Oud 21-07-2003, 23:35
Purgatori
Purgatori is offline
Lo peeps,

Ik heb ff een vraagje over de save games. Want ik heb ook de add-on spearhead een tydje gelede derop gegooit, en daarvoor moest je PERSE updaten om die te kunne spele.. Maar wat et nou is.. Nu doen de oude save games, dus van de nog niet geupdate versie, et niej meer.. Is hier een patch voor uitgekome? Zo ja.. Tell me.. Alvast bedankt,

Greetz,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-07-2003, 04:50
Blizz
Blizz is offline
is de extensie van de nieuwe savegames verandert vergeleken met die van de oude savegames?? zo ja, probeer de oude extensie te veranderen naar de nieuwe extensie.
Oud 22-07-2003, 09:28
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Blizz schreef op 22-07-2003 @ 05:50:
is de extensie van de nieuwe savegames verandert vergeleken met die van de oude savegames?? zo ja, probeer de oude extensie te veranderen naar de nieuwe extensie.
Wat een "Eigen Huis en Tuin"-oplossing zeg. Anyway, soms worden je savegames incompatible door nieuwe updates. Ik geloof dat daar weinig support voor is verder.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:29
Verwijderd
You're screwed. Als t goed is werd je er nog voor gewaarschuwd als je de update/patch wilde installeren. Had je toen ff zo slim moeten wezen om een backup te maken van je savegames.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 13:26
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Wes schreef op 22-07-2003 @ 12:29:
You're screwed. Als t goed is werd je er nog voor gewaarschuwd als je de update/patch wilde installeren. Had je toen ff zo slim moeten wezen om een backup te maken van je savegames.
Ik heb ze gebackupt, en de save's int save mapje zijn nog et zelfde.. En er werd idd gewaarschuwd, maar ik wou ook Spearhead spele.. Kdacht datter wel een patch voor zou kome..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten