Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen dat kan wel warm worden.. |
![]() |
||
Citaat:
|
misshien is het een idee om de volgende x een patroon te gebruiken het is wel een kutwerk maar het werkt wel!
heeft iemand trouwens een patroon van een skatebroek voor mij?
||
Citaat:
![]() Ghehe loopt u even naar de winkel haal tule en houd 't het heel even tegen je huid. Tule is leuk, behalve dat 't klote is om te verwerken, maar 't jeukt als de hel. Echt verschrikkelijk. Naja, ikheb 'm nu dubbel, dus ik haal de onderste helft er uit, dan wordt ie iets dunner, daarna speld ik er een band op aan de bovenkant. Kijken of het dan wat beter wordt. Nog iemand voering spul voor een bikini.
||
Citaat:
Ik haat patronen, voornamelijk omdat je nooit een patroon hebt zoals jij wil dat 't wilt. Bovendien vanaf een patroon werken voor een simpel rokje is een beetje overdreven. Voor een skatebroek, neem een oude broek als voorbeeld, knip 'm uit elkaar en leg alle losse delen op je stof, ruim uitknippen en aan elkaar zetten. Een ervaren iemand is wel handig ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Je kunt ook niet een rokje maken door gewoon een stof dubbel te vouwen, nou ja..niet een rokje dat dan mooi valt.
Jammer dat ik alle benamingen niet weet, maar ik zal proberen uit te leggen; Je moet aan de zijkanten altijd 2 naden maken, dat is het makkelijkst, dan kun je daar de teveel aan stof aan de bovenkant in kwijt..en hem ook iets strakker maken..Je kunt toch in ieder geval kijken hoe een patroon van een simpel rokje er een beetje uitziet?! Anders wordt het moeilijk als je er niet echt veel verstand van hebt. je kunt ook de plooien een beetje vastnaaien aan de bovenkant, dan blijft het ook beter zitten..het zijn dan niet echt plooien (meet beetje vouwen), maar ligt eraan wat je mooier vind. Een bikini maken,wat voor één..driehoekjes, of een gewone bh-model, of een topjes-achtige? Wil je een beetje vulling, of moet ie slap zijn.. Hoe wil je de randen doen? Gewoon stof omzomen, of iets van biaisband gebruiken.. Rekt de stof trouwens? Is het van die gladde stof wat zo vreselijk naait? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis rekbare stof, heel goed zelfs, en goed naaibaar. Ik heb nou de binnenste stof er afgehaald en hij valt nou mooier. Ik zet er band op aan de bovenkant zodat de plooitjes niet zo bollen. Dit is makkelijker dan een rokje met 2 naden, omdat door 't elastiek je qua maten alle kanten opkan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou ja goed.. Trouwens iemand zei dat als je een wijd rokje aan heb dat je minder dikke kont lijkt te hebben. Daar moet je mee oppassen, als het rokje klokt, van onder dus wijder loopt, dan lijk je juist dikker, je benen en je kont. Bij sommige maakt het niet uit, met maatje 34/36, maar als je al niet zo heel smalletjes bent moet je daar wel op passen. Het is wel zo dat een rokje niet strak moet zitten, dan lijk je inderdaad wel dikker. Maar het model is wel belangrijk. Misschien niet van toepassing voor jou verder, maar goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Als je een bikini wilt maken kun je denk ik wel een patroon halen bij de naaiwinkel....of als je een oude hebt kun je die uit elkaar halen en dan 'overtrekken...of een oude onderbroek ofzo! De driehoekjes...als je dat tenminste wilt.....zijn niet moeilijk je moet wel opletten dat de onderkant rond loopt....anders krijg je geen 'zakjes' (wat een rare woorden gebruik ik toch) effect!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete over kleding! Helpers | 33 | 10-04-2006 10:27 | |
Psychologie |
contact maken jmaster_1988 | 3 | 11-06-2004 21:43 | |
Algemene schoolzaken |
middelbare school Verwijderd | 31 | 14-04-2004 16:29 | |
Lifestyle |
kleding-vermaak vraagje GR8 | 36 | 28-10-2003 22:31 | |
Liefde & Relatie |
Het belangrijkste aan een jongen pessimistje | 67 | 19-10-2003 13:54 |