![]() |
|
Ik was 12/13 geloof ik toen ik er mee begon..
Na 1 jaar was al duidelijk resultaat te zien..en na 1,5/2 jaar had ik een mooiere huid dan wie dan ook ![]() Ben er wel door aangekomen, maar het is alleen door hormonen, iedereen reageert er anders op. Ik ga gewoon eten als ik me druk maak of iets me dwars zit. Als je dat niet snel doet zal het volgens mij wel meevallen. Je krijgt wel wat meer trek misschien. Hmm alleen nu ben ik toch al wel zo een 3/4 jaar aan die pil..Volgens mij wordt afgeraden er langer dan 5/6 jaar mee door te gaan.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb 2,5 jaar Diane-35 geslikt, vanaf 14,5 tot 17 jaar zeg maar.
M'n puistjes zijn er niet spectaculair minder van geworden ofzo.. hooguit een klein beetje, maar ik zou niet weten of dat echt door de Diane pil is gekomen. Maar ik heb nooit last gehad van bijwerkingen, ik ben er ook niet door aangekomen of wat dan ook. Maarja, of het helpt of niet verschilt per persoon en of je bijwerkingen krijgt ook. M'n moeder zei idd altijd dat je er niet te lang mee door moet gaan, omdat dat slecht voor je lever zou zijn ofzo. M'n huisarts zei ook zoiets geloof ik. MAAR: Vorig jaar zei een huidarts een keer tegen me dat dat achterhaald is en dat je er wel gewoon langer mee door kunt gaan. Ik heb zelf geen idee wat ik nou moet geloven, maar ik zou het wel graag willen weten, omdat ik bij Diane-35 iig weet dat ik geen enge bijwerkingen krijg enzo. (Ik ben altijd nogal panisch voor trombose & longembolie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Diane-35 is wel 1 van de zwaarste pillen, dus daar heb je toch altijd nog meeste kans op zulke ziektes..Lijkt mij tenminste. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja ik ken dan weer iemand die heel erg ziek wordt van de microgynon 30. Tsjaa ieder lichaam is natuurlijk anders! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen dit weet ik niet hoor, lijkt mij logisch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, of het met de pil te maken heeft...zal de leeftijd wel zijn denk ik |
![]() |
|
Ik kan alleen maar zeggen dat het perfect werkte bij mij!
Ik heb 3 jaar de diana pil geslikt en na een maand had ik weer een egaal gezicht. En ik had echt vreselijk last van acné. Een aantal maanden geleden gestopt met de pil, omdat mijn bloeddruk te hoog was , maar na een maand kreeg ik dus weer hele erge acné (rug, schouders en nu ook weer in mijn gezicht ![]() Dus, voor mij was het echt een supermiddel! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de diane ook 8 jaar geslikt. Mijn acne ging na een paar maanden wel weg maar ook ik kwam er 10 kilo van aan. Van 59 naar 69
![]() En die kilo's heb ik erna toch weer eraf gelijnd ..tot de 64 kilo. Nu slik ik sinds 3 maanden de Lovette pil en ik weeg nu ineens 62 kilo weer en ik merk dat ik gewoon veel minder honger heb dan eerst. Van de diane kreeg ik echt vreetbuien. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #19! Verwijderd | 500 | 09-06-2008 20:41 | |
Lichaam & Gezondheid |