.... Maar goed, daarna toch echt uit elkaar gegaan, en nu vrienden..jaja vager kan niet volgens mij...maar ja..'

xxx
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:18
MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik vond het wel een mooi afscheid, ook heel treurig, want we hielden nog wel van elkaar, maar het ging gewoon niet samen.
We hadden toen anderhalf jaar iets.
En eerst hadden we dus 'besloten' dat het uit was. Ik veel gehuilt en nog veel geknuffelt. Daarna nog hand in hand door de sneeuw gewandelt, en toen is hij naar huis gefietst.
Oud 05-07-2003, 13:28
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
MoonWolf schreef op 05-07-2003 @ 14:18:
Ik vond het wel een mooi afscheid, ook heel treurig, want we hielden nog wel van elkaar, maar het ging gewoon niet samen.
We hadden toen anderhalf jaar iets.
En eerst hadden we dus 'besloten' dat het uit was. Ik veel gehuilt en nog veel geknuffelt. Daarna nog hand in hand door de sneeuw gewandelt, en toen is hij naar huis gefietst.
lief

100 x liever dat,dan kwaad uit elkaar te gaan (ik snap trouwens niet dat zoveel mensen hun ex niet meer kunnen zien/ruiken, of zelfs maar niet goed meer mee overeenkomen. je hebt toch iets speciaals samen gehad, dat geeft toch een band...?)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 13:34
igfy
igfy is offline
hmm ik had bijna twee jaar een relatie en toen ik zei dat ik het uit wou maken werd hij heel erg boos en trok hij aan zo'n elasktiekdingentje in mijn jas en die knalde toen in mijn gezicht en toen moest ik een beetje huilen. En toen probeerde hij mij te troosten. Toen hebben we nog heel lang gepraat en eigenlijk probeerde hij me over te halen het niet uit te maken, terwijl ik wist dat hij me eigenlijk kapotmaakte als ik nog bij hem zou blijven. En toen ging ik weg fietsen, maar eerst heeft hij nog een deuk in mijn wiel geschopt omdat hij boos was.

Een paar dagen laten wou hij "zijn" spullen terug, dingen die hij aan mij had gegeven dus. En die heb ik toen in een plastic tas geflikkerd en bij de deur aan hem gegeven. Alleen hij probeerde mij weer over te halen hme terug te nemen, maar dat lukte niet, bovendien was hij dronken. Volgens eigen zeggen al sinds ik het had uitgemaakt. Hij zou ook gaan verhuizen en had zijn hond verkocht ofzo. Maar later zag ik hem met zijn hond lopen, dus dat had hij allemaal gelogen. Toen hij mijn broertje uit begon te schelden werd ik heel kwaad en heb ik hem weggestuurd.
Oud 05-07-2003, 13:57
Gwinnie
Gwinnie is offline
bij mn eerste vriend, waar ik 14 maanden mee had gehad, en wat ook echt het grootste deel van die 14 maanden helemaal top was heb ik t uitgemaakt.
op de 13 maanden begon ik me aan m te ergeren en op een gegeven moment merkte hij ook dat ik anders was.
dus op de avond dat ik t uit wilde maken, nam hij me mee naar boven om overal over te praten.
toen heb ik t uitgemaakt. we moesten allebei huilen en we troostten elkaar.
daarna hebben we nog 10 minuten samen op de trap gezeten omdat we niet wistenhoe we het beneden moesten vertellen.
----dat was zo vreselijk die avond...----

en mn tweede 'vriend' (die ik niet echt meetel)
ik hoorde al eeen week ofzo nix van m en ging naar m toe op school dak ff met m wilde praten, offie maar ff langs wou komen.
maar meneer had geen tijd, dus heb ik maar een mailtje gestuurd. (lullig, maar waar. en hij had t verdiend)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2003, 14:18
KiMZz
KiMZz is offline
Bij mijn eerste echte vriend heb ik t uitgemaakt door een brief -hoe lullig- en hem daarna beschouwd als een vriend, maar een paar weken ontlopen. We hadden in totaal 3 maanden ofzo, maar ik hield niet van m. De volgende was zelf vreemd gegaan met zowel een jongen als een meisje en had al een relatie met dat meisje, we hadden 5 maanden maar toen ie alles vertelde heb ik hem alleen maar gelijk gegeven (hij woonde ver weg en dichtbij zijn nieuwe vriendin) en we hebben zitten lachen en kletsen. Toen ik wegging op de trein gaf ie me een afscheidskus op de mond en toen ben ik weggegaan. De dag erna heb ik wel gehuild maar later niet meer.
En nu heb ik al ruim 13 maanden weer een vriend en daarmee gaat t niet uit
Oud 05-07-2003, 14:20
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
igfy schreef op 05-07-2003 @ 14:34:
hmm ik had bijna twee jaar een relatie en toen ik zei dat ik het uit wou maken werd hij heel erg boos en trok hij aan zo'n elasktiekdingentje in mijn jas en die knalde toen in mijn gezicht en toen moest ik een beetje huilen. En toen probeerde hij mij te troosten. Toen hebben we nog heel lang gepraat en eigenlijk probeerde hij me over te halen het niet uit te maken, terwijl ik wist dat hij me eigenlijk kapotmaakte als ik nog bij hem zou blijven. En toen ging ik weg fietsen, maar eerst heeft hij nog een deuk in mijn wiel geschopt omdat hij boos was.

Een paar dagen laten wou hij "zijn" spullen terug, dingen die hij aan mij had gegeven dus. En die heb ik toen in een plastic tas geflikkerd en bij de deur aan hem gegeven. Alleen hij probeerde mij weer over te halen hme terug te nemen, maar dat lukte niet, bovendien was hij dronken. Volgens eigen zeggen al sinds ik het had uitgemaakt. Hij zou ook gaan verhuizen en had zijn hond verkocht ofzo. Maar later zag ik hem met zijn hond lopen, dus dat had hij allemaal gelogen. Toen hij mijn broertje uit begon te schelden werd ik heel kwaad en heb ik hem weggestuurd.
Oeh das lullig! Dat ie niet eens respecteert dat jij hem niet meer wilt... Wat een zieligerd. Respecteert jouw gevoelens dus niet.
Oud 05-07-2003, 14:31
Phileine
Phileine is offline
#1: Niet. Ik stuurde een mail. Lullig, ja. Dat duurde 16 maanden.
#2: We zijn een avond samen uit gegaan. Daar hebben we nog gezoend, totdat de koek op was. Dat duurde vier maanden.
#3: Een knuffel en dat was het. Mijn vader zette hem op de trein. Dat duurde 20 maanden.
Oud 06-07-2003, 08:07
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
me vorige ex een maand haha maarre die is nou jaloers ofzo wante die heeft me geblokt op msn en ik zie hem nooit meer is nu van mijn school af dusse
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 09:23
miro
miro is offline
Best wel dramatisch. We waren 2 jaar met elkaar gegaan en hij had het totaal niet verwacht (hij had zon beeld dat wij altijd bij elkaar zouden blijven). Hoewel ik dacht dat het duidelijk was dat ik me niet zo prettig voelde in de relatie was hij nog toekomst beelden aan het maken.

Hij moest hyperventileren, viel bijna flauw en ging in tranen de deur uit.

Daarna heb ik m gelukkig nog wel vaker gesproken waardoor het weer wat beter ging.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 14:38
Fallon
Fallon is offline
Mijn eerste vriendje was 23 en ik was 15, en opzich ging het perfect. Ik had een half jaar met hem, maar voelde steeds minder. Vond het irritant als die me aanraakte. Op het laatst vroeg die wat er was en antwoorde ik met "ik ben moe"
De volgende dag had ik toch door dat het niet werkte en ik hem niet aan het lijntje moest houden
Mijn moeder was jarig en toen die wegging liep ik met hem mee naar de auto
Waar ik het hem vertelde dat ik niks meer voelde, hij begon te huilen en daardoor moest ik ook huilen
Iedereen denkt dat het makkelijk is om het uit te maken maar dat is het niet
We hebben nog een uur gehuild en gepraat, deed zo'n pijn toen die wegreed
Maar we zijn nog wel vrienden, als ik hem zie maken we ook een praatje enzo of ik geef hem een knuffel

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 15:04
Unexplained
Unexplained is offline
Twee keer met veel tranen, de overige keren vrij luchtig door consensus.
Oud 08-07-2003, 17:38
???
??? is offline
het afscheid met mijn 1e vriend ging heel raar eigenlijk.
we hadden een halfjaar en het ging niet zo goed meer tussen ons en we hebben daar veel over gepraat, toen ging het toch wel weer wat beter.
in die tussentijd is er veel gebeurt en toen we 6 maand hadden kwam hij naar mij toe en ik voelde dat er wat was ik zeg met tranen in mijn ogen je gaat het uitmaken he? hij begon te huilen en zei dat dat klopte. we hebben nog even gepraat en we zouden elkaar nog wel spreken en toen ging hij weg.
een week later belde hij huilend op hij was uit huis gezet (had al die tijd al veel ruzie met zijn stiefvader) en vroeg of ik met hem en vrienden mee de stad in wou ik zei dat dat wel goed was en we spraken eerst ergens af op een schoolpleintje en daar hebben we veel gepraat en ook weer gezoend eigenlijk, die avond is het weer aangegaan maar aan het eind kreeg ik ruzie met een vriend van hem. toen hij mij 's avonds naar huis had gebracht zei hij dat hij het niet meer wist tussen ons. ik heb hem toen een tijdje niet gesproken en later spraken we weer af en het ging toen aan maar dat moest toen stiekem (voor zijn ouders en vrienden). later kregen we weer ruzie ergens om en belde hij die dag erna op om te zeggen dat het uit was.
dat deed echt zo zeer vooral toen ik vroeg of hij dan nog wel vrienden wou blijven dat wou hij niet.

sinds een december heb ik weer contact met hem de laatste twee weken eigenlijk het meest (omdat hij nu vaker op msn kan) en door te praten is veel duidelijk geworden.
(denk alleen wel dat dit contact alleen via internet blijft)

en ik vind ook als je een halfjaar (of hoelang dan ook) iets met iemand hebt gehad, dan heb je iets opgebouwd en als het dan uitgaat word het toch geen ander mens? je gevoel word anders maar dat is geen reden om elkaar te negeren.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:39
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Uhm das meestal wel shit.....

Ik wil het nu weten"...zullen we het uit maken of blijven we bij elkaar.En zij vond de eerste idee beter.Dus gingen we uit elkaar.Ik natuurlijk zeer verdrietig.En zij opgelucht?

MJ
Oud 08-07-2003, 18:32
lieve
lieve is offline
Bij m'n laatste vriend duurde het maar enkele weken en dat was zo van 'ik ben verliefd op een ander'
'ja, ik had al zoiets voelen aankomen'...
'ja sorry, ik dacht dat ik maar beter open kaart met je kon spelen'
'ja je hebt gelijk!'
' zie ik je volgende zaterdag op die fuif?'
' jaja, ik kom zeker!'
'ok tot dan!'

bij m'n ex daarvoor, was het dan weer een volledig ander verhaal!
Daar zat ik bij hem thuis, toen hij me het vertelde en ik hem daarop antwoorde dat ik het ook liever zou uitmaken en dat ik dat ook van plan was om te doen!
En dan hebben we nog zitten praten over enkele vrienden en de komende fuiven en feestjes die gingen komen enzo. En toen was het nog over de kerstexamens... en dan ben ik doorgegaan zoals ik bij m'n beste vriendin zou doorgaan.
Ik vond het best wel leuk op die manier van elkaar 'afscheid' te nemen als m'n vriend!
Maar 2 dagen daarna kwam ik hem al tegen met de hele kliek en was het precies of we altijd al de beste vrienden geweest waren! Er zijn enkele weken nadien wel wat 'troubles' geweest, maar ondertussen terug opgelost. En het is een makker geworden voor het leven, denk ik!

Greets Lieve,xxx
P.S.: de andere zijn het niet waard te vernoemen zelfs als het afscheid toch goed verlopen is!
Oud 08-07-2003, 19:22
vrijgezel
vrijgezel is offline
bij mijn 1e ex: die was vreemdgegaan en ik kreeg dat van vrienden te horen toen was ik zo pissed dat ik hem die avond heb opgebeld (we waren op stap, mocht bellen met foon van vriendin) en gezegt dat ie op kon rotten en dat het uit was.

2e: was enorm emotioneel, allebei enorm huilen en steken in ons hart, we hebben nog lekker even geknuffeld en hebben toen afscheid genomen.

3e: hij is bij mij gekomen, hij moest enorm huilen, ik niet. ik had liever dat hij wegging omdat ik gewoon niet meer van hem hield.

nee het emotioneels was ik nog bij mijn 2e ex daarvan kreeg ik gewoon pijn van in mijn hele lichaam.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten